ایلان ماسک دو خودروی برقی جدید را معرفی کرد، هایپرکار رودستر دوباره به تعویق افتاد

ایلان ماسک دو خودروی برقی جدید را معرفی کرد، هایپرکار رودستر دوباره به تعویق افتاد

در طول جلسه سالانه سهامداران تسلا در سال 2023 در اوایل این هفته، ایلان ماسک به عنوان مدیر عامل تسلا نکاتی را در مورد دو خودروی الکتریکی آینده ارائه کرد و حتی اشاره کرد که این شرکت در حال حاضر درگیر توسعه یک محصول جدید است.

ماسک تاکید کرد که تسلا در حال طراحی و ساخت این محصول جدید در حین ارائه است و فداکاری تیم‌هایش را به نمایش می‌گذارد. به گفته وی، این محصولات جدید در مقایسه با سایر محصولات در صنعت از طراحی و تکنیک های ساخت برتر برخوردار هستند.

در حالی که ماسک در حال صحبت بود، تصویری از یک شبح وسیله نقلیه بر روی صفحه نمایش پشت سر او ظاهر شد که نمایانگر یکی از وسایل نقلیه بود. این احتمال وجود دارد که این خودرو همان هاچ بکی باشد که ماسک در سال 2020 به آن اشاره کرد و انتظار می رفت قیمت آن 25000 دلار باشد.

مقالات مرتبط

دادگاه فدرال ایالات متحده حکم می‌کند که ایلان ماسک هنوز برای ارسال توییت به «اجازه» وکیل تسلا نیاز دارد

ایلان

منسوخ شدن برنامه ریزی شده تسلا: مالکان پس از کاهش 20 درصدی به روز رسانی نرم افزار از سازنده خودروهای برقی شکایت کردند.

جزئیات بسیار کمی در مورد خودروهای آینده
با این حال، ماسک ثابت کرد که جلسه سهامداران محل مناسبی برای اعلام محصول جدید نیست و یک رویداد مناسب برای معرفی محصول در آینده برگزار خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که منظور ماسک از “ساختن” وسیله نقلیه در طول ارائه چیست. این احتمال وجود دارد که در حال حاضر یک نمونه اولیه به جای وسیله نقلیه ای برای تولید انبوه در دست توسعه باشد.

همچنین بخوانید: روز سرمایه گذار تسلا: ماسک ممکن است چیزهای زیادی را اعلام کند، اما یک تسلا مقرون به صرفه چیزی است که طرفداران می خواهند

پیش از این، تسلا این دو مدل جدید را در روز سرمایه‌گذار خود در ماه مارس به نمایش گذاشت و عکسی را به نمایش گذاشت که شامل کل خط تولید و دو طرح خودروی نامشخص بود. یک وسیله نقلیه به نظر می رسید اندازه ون باشد، در حالی که دیگری به نظر می رسید یک سدان یا هاچ بک. انتظار می‌رود این مدل‌های جدید گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری باشند که در مقادیر بیشتری تولید می‌شوند.

آیا روباتاکسی تسلا به زودی عرضه می شود؟
ماسک تخمین زد که مجموع تولید این دو مدل می تواند بیش از 5 میلیون دستگاه در سال باشد. علاوه بر این، تسلا برنامه‌های خود را برای ساخت یک کارخانه بزرگ در مکزیک در روز سرمایه‌گذار تأیید کرد و بسیاری را به این گمانه‌زنی سوق داد که این خودروی هاچ‌بک که معمولاً توسط علاقه‌مندان تسلا به آن «مدل ۲» می‌گویند، در آنجا تولید خواهد شد.

گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه دومین وسیله نقلیه ای که ماسک به آن اذیت کرده است، ممکن است رباتاکسی باشد که او در گذشته به آن اشاره کرده است. هنگامی که از ماسک در مورد وسایل نقلیه تسلا که برای اشتراک سواری استفاده می شود سؤال شد، اظهار داشت که اشتراک سواری در دنیای خودران مناسب نیست.

او همچنین اشاره کرد که تسلا در حال پیشرفت قابل توجهی در جهت دستیابی به قابلیت‌های خودران کامل است، ادعایی که او در سال‌های اخیر چندین بار مطرح کرده است.

تسلا رودستر دوباره به تعویق افتاد، ماسک عجله ای برای تولید عجله ندارد
ماسک همچنین به‌روزرسانی نسل دوم تسلا رودستر، خودروی اسپرت تمام الکتریکی را که در سال 2017 رونمایی شد، ارائه کرد. ماسک اظهار داشت که رودستر که در ابتدا برای عرضه در سال 2020 برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل اولویت‌بندی سایر محصولات تسلا با تاخیرهای متعددی مواجه شده است. مانند مدل 3 و مدل Y.

همچنین بخوانید: تسلا رودستر در تصاویر: پکیج غافلگیرکننده ایلان ماسک که می تواند سریع ترین خودروی تولیدی جهان شود

ماسک در پاسخ به سوال یکی از سهامداران اشاره کرد که انتظار می‌رود کار مهندسی و طراحی رودستر در سال 2023 به پایان برسد. ماسک امیدوار است که تولید رودستر در سال آینده آغاز شود و از آن به عنوان “گیلاس روی یخ روی تخته” یاد کرد. کیک.”

ماسک اذعان داشت که رودستر درآمدزایی قابل توجهی برای تسلا نخواهد داشت. در عوض، او آن را به عنوان یک سهم متوسط ​​در سودآوری توصیف کرد و با بیان اینکه “بیمار” خواهد بود، ویژگی های منحصر به فرد و چشمگیر آن را برجسته کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام