ایلان ماسک معتقد است که نشان های وابسته توییتر جعل هویت را کاهش می دهد. در اینجا نحوه کار آنها آمده است

ایلان ماسک معتقد است که نشان های وابسته توییتر جعل هویت را کاهش می دهد.  در اینجا نحوه کار آنها آمده است

ایلان ماسک می گوید که نشان های وابسته توییتر به جلوگیری از جعل هویت کمک می کند. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد نشان های وابسته در توییتر بدانید، نحوه دریافت آنها و مهمتر از آن اینکه چه کسی آنها را دریافت می کند، آمده است.

توییتر شروع به حذف تدریجی علامت های آبی سنتی یا قدیمی به نفع نشان های وابسته کرده است. این نشان‌های وابسته در کنار علامت تأیید شده در یک حساب نمایش داده می‌شوند. عملکرد اصلی نشان ها جلب توجه به حساب والدین کاربر است.

T(w)itter Daily News اخیرا گزارش داد که این قابلیت شروع به گسترش کرده است و می توان آن را در حساب کاربری باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده مشاهده کرد. ایلان ماسک در پاسخ به این توییت گفت: “این برای کاهش خطر جعل هویت عالی خواهد بود.”

توییتر آبی و توییتر طلایی
آخرین مهلت برای شرکت ها و افراد برای پرداخت برای علامت های تأیید تأیید حساب هایشان 1 آوریل بود. اگر این کار انجام نشود، توییتر علامت آبی آنها را حذف خواهد کرد. برخی از مشتریان هنوز چند روز بعد علامت های آبی را در حساب های خود مشاهده می کنند، اگرچه پیش بینی می شود به زودی حذف شوند.

همچنین بخوانید: تیک طلایی توییتر: توییتر قصد دارد برای نشان تأیید شده ماهانه 1000 دلار از مشاغل دریافت کند.

در هند، عضویت آبی توییتر 8 دلار در ماه برای کاربران جداگانه هزینه دارد. 900 برای موبایل و 650 برای آنلاین. “تأیید شده برای سازمان ها” از 1000 دلار در ماه برای مشاغل شروع می شود.

توییتر اخیراً یک علامت طلایی برای مشاغل و برندها اضافه کرده است، در حالی که حساب های دولتی اکنون از یک علامت چک خاکستری استفاده می کنند. در ایالات متحده، تنها راه برای حفظ نشان طلایی یا خاکستری علامت چک، اشتراک در برنامه جدید سازمان‌های تایید شده توییتر شبکه اجتماعی است. هزینه عضویت 1000 دلار در ماه (به اضافه مالیات) با یک حساب فرعی وابسته اضافی با هزینه 50 دلار در ماه (به اضافه مالیات) خواهد بود.

وقتی «تأیید» نتیجه معکوس داد
ماسک در ابتدا این ویژگی را در همان هفته اعلام کرد که توییتر برای اولین بار نتوانست تأیید حساب پولی را ارائه کند. هنگامی که شرکت شروع به ثبت نام افراد در عضویت اصلاح شده توییتر آبی خود کرد، ترول های تایید شده از سایت برای جعل شرکت ها و افراد مشهور استفاده کردند. برای شرکت هایی مانند Eli Lilly، این وضعیت یک کابوس بود.

همچنین بخوانید: تیک آبی میراث توییتر: با توییتر آبی چه اتفاقی می‌افتد؟ حتی ماسک هم مطمئن نیست

ارزش بازار تجارت داروسازی میلیاردها دلار کاهش یافت، زیرا یک حساب جعلی “تأیید شده” مشتریان را فریب داد تا فکر کنند شرکت در حال تولید محصولات بدون انسولین است.

چگونه نشان های وابسته داده می شود
ماسک گفت، سازمان‌ها ممکن است به دنبال تایید شدن باشند، و هر حساب توییتری که به یک سازمان تایید شده مرتبط است “به طور خودکار تأیید می شود”. با این حال، سازمان ها باید 1000 دلار هزینه اشتراک ماهانه بپردازند.

یک سازمان می تواند یک کاربر را برای تبدیل شدن به یک “وابسته” تعیین کند، که توییتر آن را به عنوان “هر فرد یا نهاد مرتبط با آنها”، مانند رهبری، پشتیبانی، کارمندان یا برندها تعریف می کند.

همچنین بخوانید: ایلان ماسک از توئیتر پولی دفاع می کند زیرا اولتیماتوم تیک آبی در حال ظهور است

هر کاربر مرتبط برای یک سازمان تأیید شده 50 دلار اضافی علاوه بر هزینه 1000 دلاری هزینه خواهد داشت و هر کاربر پیوند داده شده یکی از نشان‌های تأیید رنگی توییتر و همچنین «نشان وابسته» را دریافت می‌کند که سایر کاربران را به سازمان متصل می‌کند.

در حال حاضر، یک گرفتار وجود دارد. 500 تبلیغ‌کننده برتر توییتر و 10000 سازمانی که بیشترین فالوور را دارند، وضعیت تأیید خود را حفظ خواهند کرد. اینکه آیا افراد یا سایر حساب‌های مرتبط با این 500 تبلیغ‌کننده و 10000 سازمانی که بیشتر دنبال می‌شوند، نشان‌های وابسته را دریافت خواهند کرد، باید مشخص شود.

به حساب‌هایی که نماینده یک دولت ملی یا مقامات دولتی هستند، بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک، یک علامت خاکستری داده می‌شود، مانند کاخ سفید – که گفته بود برای تأیید کارکنانش پولی نمی‌پردازد – و رئیس جمهور جو بایدن، در حالی که سازمان‌های دولتی در سطح ایالتی یا محلی می توانند برای واجد شرایط بودن درخواست دهند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام