ایلان ماسک می گوید که دولت ایالات متحده به همه چیز در توییتر دسترسی کامل داشت

ایلان ماسک می گوید که دولت ایالات متحده به همه چیز در توییتر دسترسی کامل داشت

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر در مصاحبه ای فاش کرد که زمانی که توییتر را تصاحب کرد، دولت آمریکا به تمام اطلاعات توییتر و کاربرانش دسترسی داشت. این شامل داده‌های شخصی نیز می‌شود، مانند DM و پیام‌های خصوصی، که حتی کارمندان توییتر هم نداشتند.

ایلان ماسک، مالک میلیاردر توییتر، در مصاحبه ای انفجاری اظهار داشت که وقتی سال گذشته این غول رسانه اجتماعی را به دست آورد و کنترل کامل آن را به دست گرفت، از اطلاع از میزان دقیق مشارکت دولت آمریکا و دسترسی به پیام های توییتر شگفت زده شد.

ماسک به تاکر کارلسون گوینده فاکس نیوز گفت: «میزان دسترسی کامل سازمان‌های دولتی به همه چیزهایی که در توییتر می‌گذرد، ذهن من را به هم ریخته است. .

همچنین بخوانید: ایلان ماسک ادعا می کند که دولت ایالات متحده تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی را کنترل می کند، اطلاعات را سرکوب می کند

ماسک اظهار داشت که “همه چیز” شامل مکالمات مستقیم ظاهرا خصوصی کاربران می شود، اگرچه پیش نمایش کوتاه یکشنبه مصاحبه قریب الوقوع نشان نداد که آیا ماسک به انتقاد از آژانس ها یا تکنیک های آنها ادامه داد یا خیر. همچنین مشخص نیست که از آن زمان تاکنون چه چیزی برای محدود کردن دسترسی دولت به مکالمات خصوصی تغییر کرده است.

ماسک از زمان خرید توییتر در ماه اکتبر و به‌عنوان مدیر عامل، مجموعه‌ای از اسناد و ارتباطات داخلی را در تلاش برای روشن کردن سیاست‌های سانسور غیرشفاف این پلتفرم و روابط با مجری قانون و آژانس‌های اطلاعاتی فدرال منتشر می‌کند و از روزنامه‌نگاران مستقل دعوت می‌کند تا از بین بروند. هر روگرفت سند

همچنین بخوانید: فایل های توییتر: ایلان ماسک می گوید سازمان های دولتی ایالات متحده خواستار تعلیق بیش از 250 هزار حساب کاربری شده اند.

مت طیبی، روزنامه نگاری که برای اولین بار در ماه دسامبر در مورد اولین دسته از پرونده ها گزارش داد، اخیراً به تبانی بین پلتفرم های رسانه های اجتماعی، سازمان های غیردولتی و دولت ایالات متحده برای سرکوب اطلاعاتی که آنها دوست ندارند به عنوان “مجتمع سانسور-صنعتی” اشاره کرد. و آن را به‌عنوان «بوروکراسی حاضر به قربانی کردن حقیقت واقعی در خدمت اهداف روایی گسترده‌تر» توصیف می‌کند و نقطه مقابل مطبوعات آزاد است که در قانون اساسی ایالات متحده پیش‌بینی شده است.

از طیبی خواسته شد تا در ماه گذشته به همراه مایکل شلنبرگر، نویسنده فایل‌های توییتر، در کمیته فرعی منتخب سلاح‌سازی دولت فدرال حاضر شود.

آقای ماسک همچنین در مصاحبه خود با کارلسون نگرانی خود را در مورد هوش مصنوعی ابراز کرد و مدعی شد که این فناوری پتانسیل تخریب تمدن بشری را دارد.

همچنین بخوانید: علیرغم اینکه ایلان ماسک خواستار توقف تمام پروژه های هوش مصنوعی شده است، توییتر در حال کار بر روی یک پروژه هوش مصنوعی مخفی است.

او می‌گوید: «هوش مصنوعی خطرناک‌تر از مثلاً طراحی نادرست هواپیما یا تعمیر و نگهداری تولید، یا تولید بد خودرو است، به این معنا که پتانسیل نابودی تمدنی را دارد – هر چقدر هم که این احتمال کم باشد، اما بی‌اهمیت است.» اظهار داشت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام