اینها 7 بازیگر اصلی داستان “قاتل” ساحل خان هستند که پرونده قتل ساکشی را روشن می کنند.

اینها 7 بازیگر اصلی داستان “قاتل” ساحل خان هستند که پرونده قتل ساکشی را روشن می کنند.

تصویر بازنمایی منبع: توییتر

روز دوشنبه برای دهلی تبدیل به روز وحشت شد زیرا ساکشی 16 ساله شامگاه یکشنبه توسط ساحل خان چندین بار با چاقو مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و دوربین مداربسته او را گرفت که گویی توسط یک دیوانگی دستگیر شده بود. گویی چاقو کافی نبود، متهم با دال بتنی سرش را کوبید.

سهیل خان متهم که بسیاری آن را «جهاد عشقی» می‌نامند، از صحنه گریخت، اگرچه چندین نفر با بی‌رحمی وحشیانه به ساکشی نگاه می‌کردند یا از آنجا عبور می‌کردند. او بعداً از شهر بولاندشهر بازداشت شد.

در این عمل وحشتناک فاسد، شش بازیگر اصلی حضور دارند که در چشم طوفان قرار دارند.

1. ساکشی: در تمام 16 سالگی، 16 بار چاقو خورد، 6 بار در گلو، آنقدر که احشاء او بیرون آمد. طبق گزارش اولیه پس از کشتار، سر او تکه تکه شد.

2. ساحل سرفراز یا خان: متهم در حال قتل ساکشی در دوربین مداربسته دستگیر شد. گفته می شود که او دو بار ساکشی بود و از آنجایی که قربانی شروع به صحبت با دوست پسر سابقش کرده بود، ناراحت بود. او حتی خالکوبی دومی را داشت. بر اساس گزارش ها، ساکشی می خواست از ساحل خان جدا شود و همچنین تهدید کرده بود که اگر تسلیم نشود، به پلیس خواهد رفت. او 20 سال دارد، AC و یخچال را تعمیر می کند.

3. پراوین: طبق گزارش ها، پراوین دوست پسر سابق ساکشی بوده است. او در Jaunpur در UP است. اسمش بود که سخسی روی دستش خالکوبی کرده بود.

4. Neetu: او دوست ساکشی است. در جشن تولد بچه‌اش بود که ساکشی می‌رفت که ساحل سرفراز او را پرید. جالب اینجاست که شوهر نیتو در زندان تیهار است. در روزهای منتهی به قتل او، ساکشی در محل Neetu زندگی می کرد. بنابراین، او شاهدی حیاتی برای آنچه بین ساحل خان و ساکشی رخ داد، می شود.

5. آرتی: یکی دیگر از دوستان ساکشی. آرتی آخرین کسی بود که سخسی قبل از کشته شدن با او ملاقات کرد. بر اساس گزارش ها، این دو در بازار هفتگی منطقه لبنیات شهباد با هم آشنا شده بودند. بنا به گزارش ها، آرتی گفته بود که ساکشی به او گفته که ساحل خان او را تعقیب می کند.

6. آکاش: دوست ساحل، این دو در ساعات منتهی به قتل در صحنه جنایت ایستاده بودند. او می تواند سرنخ های حیاتی بدهد.

7. جابرو: او یکی دیگر از دوستان ساحل خان است. او ساکن همان منطقه است. بنا به گزارش ها، ساکشی به جابرو نزدیک بود و جابرو به ساحل هشدار داده بود که ساکشی را اذیت نکند.

همچنین بخوانید : دیلی کا دیل؟ دختر خردسال 34 بار چاقو خورد، مردم از کنارشان عبور می کنند. زمان هایی که دهلی نشینان در حال عبور از قتل های وحشتناک دستگیر می شدند

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام