Adobe پیش بینی خرید آنلاین خود را برای فصل تعطیلات 2020 منتشر کرده است. بر اساس داده های Adobe Analytics ، این شرکت بیش از یک تریلیون بازدید از سایت های خرده فروشی ایالات متحده و 100 میلیون SKU از 80 مورد از 100 بزرگترین خرده فروشان ایالات متحده را تجزیه و تحلیل کرده است.
Adobe پیش بینی کرده است که فروش تعطیلات آنلاین ایالات متحده در مجموع 189 میلیارد دلار خواهد بود که با 33٪ افزایش سالانه ، برابر با رشد دو ساله در یک فصل ، رکورد های قبلی را شکست. اگر مصرف کنندگان دور دیگری از بررسی های محرک را دریافت کنند و فروشگاه های فیزیکی نیاز به تعطیلی در بخشهای وسیعی از کشور را داشته باشند ، انتظار می رود که مصرف کنندگان 11 میلیارد دلار آنلاین هزینه کنند و در مجموع از 200 میلیارد دلار (47٪ افزایش در سال گذشته) بگذرد.
به جای هفته سایبر (روز شکرگذاری – دوشنبه سایبری) ، Adobe انتظار دارد نوامبر و دسامبر امسال به ماه های سایبری تبدیل شود:
* سوابق روزانه: فروش آنلاین هر روز بین 1 تا 21 نوامبر از 2 میلیارد دلار فراتر می رود و از 22 نوامبر تا 3 دسامبر به 3 میلیارد دلار در روز افزایش می یابد.
* جمعه سیاه ، دوشنبه سایبری: پیش بینی می شود جمعه سیاه 10 میلیارد دلار فروش آنلاین داشته باشد که 39٪ رشد سالانه داشته باشد. دوشنبه سایبری با 12.7 میلیارد دلار ، رشد 35 درصدی در سال گذشته ، بزرگترین روز خرید آنلاین سال باقی خواهد ماند.
* سهم تلفن های هوشمند: آمریکایی ها در مقایسه با سال 2019 28.1 میلیارد دلار بیشتر برای خرید تلفن های هوشمند خود هزینه می کنند ، که 42٪ از کل فروش آنلاین را تشکیل می دهد و رشد 55٪ را در سال نشان می دهد.
* خرده فروشان کوچک در مقابل خرده فروشان کوچک: خرده فروشان کوچک (درآمد سالانه 10 میلیون دلار – 50 میلیون دلار) افزایش بیشتری در درآمد (افزایش 107 درصدی) در مقابل خرده فروشان بزرگ (84 درصدی افزایش) دارند. جزئیات بیشتر در زیر
* مورد انتظارترین هدایا / اسباب بازی ها: Rainbocorns ، Cutetitos ، Little Live Pets ، اسباب بازی های Star Wars و مجموعه های LEGO. بازی های ویدیویی: Cyberpunk 2077، Call of Duty: Black Ops Cold War، Spider-Man: Miles Morales، Mario Kart Home Circuit، Super Mario 3D All Stars. کنسول های بازی: پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری X ، نینتندو سوییچ.
* خریداران جدید: Adobe پیش بینی می کند 9٪ از کل مشتریان تعطیلات به دلیل همه گیری ، خالص خریداران آنلاین جدید باشند و انتظار می رود نرخ تبدیل به طور قابل توجهی افزایش یابد (13٪). انتظار می رود ارزش متوسط سفارش (AOV) در سالیان ثابت ثابت باشد.
* هفته انتخابات (1-7 نوامبر) مجموعاً 16.3 میلیارد دلار فروش آنلاین دارد. در روز بعد از انتخابات ، فروش آنلاین 11 درصد آهسته تر از کل هفته رشد خواهد کرد.
جان كوپلند ، رئیس بخش بازاریابی و بینش مشتری در Adobe. “امسال مانند گذشته نیست و برای اولین بار دیگر به اوج فروش تعطیلات به عنوان هفته سایبر اشاره نمی کنیم – اکنون ماه سایبر است.”
پیش بینی های اضافی
هفته سایبر به ماههای سایبری تبدیل می شود: طی هفته های منتهی به آخر هفته شکرگذاری (1-22 نوامبر) ، Adobe پیش بینی می کند که مصرف کنندگان 56 میلیارد دلار ، 37 درصد افزایش سالیانه هزینه می کنند. در میان نگرانی های مربوط به تاخیرهای حمل و نقل ، تقاضای محصول و فضای نامشخص اقتصادی ، خرده فروشان فروش تعطیلات را خیلی زودتر از این فصل آغاز می کنند. رکورد 33٪ از مصرف کنندگان قصد دارند خریدهای تعطیلات خود را تا جمعه سیاه کامل کنند.
* تخفیف های اولیه در ماه نوامبر: تخفیف قابل توجه تعطیلات طی دو هفته اول ماه نوامبر آغاز می شود و به عمیق ترین کاهش قیمت در جمعه سیاه از طریق دوشنبه سایبری تبدیل می شود:
* جمعه سیاه بهترین روز برای دریافت تخفیف در لوازم خانگی (به طور متوسط 11٪ تخفیف) و تلویزیون (19٪) است
* پیش بینی می شود که شنبه (28 نوامبر) کسب و کار کوچک بیشترین تخفیف را برای رایانه ها به همراه داشته باشد (18٪)
* بهترین تخفیف برای اسباب بازی ها (20٪) و مبلمان (10٪) یکشنبه ، 29 نوامبر ، یک روز قبل از Cyber Monday سقوط می کند
* کالاهای ورزشی بهترین پیشنهادات را در 13 دسامبر (27٪) با تجهیزات الکترونیکی در 18 دسامبر (19٪) ارائه می دهند.
* در تاریخ 26 دسامبر بهترین قیمت ابزار و کالاهای بهسازی منزل (12٪) مشاهده می شود
* گزینه های حمل و نقل ارزان و ارزان تقاضای زیادی دارند:
* 64٪ از مصرف کنندگان می گویند که امسال هزینه حمل و نقل سریع را پرداخت نمی کنند ، به خرده فروشان این پیام را می دهد که تاریخ های قطع حمل و نقل رایگان باید زودهنگام اعلام شود.
* خرده فروشان ارزانترین گزینه حمل و نقل را در روز بعد از دوشنبه سایبری ارائه می دهند.
* به جای گردهمایی های دوستانه و خانوادگی امسال ، انتظار می رود آمریکایی ها 18 درصد بیشتر برای هدایای تحویل مستقیم از خرده فروش به افرادی که ممکن است در غیر این صورت حضوری ببینند ، هزینه کنند.