این رستوران «گران‌ترین برگر» فیلادلفیا را با قیمت بیش از 57000 روپیه به فروش می‌رساند.

این رستوران «گران‌ترین برگر» فیلادلفیا را با قیمت بیش از 57000 روپیه به فروش می‌رساند.

این رستوران که «باغ آبجو دروری» نام دارد، با نام جدید، منو و برگر ویژه با قیمت 700 دلار در روستای میدتاون بازگشایی خواهد شد. اخبار18.

یکی از محبوب ترین و محبوب ترین فست فودها در سرتاسر جهان چیزی جز یک همبرگر آبدار و لطیف نیست. این غذا به ویژه در ایالات متحده محبوب است و به سختی می توان یک رستوران، غذاخوری، میخانه یا کافه در سراسر کشور پیدا کرد که حداقل نوعی همبرگر سرو نمی کند. عشق به همبرگرها در کشور حاکم است و غذاخوری ها هنگام باز کردن یک شعبه جدید حتماً این مورد را به منوی خود اضافه می کنند. حالا که صحبت کنیم، یک رستوران در حال آماده شدن برای فروش «گران‌ترین چیزبرگر» در فیلادلفیا است. طبق گزارش NBC، انتظار می‌رود قیمت همبرگری که توسط همبرگر جدید فروخته می‌شود، 700 دلار باشد که معادل تقریباً 57991 روپیه است.

رستورانی به نام «باغ آبجوی دروری» در حال آماده شدن برای بازگشایی در روستای میدتاون فیلادلفیا با نام و منوی اصلاح‌شده است که شامل برگر مخصوص آن با قیمت ۷۰۰ دلار است. اکنون، ممکن است از خود بپرسید که چه چیزی باعث می شود این برگر خاص اینقدر گران تمام شود.

گران‌ترین همبرگر فیلادلفیا
همانطور که رستوران گفته است، تهیه برگر و مواد خاص دلیل هزینه آن است. برگر با افزودن هشت اونس ریبی واگیو ژاپنی A5، یک نان بریوش Wildflour Bakery با ورق طلا، پنیر چدار ایرلندی قدیمی وکسفورد، خاویار ایتالیایی، ترافل سیاه ایتالیایی، گوشت خرچنگ شعله‌ور شده با کنیاک لویی سیزدهم، و سیب‌زمینی سرخ شده با آب درست می‌شود. 1500+MGO عسل مانوکا. علاوه بر این، این برگر با یک انس کنیاک لویی سیزدهم سرو می‌شود که طبق گزارش‌ها تقریباً 5000 دلار در هر بطری فروخته می‌شود.

مقالات مرتبط

بنگالورو

مردی از بنگلور برای تسلا خود شماره ثبت الهام گرفته از BMTC دریافت می کند. اینجا چرا

بنگالورو

دل نشین! ویدیوی ویروسی مردی را نشان می‌دهد که پدرش را در اولین پرواز خود می‌برد

صاحب رستوران Vasiliki Tsiouris-Bali با NBC صحبت کرد و هیجان خود را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت که از آنجایی که همبرگرها در سراسر جهان محبوب هستند، رستوران از ارائه گزینه های باورنکردنی، تخیلی و خوشمزه در منوی جدید به مهمانان هیجان زده است. او همچنین خاطرنشان کرد که با همکاری برادرش برای تهیه این منوی منحصر به فرد زمان بسیار خوبی را سپری کرده و مشتاقانه منتظر راه اندازی آن است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام