ای جین کارول نویسنده در دادگاه نیویورک شهادت می دهد

ای جین کارول نویسنده در دادگاه نیویورک شهادت می دهد

دهلی نو: ای جین کارول، نویسنده، روز چهارشنبه در برابر هیئت منصفه نیویورک شهادت داد که دونالد ترامپ به او تجاوز کرده و او را از داشتن یک رابطه عاشقانه منع کرده است، و او پس از آن با انکار وقوع حمله، “شهرت من را خراب کرد”.

بعد از اینکه ترامپ در سال 1996 در یک فروشگاه بزرگ نیویورک به او تجاوز جنسی کرد، کارول در شکایت مدنی خود برای دریافت خسارت به دلیل سوء استفاده و تهمت شهادت داد. وقتی کارول اتهامات خود را در کتابی علنی کرد، او را به دروغگویی و ساختن یک فریب متهم کرد. .

من اینجا هستم زیرا دونالد ترامپ به من تجاوز کرد و وقتی در مورد آن نوشتم، گفت که این اتفاق نیفتاده است. او دروغ گفت و آبروی من را خراب کرد و من اینجا هستم تا تلاش کنم زندگی ام را پس بگیرم. روزنامه گاردین از قول کارول به هیئت منصفه نقل کرد.

60 درصد از دختران نوجوان ایالات متحده “مداوما غمگین” هستند: چه چیزی آنها را ناراحت می کند؟

قاضی آمریکایی تاخیر در دادگاه تجاوز جنسی ترامپ را رد می کند، اما امتیازاتی را می دهد

ترامپ از دور اصرار خود را مبنی بر اینکه ادعای کارول در مورد تجاوز جنسی در سال 1996 کاملاً تخیلی است تکرار کرد و در سایت رسانه اجتماعی خود نوشت که این پرونده “یک کلاهبرداری ساختگی است” و موارد دیگر.

“این یک داستان جعلی و دروغ است – شکار جادوگر!” ترامپ در پلتفرم Truth Social خود نوشت.

اظهارات او باعث شد که قاضی به وکلای ترامپ هشدار دهد که او می تواند مشکلات حقوقی بیشتری را برای خودش ایجاد کند.

ترامپ تاکنون در دادگاه شرکت نکرده است، اما وکلای او روز سه‌شنبه گفتند هنوز ممکن است او تصمیم بگیرد که شهادت دهد.

این محاکمه در حالی برگزار می‌شود که ترامپ دوباره به دنبال نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری است و هفته‌ها پس از اعتراف او به اتهامات جنایی غیرمرتبط که شامل پرداخت‌هایی برای ساکت کردن یک بازیگر پورن است که گفته بود با او رابطه جنسی داشته، بی‌گناه است.

وقتی ترامپ با کارول ملاقات کرد

کارول 79 ساله شهادت داد که در یک عصر پنجشنبه نامشخص در بهار 1996 با ترامپ در در گردان برگدورف گودمن برخورد کرده است. ” ترامپ یک شخصیت بزرگ املاک و مستغلات و شخصیت اجتماعی در نیویورک بود.

او گفت: “او گفت، “من باید یک هدیه بخرم، بیا کمکم کن.” “من خوشحال شدم.”

کارول گفت که او یک کیف دستی و سپس یک کلاه برای زنی که ترامپ گفته بود برایش می‌خرد، پیشنهاد کرد، اما او علاقه‌ای نداشت.

او یک کلاه خز را برداشت و مثل یک گربه یا سگ آن را نوازش می کرد. سپس او گفت: “من می دانم، لباس زیر زنانه.” “او راه را به سمت پله برقی هدایت کرد.”

کارول ترامپ را بسیار پرحرف و خود را «کاملاً مسحور» توصیف کرد.

“من از رفتن به لباس زیر با او خوشحال شدم. او بسیار بامزه بود.»

کارول گفت که ترامپ یک کت و شلوار آبی خاکستری را در بخش لباس زیر زنانه ربود و از او خواست آن را امتحان کند.

“من قصد نداشتم آن را بپوشم. او به دادگاه گفت: “تو آن را بپوش، رنگ توست.”

کارول گفت که ترامپ به هر دوی آنها پیشنهاد داد آن را امتحان کنند و به سمت رختکن اشاره کرد. او گفت که آن را جدی نگرفته است.

«دونالد ترامپ بسیار سبک بود. بسیار شوخی و خنده دار بود.» او گفت.

“من در تمام مدت معاشقه می کردم، احتمالا.”

اما، او گفت، پس از ورود آنها به رختکن، خلق و خوی آنها به سرعت تغییر کرد.

او بلافاصله در را بست و مرا به دیوار هل داد. آنقدر مرا هل داد که سرم به هم خورد. من به شدت گیج شده بودم، “او گفت. “من به عقب هل دادم و او دوباره مرا به دیوار کوبید و دوباره سرم را کوبید.”

کارول به هیئت منصفه گفت که وضعیت “کاملا تاریک شده است”.

او گفت: “او خم شد و جوراب شلواری مرا پایین کشید.” “من داشتم او را عقب می زدم. کاملاً واضح بود که نمی‌خواستم چیز دیگری اتفاق بیفتد.»

کارول تلاش های رئیس جمهور سابق برای بوسیدن او را “یک چیز تکان دهنده” توصیف کرد.

او گفت: “تمام دلیل من برای زنده بودن در آن لحظه این بود که از اتاق بیرون بیایم.”

اما کارول گفت که نمی تواند از چنگ ترامپ فرار کند. او که آرام و آهسته صحبت می کرد، گفت که او به او تجاوز کرده است.

کارول گفت که بعد از اینکه توانست زانویش را بلند کند و او را هل دهد فرار کرد. او از فروشگاه فرار کرد.

کارول گفت که همیشه از رفتن به رختکن با ترامپ پشیمان خواهد شد و آن را “بسیار احمقانه” توصیف کرد.

او گفت: «این باعث شد که دیگر نتوانم یک زندگی عاشقانه داشته باشم.

او گفت که برای دهه‌ها به هیچ‌کس به جز دو دوستش نمی‌گفت زیرا می‌ترسید ترامپ انتقام بگیرد، زیرا «فکر می‌کرد تقصیر من است» و چون فکر می‌کرد بسیاری از مردم قربانیان تجاوز را مقصر آنچه برایشان اتفاق افتاده مقصر می‌دانند.

حمله ادعایی مدت‌ها قبل از اینکه جنبش #MeToo در مورد نحوه برخورد مجریان قانون با قربانیان تجاوز جنسی توسط مردم و مشاهده عموم مردم محاسبه شود، اتفاق افتاد. کارول گفته است #MeToo به تصمیم او برای حضور در سال 2019 دامن زد.

ترامپ، 76 ساله، گفته است که او با کارول در فروشگاه نبوده و هیچ سرنخی نداشت که او اولین بار در سال 2019 این داستان را در خاطرات و گزیده ای از مجله به طور عمومی پخش کرد.

در حالی که دادگاه قرار بود روز چهارشنبه آغاز شود، ترامپ احساسات خود را در مورد آن در سایت Truth Social ابراز کرد.

در میان اظهارات دیگر خود، او وکیل کارول را “یک عامل سیاسی” خواند و به یک موضوع DNA اشاره کرد که قاضی لوئیس A. Kaplan معتقد است نمی تواند بخشی از این پرونده باشد.

وکلای کارول – که دعوای او شامل ادعاهایی مبنی بر اینکه ترامپ قبلاً با نامیدن علنی پرونده او “فریبکاری”، “کلاهبرداری”، “دروغ” و “کلاهبرداری کامل” او را بدنام کرده است، به اظهارات جدید او به کاپلان اشاره کردند. او راضی نبود

قاضی گفت: «آنچه که به نظر می‌رسد این است که موکل شما اساساً تلاش می‌کند، مطمئناً با مردم نقل قول‌شده‌اش – اما نگران‌کننده‌تر، هیئت منصفه در این پرونده – درباره چیزهایی صحبت می‌کند که هیچ حرفی در مورد آنها نمی‌شود.» وکلای ترامپ او پست ترامپ را “یک بیانیه عمومی که در ظاهر کاملاً نامناسب به نظر می رسد” خواند.

جو تاکوپینا، وکیل ترامپ خاطرنشان کرد که به اعضای هیئت منصفه گفته می شود که هیچ خبری یا تفسیر آنلاین درباره این پرونده را دنبال نکنند. اما او گفت که از ترامپ می‌خواهد “از هرگونه پست بیشتر در مورد این پرونده خودداری کند.”

کاپلان گفت: “امیدوارم شما موفق تر باشید” و افزود که ترامپ “ممکن است منبع جدیدی از مسئولیت بالقوه را دستکاری کند یا نکند.”

شکایت فدرال کارول به دنبال خسارات نامشخص و پس گرفتن اظهارات توهین آمیز وی است.

این شکایت بر اساس قانون نیویورک تنظیم شده است که به طور موقت به ادعاهای مربوط به سوء استفاده جنسی چند دهه به دادگاه مدنی اجازه می دهد. او هرگز اتهامات جنایی را دنبال نکرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام