بارهای بریتانیا برای ریختن 62 میلیون آبجو، درآمد بیش از 120،000،00 پوند در آخر هفته تاجگذاری پادشاه چارلز سوم

بارهای بریتانیا برای ریختن 62 میلیون آبجو، درآمد بیش از 120،000،00 پوند در آخر هفته تاجگذاری پادشاه چارلز سوم

تصویر بازنمایی رویترز

انتظار می‌رود که میخانه‌ها و بارهای بریتانیا در آخر هفته آینده پیش از تاج‌گذاری پادشاه چارلز سوم در 6 می، رکورد 1.2 میلیارد پوند درآمد کسب کنند.

طبق داده‌های اخیر انجمن آبجو و میخانه بریتانیا (BBPA)، انتظار می‌رود این رویداد تاریخی بیش از 120،000،000 پوند به همراه داشته باشد، زیرا کارخانه‌های آبجوسازی محلی مجموعاً 62 میلیون پیت در آخر هفته بریزند و ساعات بیشتری برای سرو کردن داشته باشند.

این در حالی رخ داد که دولت ساعات کاری میخانه ها را در تاریخ 5 مه تا 7 مه دو ساعت افزایش داد به این معنی که بارها تا یک بامداد باز خواهند بود.

تاج گذاری کیچه: غذای سلطنتی جدید که برای تاجگذاری پادشاه چارلز سوم تأیید شد

قلعه‌های وسیع، ماشین‌های قدیمی، و موارد دیگر… پادشاه چارلز چقدر ثروتمند است؟

طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود مراسم تاجگذاری در بسیاری از فروشگاه‌های بریتانیا با منوها و رویدادهای ویژه بر اساس تم سلطنتی و همچنین با پیشنهادهای جذاب در مورد غذا و نوشیدنی برگزار شود.

بن راسون، صاحب یک میخانه در هادرزفیلد، در آینه نقل شده است که می گوید: «ما در تعطیلات آخر هفته تاج گذاری اتفاقات زیادی داریم، این اولین بار است که میزبان یک چای بعدازظهر هستیم.

بسیار عالی خواهد بود که ببینیم طیف وسیعی از مردم در این میخانه مشارکت می کنند و امیدواریم مشتریان جدیدی نیز وارد میخانه شوند.

ما یک قرعه کشی در روز یکشنبه داریم، یک مهمانی خیابانی و موسیقی زنده.

وی افزود: همیشه برای همه خوب است که بتوانند بیرون بروند و از خود لذت ببرند، به خصوص بعد از کووید.

“تاج گذاری فرصتی عالی برای مردم برای بیرون رفتن و جشن گرفتن است – چه جایی بهتر از میخانه برای انجام این کار؟”

این رویداد همچنین برای صنعت مهمان‌نوازی بریتانیا «مهم‌ترین» تلقی می‌شود، زیرا کسب‌وکارها همچنان به بهبودی از اثرات مالی همه‌گیری ویروس کرونا ادامه می‌دهند.

اما مک‌کلارکین، مدیر اجرایی BBPA، گفت: «در یک زمان بسیار دشوار برای صنعت ما، ما امیدواریم مردم این جشن ملی تاریخی را با بازدید از مؤسسه‌های محلی خود، که یک مؤسسه نمادین بریتانیایی از دیگری حمایت می‌کند، جشن بگیرند.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام