بایدن پس از اعلام نامزدی برای انتخاب مجدد، نگرانی های مربوط به سن را کنار می گذارد

بایدن پس از اعلام نامزدی برای انتخاب مجدد، نگرانی های مربوط به سن را کنار می گذارد

واشنگتن: جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، با بیان اینکه احساس «خوبی» دارد و برای یک مسابقه مجدد بالقوه علیه دونالد ترامپ آماده است، به‌دنبال این است که به آمریکایی‌ها اطمینان دهد که او علی‌رغم سن بالایش برای دور دوم ریاست‌جمهوری از سلامت کافی برخوردار است.

این پیرمرد 80 ساله به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «احساس خوبی دارم، از دورنمای پیروزی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس جمهور هیجان زده هستم، زیرا او همچنین تأکید کرد که ترامپ را به خوبی می شناسد و «خطری که او برای دموکراسی ما ایجاد می کند. “.

اظهارات او پس از آن بیان می شود که دیروز به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخاب مجدد در سال 2024 تایید کرد.

دونالد ترامپ متعهد شد که «هرگز از نامزدی ریاست جمهوری 2024 کنار نرود». معتقد است که بایدن برای کاندیداتوری مجدد مناسب نیست

“ملت هرگز اینقدر شرمنده نبوده”: حمله وحشیانه ترامپ به بایدن به دلیل درز گسترده اطلاعات نظامی

این دموکرات کهنه کار به ندرت در مورد سن خود صحبت می کند. با این حال، بررسی ها نشان می دهد که این موضوعی است که آمریکایی ها به شدت نگران آن هستند و رقیب جمهوری خواه او از آن به عنوان یک سلاح استفاده خواهد کرد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه، یک روز پس از آغاز کمپین کمپین خود از طریق ویدئو، رئیس جمهور 80 ساله گفت که سوال پرسیدن از سوی مردم عادی است.

او اعتراف کرد که خودش در مورد این موضوع خیلی فکر کرده است.

من به آنها احترام می گذارم که به آن نگاه کنند. من نیز به آن نگاه دقیقی می‌کردم – قبل از اینکه تصمیم به دویدن بگیرم به آن نگاه کردم.

بایدن که در کنار یون سوک یول، رئیس‌جمهور کره جنوبی در باغ گل رز کاخ سفید صحبت می‌کرد، گفت که در مورد آنچه که احتمالاً یک نبرد انتخاباتی طاقت‌فرسا خواهد بود، مطمئن است، همه در حالی که در یکی از سخت‌ترین مشاغل جهان کار می‌کند.

«مردم خواهند فهمید. آنها یک مسابقه را می بینند و قضاوت می کنند که آیا آن را دارم یا ندارم.»

بایدن شوخی کرد و گفت: «حتی نمی توانم بگویم حدس می زنم چند سال دارم. من حتی نمی توانم شماره را بگویم – ثبت نمی شود.

توهین های ترامپ

شوخی های ملایم در مورد مدت زمان حضور او – 36 سال خدمت به عنوان سناتور و 8 معاون رئیس جمهور برای باراک اوباما جوان تر – معمولاً تنها راهی است که بایدن در مورد سؤال سن صحبت می کند.

با این حال، رای دهندگان نمی خندند.

یک NBC News نظرسنجی انجام شده در آخر هفته گذشته نشان داد که 70 درصد از آمریکایی ها، از جمله 51 درصد از دموکرات ها، معتقدند که او نباید در سال 2024 نامزد شود. و 69 درصد از همه پاسخ دهندگانی که گفتند او نباید نامزد شود، نگرانی های مربوط به سن خود را به عنوان یک ارشد یا ارشد بیان کردند. دلیل جزئی

اگر بایدن دوباره انتخاب شود، زمانی که در ژانویه 2025 برای دور دوم ریاست جمهوری را آغاز کرد، 82 سال داشت. مسن ترین رئیس جمهور قبلی رونالد ریگان بود که در سال 1989 دوره دوم خود را به پایان رساند.

به نظر می رسد بایدن نه تنها به این دلیل که روسای جمهور دوره اول همیشه این کار را انجام می دهند، بلکه به دلیل احساس ماموریت تاریخی برای جلوگیری از بازگشت دونالد ترامپ، که او در سال 2020 او را شکست داد، سوق داده شده است.

ترامپ در حال حاضر نامزد اصلی نامزدی جمهوری‌خواهان است، علی‌رغم اینکه موضوع پرونده‌های حقوقی متعددی – آخرین جلسه استماع این هفته در مورد اتهام تجاوز جنسی در دادگاه نیویورک بود – و نقش او در تلاش برای لغو انتخابات 2020.

زمانی که بایدن در سال 2020 ترامپ را به چالش کشید، جمهوری خواه او را بیش از سن و سالش وحشیانه کرد و او را به عنوان «جو خواب آلود» به سخره گرفت و در مورد وضعیت روحی او توهین های زمخت کرد. اگر ترامپ نامزدی حزب خود را به دست آورد، قطعاً این حمله باز خواهد گشت، احتمالاً با شدتی جدید.

بایدن روز چهارشنبه در پاسخ به این سوال که آیا خود را تنها کسی می‌داند که می‌تواند ترامپ را شکست دهد، گفت: «شاید من تنها کسی نباشم، اما او را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که او چه خطری برای دموکراسی ما ایجاد می‌کند و ما در این راه رفته‌ایم. قبل از.”

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام