با نزدیک شدن به حمله بهاری، اوکراین به دنبال نیروهای بیشتری است

با نزدیک شدن به حمله بهاری، اوکراین به دنبال نیروهای بیشتری است

تصویر بازنمایی رویترز

دهلی نو: اوکراین به دنبال سربازان جدید در آستانه یک حمله بهاری مورد انتظار است که باعث ایجاد نگرانی در بین مردان غیرمتحرک این کشور می شود. واشنگتن پست.

پس از تلفات سنگین در طول نبرد باخموت، جایی که روسیه و اوکراین همچنان به تلفات فزاینده خود ادامه می دهند، ارتش اوکراین به نیروی انسانی بیشتری نیاز دارد.

برای حمایت از ضدحمله پیش‌بینی‌شده اوکراین، که احتمالاً در اطراف نیروهای کارکشته و با استفاده از تجهیزات وعده داده شده غربی که قرار است در ماه‌های آینده وارد شوند، به نیروی انسانی بیشتری در اسرع وقت نیاز است.

در نتیجه، با توجه به واشنگتن پست، اوکراینی ها شروع به درک این موضوع کرده اند که ممکن است به زودی برای خدمت فراخوانده شوند.

مدیر بازیگران ساشا (35) گفت واشنگتن پست که اگر جنگ یک سال دیگر ادامه پیدا کند، همه به سربازی فراخوانده می شوند. ساشا با ثبت نام در دوره های آموزشی خصوصی نظامی خود را برای این امکان آماده می کند.

در آغاز درگیری ها حکومت نظامی در اوکراین وضع شد و ترک کشور را برای مردان 18 تا 60 ساله تقریبا غیرممکن کرد. تقریباً هر مردی در آن شعاع می تواند تحت مقررات بسیج فعلی کشور برای مبارزه فراخوانده شود.

از زمان تهاجم روسیه، ارتش اوکراین به شدت به داوطلبانی متکی بوده است که مشتاق محافظت از سرزمین خود هستند. با این حال، به نظر می رسد که این کشور با شدت بیشتری به دنبال کسانی است که هنوز کلاه خود را روی رینگ قرار نداده اند، زیرا استخر داوطلبان شروع به خشک شدن می کند. واشنگتن پست.

اولکسی کروچوکوف، یک تعمیرکار ماشین لباسشویی 46 ساله، گفت واشنگتن پست که پس از وارد شدن به یک نزاع خیابانی، به او گفته شد که به یک دفتر استخدام کیف گزارش دهد. وی به این نشریه گفت که پس از پایان دوره آموزشی نظامی، انتظار دارد به خط مقدم اعزام شود.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام