ببر در طول سافاری جنگل به اتوبوس توریستی چسبیده است. ویدیوی هیجان انگیز را تماشا کنید

ببر در طول سافاری جنگل به اتوبوس توریستی چسبیده است.  ویدیوی هیجان انگیز را تماشا کنید

فیلم برداری از ویدیوی ویروسی. ارائه تصویر: توییتر

در دوران معاصر، مرسوم شده است که هتل‌هایی که در نزدیکی جنگل‌ها قرار دارند، به مهمانان این فرصت را می‌دهند که در طول تعطیلات خود سوار سافاری شوند. این به عنوان یک جاذبه محبوب برای گردشگرانی که در پارک های ملی یا مناطق نزدیک به جنگل ها کاوش می کنند ظاهر شده است.

تصور کنید به یک سافاری جنگلی می روید با امید به دیدن ببرها، اما اگر همان ببرها شروع به تعقیب وسیله نقلیه سافاری شما کنند، چه؟ ویدئویی که اخیراً در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، یک رویارویی قابل توجه را نشان می دهد که در آن گروهی از ببرها در حال تعقیب یک اتوبوس توریستی در حین سافاری دیده می شوند.

این ویدئو با عنوان “ترسناک یا دیوانه؟” لحظه عبور اتوبوس از کنار ببرها را به تصویر می کشد و آنها را وادار می کند که از نزدیک دنبال کنند. به طرز شگفت انگیزی، یکی از ببرها حتی سوار اتوبوس شده و همراه با آن حرکت می کند. با وجود وضعیت فوق‌العاده، مسافران بی‌تفاوت می‌مانند زیرا اتوبوس با محفظه محافظ خود ایمنی کافی را فراهم می‌کند.

ویدیوی باورنکردنی را اینجا ببینید:

این ویدیو بیش از 78000 بازدید داشته است و سیل واکنش‌های متفاوتی را در بخش نظرات به دنبال داشته است.

یکی از کاربران نوشت: «خب، اگر قبلاً وعده غذایی روزانه خود را می‌خوردند، دیدن آن هیجان‌انگیز بود. اما اگر آنها قبلاً غذا نخورده بودند … “بسیار ترسناک” بود.

یک حساب کاربری به طعنه نوشت: “خدایا… آنها فکر می کنند این غذا روی چرخ است.”

برخی از مردم می گویند که این ببرها باید به دیدن اتوبوس های تور عادت کرده باشند و به سادگی تمایل به انجام رفتارهای بازیگوش داشته باشند.

این تنها بار نیست که گردشگران با ببرها برخورد ترسناکی را تجربه می کنند. نوامبر گذشته، سورندر مهرا، افسر خدمات جنگلداری هند (IFS) ویدئویی را به اشتراک گذاشت که در آن گروهی از گردشگران در داخل یک ماشین، ببری را از فاصله ای امن مشاهده کردند. آن‌ها نمی‌دانستند وقایع شگفت‌انگیزی که اندکی بعد رخ داد. این موجود باشکوه که ظاهراً از این نفوذ آشفته شده بود، با غرشی قدرتمند از میان شاخ و برگ های انبوه بیرون آمد و هدف آن ترساندن افراد مزاحم بود.

مهرا در این توییت اشاره کرد که گاهی اوقات، اشتیاق بیش از حد برای نگاه کردن به ببرها چیزی بیش از نفوذ به وجود طبیعی آنها نیست.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام