بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان

در دنیای حرفه چاپ و نشر ، نویسنده ای که از خود ادبیات را بدزدد در نزد عموم مردم بی اعتبار بررسی سرقت ادبی مقاله رایگان می شود و در عین حال ناشر می تواند علیه او وارد عمل شود و شکایت کند.

آیا برای هر نوع محتوایی دزدی ادبی وجود دارد؟
همانطور که قبلاً ذکر شد ، دزدی ادبی می تواند برای انواع مطالب از جمله ویدئو ، تصاویر و موسیقی رخ دهد. استفاده از هر یک از آنها بدون اجازه و پرداخت مالک واقعی اثر نوعی دزدی ادبی نرم افزار ithenticate است. موارد زیر همه نمونه هایی از دزدی ادبی در زمینه های مختلف محتوایی است:

استفاده از تصاویری که کار سایر عکاسان است ، بدون ذکر نام صاحب اثر ، نوعی دزدی ادبی است.
تولید ملودی و موسیقی که قبلاً توسط شخص دیگری تولید و پخش شده است نیز دزدی ادبی محسوب می شود؛
استفاده از ویدئویی که ithenticate iran توسط شخص دیگری بدون اجازه وی گرفته شده نیز دزدی ادبی است.
رسم تصویری که طرح آن قبلاً توسط نقاشی دیگری کشیده شده باشد ، سرقت محسوب می شود.
استفاده از یک قطعه موسیقی در یک فیلم یا ویدیو نوعی سرقت خواهد بود مگر اینکه مالک مجوزهای لازم را کسب کند.
و

ابعاد منفی سرقت علمی چیست؟
ابعاد منفی سرقت علمی بسیار زیاد است. این نرم افزار سرقت ادبی می تواند درصد مشابهت مقاله زندگی حرفه ای صاحبان آثار مختلف را مختل کند. به عنوان مثال ، بهره برداری مالی از کار دیگران ، بدون سود آنها ، به آنها آسیب مادی می رساند. اما صرف نظر از جنبه های پولی و مالی کار ، دزدی ادبی نوعی تجاوز به حریم خصوصی بررسی سرقت ادبی مقاله و تفکر دیگران و نقض حقوق مالکیت معنوی آنها است. این امر پلاجریسم همچنین می تواند از نظر روانشناختی برای صاحب اثری که سرقت ادبی آن انجام شده تشخیص کپی بودن پایان نامه، دشوار و تلخ باشد.

جلوگیری از دزدی ادبی
مitutionsسسات ، ژورنال ها و سازمان های فعال در زمینه علمی و ادبی اقداماتی را برای اجرای سرقت ادبی و اجرای استراتژی ها انجام می دهند. این اقدامات تا حدودی م wereثر بودند ، اما کاملاً موفق نبودند. راه های جلوگیری از دزدی ادبی شامل سایت ها سرقت ادبی چیست و نرم افزارهایی برای تشخیص دزدی ادبی است. مجلات از آنها استفاده می کنند.

اگر ابزارهای تشخیص بتوانند دزدی ادبی را تشخیص دهند ، از پذیرش مقاله جلوگیری می شود. در دانشگاه ها ، کمیته انضباطی بررسی سرقت ادبی همچنین مسئول مقابله با دزدی ادبی دانش آموزان سایت تشخیص کپی بودن مقاله و معلمان است.

برای جلوگیری از سرقت ادبی در کار خود ، این نکات را دنبال کنید:

در استناد و استناد به منابع مراقب باشید.
از علامت های نقل قول استفاده کنید و در متن نشان دهید که قصد دزدی ادبی ندارید.
اگر از ایده های دیگران که نقل نشده اند ، استفاده کردید ایران پیپر سرقت ادبی، در بازنویسی اصول کمک بگیرید.

با استناد به منابع و نقل قول ها ، فقط باید مواردی را ذکر کنید که حذف آنها باعث ایجاد سوerstand تفاهم شده و مسئله سرقت ادبی را مطرح می کند. به یاد داشته باشید که استناد به منابع و استنادها در مواردی که جهانی و عمومی هستند زائد خواهد بود. روش های مختلفی برای ذکر یک سایت وجود دارد:

استفاده از سبک APA ؛
از قالب MLA استفاده کنید.
استفاده از سبک در شیکاگو ؛
و

دانشگاه ها و مجلات مختلف از سبک استنادی خاص خود استفاده می کنند. بنابراین نرم افزار مشابه یاب مقاله باید هنگام تولید محتوا برای آنها محتاط باشید. منابع به سبکها و روشهای مختلف مانند پاورقی ، پاورقی یا نقل قول در متن موجود است. در نقل قولهای متنی معمولاً فقط سال انتشار و نام نویسنده ذکر شده است. اما لیست منابع شامل اطلاعات دقیق و کامل تری است: به عنوان مثال مشابهت یابی مقاله انگلیسی عنوان اثر و وب سایتی که دسترسی به مطالب را امکان پذیر می کند.

مجازات سرقت ادبی
در ایران ، طبق ماده 23 قانون حق چاپ ، اگر شخصی از طرف خودش یا از طرف پدیدآورنده (غیرمجاز) تمام یا بخشی از کارهای سایر اشخاص تحت حمایت این قانون را منتشر یا توزیع كند ، به شش ماه تا سه سال زندان. او محکوم خواهد شد. در برخی از دانشگاه ها تشخیص سرقت ادبی انلاین، اگر اساتید و محققان دست به دزدی ادبی بزنند ، مجازات آنها با حذف و اخراج ، خواه اعتبار خود را از دست بدهند یا نه.

عواقب دیگر سرقت ادبی
در بخشهای مختلف این مقاله ، ما به عواقب مختلف سرقت ادبی اشاره کرده ایم. به طور خلاصه پایگاه خبری بلاگ خون، ما یک بار دیگر به این پیامدها اشاره خواهیم کرد:

اعتماد و اعتبار علمی مردم را پایین می آورد.
یک دانشجو جریمه می شود نرم افزار مشابهت یاب، در یک دوره رد می شود.
مجبور کردن وی برای پرداخت جریمه نقض حق چاپ
تحریم هایی مانند برکناری و اخراج معلمان یا اخراج دانش آموزان.

سرقت ادبی هنگام چاپ مقالات
سرقت علمی ارزش تحقیقات را بدتر می کند. این یک ورودی ناخواسته نرم افزار تشخیص کپی بودن پایان نامه در ورودی کسی محسوب می شود. تکرار چنین اقداماتی توسط افراد می تواند به اعتبار یک مرکز یا دانشگاه و حتی اعتبار علمی یک کشور آسیب برساند.

بنابراین لازم است بررسی کپی بودن مقاله آگاهی و کشت لازم در این زمینه انجام شود. وقتی مقاله می نویسید ، اگر مقاله شخص دیگری را بدون تغییر کپی کنید ، به این معنی است که هستید.