برنامه اشتراک‌گذاری ویدیو با ممنوعیت غیرقانونی مونتانا شکایت می‌کند

برنامه اشتراک‌گذاری ویدیو با ممنوعیت غیرقانونی مونتانا شکایت می‌کند

ایالت مونتانای آمریکا عملاً TikTok را از این ایالت منع کرده است. با این حال، گروهی از کاربران برنامه اشتراک‌گذاری ویدیوی اجتماعی قصد دارند از مونتانا شکایت کنند. TikTok قبلاً از مونتانا شکایت کرده و گفته است که این ممنوعیت حق اصلاحیه اول آن را نقض می کند

TikTok اقدام قانونی را علیه ایالت مونتانا آغاز کرده است و ممنوعیت اخیراً اجرا شده در برنامه ویدیوی کوتاه متعلق به چین را به چالش می کشد. TikTok که متعلق به ByteDance است، استدلال می‌کند که این ممنوعیت که قرار است از اول ژانویه آغاز شود، حقوق متمم اول شرکت و کاربران آن را نقض می‌کند.

این شکایت در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در مونتانا تنظیم شده است و همچنین ادعا می کند که این ممنوعیت برخلاف قوانین فدرال است، زیرا به موضوعاتی که منحصراً تحت صلاحیت فدرال است تجاوز می کند و بند بازرگانی قانون اساسی ایالات متحده را نقض می کند. بند بازرگانی ایالت ها را از وضع قوانینی که تجارت بین ایالتی و خارجی را بیش از حد سنگین می کند، محدود می کند.

TikTok استدلال می کند که مونتانا اصلاحیه اول را نقض کرده است
مونتانا اولین ایالت ایالات متحده است که اقدام به ممنوعیت TikTok کرد. دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا قبلاً تلاش کرده بود از دانلودهای جدید TikTok و همچنین تراکنش‌های مربوط به برنامه چینی WeChat جلوگیری کند، اما تصمیمات دادگاه اجرای این ممنوعیت‌ها را متوقف کرد.

مقالات مرتبط

TikTok

پاییز TikTok: مونتانا اولین ایالت ایالات متحده است که برنامه به اشتراک گذاری ویدیو را به طور کامل ممنوع کرده است، سایرین نیز از آن پیروی می کنند.

TikTok

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا لایحه ممنوعیت TikTok را از مدارس و شبکه‌های دولتی امضا کرد

همچنین بخوانید: پاییز TikTok: مونتانا اولین ایالت ایالات متحده است که برنامه به اشتراک گذاری ویدیو را به طور کامل ممنوع کرده است، سایرین نیز از آن پیروی می کنند.

TikTok در شکایت خود استدلال می کند که ممنوعیت ایالتی به طور خاص TikTok را به دلایل تنبیهی هدف قرار می دهد، همانطور که در تصمیم مونتانا برای جدا کردن این شرکت برای مجازات های شدید بر اساس نگرانی های گمانه زنی در مورد امنیت داده ها و شیوه های تعدیل محتوا مشهود است.

TikTok از مردم می‌خواهد که از مونتانا شکایت کنند و این دستور بازنگری شده است
در یک پرونده جداگانه، پنج کاربر TikTok از مونتانا که محتوا را برای برنامه ایجاد می کنند، در دادگاه فدرال شکایت کردند تا از اجرای ممنوعیت ایالتی جلوگیری کنند.

همچنین بخوانید: مونتانا TikTok را ممنوع کرد: اما آیا ایالت ایالات متحده می تواند قانون را اجرا کند؟

فرماندار مونتانا، گرگ جیانفورته، قانونی را برای ممنوعیت TikTok در ایالت امضا کرد، که فعالیت این برنامه در مونتانا را غیرقانونی می‌داند و فروشگاه‌های اپلیکیشن Alphabet Inc Google و Apple Inc ارائه TikTok را در ایالت غیرقانونی می‌دانند. در شکایت TikTok از آستین نادسن، دادستان کل مونتانا نام برده شده است که مسئول اجرای قانون است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام