بزرگترین ایرلاین ژاپن بلیط های فرست کلاس 10000 دلاری را به اشتباه به قیمت 300 دلار فروخته است.

بزرگترین ایرلاین ژاپن بلیط های فرست کلاس 10000 دلاری را به اشتباه به قیمت 300 دلار فروخته است.

تصویر بازنمایی رویترز

توکیو: بزرگترین خطوط هوایی ژاپن آل نیپون ایرویز اعلام کرده است که تمامی بلیط های فرست کلاس و بیزینس کلاس را که هفته گذشته به دلیل مشکل ارز به اشتباه فروخته شده اند، لغو کرده است.

در 19 آوریل، برخی از مسافران متوجه شدند که اردوی ملی افغانستان، صندلی های درجه یک را با قیمت های فوق العاده پایین ارائه می دهد. در نتیجه، بسیاری از مسافران خوش شانس توانستند بلیط رفت و برگشت 10000 دلاری را تنها با 300 دلار خریداری کنند.

علیرغم اینکه در ابتدا به بلومبرگ گفته بود که این قیمت را رعایت می کند، این شرکت هواپیمایی اخیراً تصمیم به لغو رزرو کرده است.

این شرکت هواپیمایی روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت: «برای پروازهایی که پردازش نادرست انجام شده‌اند، ANA همه سفرها را لغو و به طور کامل بازپرداخت می‌کند».

“ANA به هر مصرف کننده ای اطلاع می دهد که چه کسی توسط اشتباه تحت تاثیر قرار گرفته است. ما صمیمانه از ناراحتی پیش آمده پوزش می طلبیم و برای کمک شما در تماس با ما ارزش قائل هستیم.

مشخص نیست که آیا ANA بیانیه قبلی خود را در هفته گذشته برای بلومبرگ حفظ کرده است یا خیر که تمام نرخ ها برای سفر تا پایان آوریل رعایت می شود.

به گزارش ANA، موضوع هفته گذشته به دلیل یک اشتباه تبدیل ارز در وب سایت ویتنامی آن مطرح شد.

هرمان ییپ، اهل هنگ کنگ، به بلومبرگ گفت که 17000 دلار برای بلیط هایی به ارزش 250000 دلار پرداخت کرده و قصد دارد از آنها برای دوستان و خانواده و همچنین خودش استفاده کند.

او افزود: «من می‌خواستم خیلی سریع رزرو کنم، بنابراین حتی به خود زحمت ندادم از آنها بپرسم که آیا می‌توانند موفق شوند یا نه.

بلیط رفت و برگشت 16300 دلاری درجه یک از جاکارتا، اندونزی به آروبا از طریق توکیو و نیویورک یکی از گزینه های سفر بود. Yip 95% پس انداز کرد و فقط 890 دلار پرداخت کرد.

سیستم مظنه کرایه برای رزروها توسط شرکت فناوری اطلاعات آمادئوس IT Group SA ارائه شده است، که خطای قیمت گذاری را برای بلومبرگ تایید کرد اما ادعا کرد که مشکل از آن زمان حل شده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام