بزرگترین نیروگاه هسته ای جهان ممکن است بسته بماند زیرا کارمندان اسناد مهمی را روی سقف ماشین می گذارند

بزرگترین نیروگاه هسته ای جهان ممکن است بسته بماند زیرا کارمندان اسناد مهمی را روی سقف ماشین می گذارند

تصویر نمایشی ویکی‌مدیا کامانز

انسان ها تمایل دارند چیزها را فراموش کنند. ما اغلب وقتی دیر می کنیم یا فقط بی مسئولیت هستیم چیزها را فراموش می کنیم. اما این بار یکی از کارمندان چیز مهمی را ترک کرد که می تواند راه اندازی مجدد بزرگترین نیروگاه هسته ای جهان را به تاخیر بیندازد.

چند روز پس از آنکه تنظیم‌کننده‌های ژاپنی راه‌اندازی مجدد بزرگ‌ترین نیروگاه هسته‌ای جهان را به دلیل نگرانی‌های ایمنی به تعویق انداختند، یک کارمند بی‌دقت وضعیت را تشدید کرد.

نیروگاه هسته ای کاشیوازاکی-کاریوا در استان نیگاتا ژاپن توسط شرکت برق توکیو یا تپکو اداره می شود. به گفته یک کارمند، یک کارمند قبل از رانندگی و گم کردن آنها، پشته ای از اسناد را روی یک ماشین گذاشته است. بلومبرگ گزارش.

مقالات مرتبط

پیکاچو-چو

‘پیکاچو-چو’: اینترنت از طریق قطار با موضوع پوکمون در ژاپن در حال حرکت است

پیکاچو-چو

ویدیوی ویروسی: زن نام شوهرش را روی سرش خالکوبی می کند

این حادثه به مجموعه ای از اشتباهات این شرکت افزوده و احتمالاً اعتماد تنظیم کننده به Tepco را بیشتر از بین خواهد برد.

پس از فاجعه فوکوشیما در سال 2011، نقص در ایمنی و فرآیندهای نظارتی دقیق، ژاپن را از راه اندازی مجدد اکثر راکتورهای هسته ای خود باز داشت.

این رخنه زمانی کشف شد که یکی از ساکنان محلی برخی از اوراق گمشده را کشف کرد. اوراق کشف شده مربوط به مقابله با آتش سوزی و سیل بود. این شرکت در تلاش است تا 38 صفحه از سند را بازیابی کند.

به مدیر و کارمند تذکر داده شد. تپکو مدعی شد که تمامی کارکنان از قوانین سختگیرانه ای در خصوص برداشت اسناد و اطلاعات خارج از سایت پیروی خواهند کرد.

گزارش داد که سازمان تنظیم مقررات هسته ای ژاپن که بر پروتکل های ایمنی برای 33 راکتور باقی مانده این کشور نظارت می کند، هفته گذشته فعالیت نیروگاه را متوقف کرد و گفت که اقدامات پیشگیرانه این شرکت ناکافی است. بلومبرگ.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام