بهترین سشوار موتور سنگین را مقایسه کنید و بخرید.

دارای توان 2400 وات دو سری وجود دارد که یکی شانه شده است. پس از خشک کردن موهای خود، آن را مرطوب کنید. در خارج از حمام، می توانید از ماسک مو یا کرم استفاده کنید. پس از آن موها را از فاصله 30 سانتی متری سشوار خشک کنید زیرا تماس خیلی نزدیک با سشوار می تواند به ریشه آن آسیب برساند. سشوار کردن ماسک مو یا کرم مو به آن اجازه می دهد تا در مو نفوذ کرده و آن را زیباتر نشان دهد. خشک کردن موهایتان با برس‌های گرد و بزرگ، مقاومت در برابر دمای بالا را آسان‌تر می‌کند و در مجموع ظاهر آن‌ها را بهتر می‌کند.

این بهترین گزینه برای خشک کردن و حالت دادن به مو با دیفیوزر نیست، اما می توانند بافت و حجم زیادی به آن اضافه کنند. موهایی که حساس و بسیار صاف هستند به راحتی در اثر حرارت زیاد و باد شدید آسیب می بینند. بهترین سشوار برای موهای حساس سشوار است که کمترین آسیب را به موهای شما وارد کند. استفاده از سشوارهای سنگ تورمالین برای افرادی که موهای شکننده و حساس دارند، اغلب انتخاب ایده آلی است. تکنولوژی تورمالین گرمای ملایم و ثابتی تولید می کند که به موهای شما آسیب نمی رساند.

از نظر قدرت، سشوار پاناسونیک 2217 یکی از قوی ترین های موجود در بازار است. مردم به خصوص خانم ها بیشتر به زیبایی اهمیت می دهند. مراقبت خوب از مو علاوه بر زیبایی با چهره ای جذاب تر همراه است. خرید سشوار پاناسونیک 7000 به هر خانمی با هر مدل مویی توصیه می شود زیرا بسیار قدرتمند است و دارای موتور AC است یعنی برای خشک کردن هر مدل مویی می توان از آن استفاده کرد. با این دستگاه سالن موتور سرعت و قدرت هوادهی بالاتری نسبت به موتورهای DC دارد که منجر به خشک شدن سریعتر موها می شود.

وات سشوار نشان دهنده سرعت موتور آن است و سشوارهایی که وات بالاتری دارند نیز سشوار سریعتری هستند. سشوارهایی با ولتاژ پایین تر به دلیل ضعیف بودن ارزان تر هستند و کارایی آن ها اهمیت کمتری دارد. اگر به دنبال بهترین سشوار برای مصارف خانگی هستید و مطمئن نیستید به چه میزان برق نیاز دارید، یک سشوار 1500 واتی برای خود تهیه کنید. برای موهای پرپشت تر، سشوارهایی با توان 1800 تا 2000 وات بهترین هستند. وقتی صحبت از وزن سشوار می شود، اگر دلتان هوس موهای زیبا و زیبا را دارد، دستتان را فدای آن نکنید.

این نوع سشوار برای خشک کردن مو نیست، بلکه کاربرد صنعتی دارد. اینها ممکن است برای رنگ آمیزی و رنگ آمیزی دیوارها، خشک کردن سطوح، بلند کردن ورق های رنگ یا چسب اضافی، چسباندن نوار، نرم کردن و خم کردن لوله های پلاستیکی، برداشتن پوشش ها، جاروبرقی، لحیم کاری قطعات، و سشوارهای یونی و سایر موارد استفاده شوند. نسیم گرم بارهای منفی را روی موهای شما آزاد می کند و آنها را با بارهای مثبت متعادل می کند. پس از خشک شدن پژمرده نمی شود و موها کمتر وز و براق تر می شوند. سشوار بوش با موتور DC و توان 2200 وات قابل استفاده هم در منزل و هم در سالن می باشد.

خرید سشوار سالنی این مدل برای موهای پرپشت و پرپشت عالی است اما برای موهای نازک آن را توصیه نمی کنیم. این مدل ها سبک تر از مدل های سرامیکی هستند. کار کردن با موهای پر تراکم به دلیل وزن سبک تر آسان تر است و نگه داشتن آنها کمتر خسته می شود. بهترین سشوار از نظر اندازه، قدرت و وزن استاندارد خواهد بود و بر راحتی و رضایت مصرف کننده تمرکز دارد. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه از استاندارد بودن سشوار اطمینان حاصل کنید. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

اگر سشوار با وزن 450 گرم دارید، مطمئن شوید که وزن آن نیز همین وزن است. اگر موهای وز دارید، این نوع سشوارها ممکن است برای شما مناسب نباشند، زیرا می توانند حجم موهای شما را کاهش دهند و ظاهری کدر و لخت داشته باشند. برای هر وسیله ای که گرما ساطع می کند، مانند سشوار و اتو، داشتن کنترل دما بسیار مهم است. یادتان هست اگر از شما بپرسند که درجه سردی سشوار مفید است؟ کسی هست موهایش را در دمای سرد سشوار بکشد؟ گرمای سرد سشوار بیشتر از آنچه فکر می کنید برای شما مفید خواهد بود.