بهترین نوازندگان تاریخ

زندگی نامه بهترین نوازندگان تاریخ

۱-جان فروسیانته

Frusciante در درجه اول برای سبک خاص گیتار فانک/راک خود شناخته شده است. در حالی که کار او با Red Hot Chili Peppers استثنایی است، کار انفرادی او با نام مستعار Trickfinger نمونه بارز صدای منحصر به فرد Frusciante به عنوان یک موسیقیدان و ترانه سرا است.

توانایی او در ترکیب فانک، راک و عناصر معاصر، Frusciante را به یکی از متمایزترین گیتاریست های قرن بیستم تبدیل کرده است.

برخی از عناصر فانک شامل استفاده از ریف‌های گیتار سخت، استاکاتو و ریتمیک، صدای ضربه‌ای نت 16 و آکوردهای غالب است. سبک گیتار او پس از Red Hot Chili Peppers تکامل یافته است تا عناصر گیتار معاصرتری مانند آکوردهای ماژور و مینور را شامل شود و بهترین گیتاریست تاریخ می باشد.

 

 

۲-تام مورلو

گیتاریست تام مورلو گیتار خود را بلند می پوشد تا هر صدایی را از آن بیرون بیاورد. سقوط بمب، آژیر پلیس، خراشیدن – او می تواند همه آنها را انجام دهد. این نقل قول مطبوعاتی در سال 1993 بیانگر چیزی است که تام مورلو در مورد آن است، یعنی تغییر یک ریف جهان در یک زمان.

مورلو به خاطر سبک نوازندگی و صدای متمایزش شناخته شده است. استفاده او از پدال‌های گیتار نامتعارف، تکنیک‌های غیرمعمول انتخاب و ضربه زدن و ترکیب هوشمندانه بازخورد، او را به یک قهرمان گیتار با هدف اجتماعی تبدیل کرد.

۳-جک وایت

جک وایت یکی از پرکارترین گیتاریست های نسل خود است. صدای گیتار خام و ترجیح او برای تجهیزات قدیمی و ساده، او را در زمانی که گیتاریست‌ها بیشتر و بیشتر به پدال‌ها و پردازنده‌ها تکیه می‌کردند، استثنایی کرد.

به زبان ساده، وایت، بلوز را دوباره مد روز کرد، و صدای او طرفداران موسیقی و گیتاریست‌های سراسر جهان را تحت تأثیر قرار داد.

اسکرپر اهل دیترویت با ریف های جذاب، نواختن شدید و قطعات گیتار سرود الهام گرفته شده از بلوز به یک بازیکن سنگین وزن گیتار تبدیل شد.بهترین گیتاریست تاریخ از القاب اوست

 

۴-جان مایر

نوازندگی مایر به شدت تحت تأثیر بزرگان بلوز و بلوز مانند B.B King و Stevie Ray Vaughn است. پس از مدت کوتاهی با گروه دو نفره Lo-Fi Masters، مایر یک حرفه انفرادی را آغاز کرد که بسیار موفق بود.

در سال 2005، مایر تصمیم گرفت از موسیقی آکوستیک که آلبوم های قبلی او را شکل داده بود دور شود و عمیق تر به دنیای بلوز بپردازد.

او گروه John Mayer Trio را تشکیل داد و به آزمایش آلبوم زنده خود Try ادامه داد! و سومین آلبوم استودیویی او Continuum، که برای مایر یک تن جوایز و تمجیدها به ارمغان آورد

 

۵-پت متنی

این بومی کانزاس سیتی به دلیل مشارکت بی‌نظیرش در سبک جاز به طور گسترده شناخته شده است. او با استفاده از فناوری‌های جدیدی که مفاهیم از پیش تعریف‌شده را به چالش می‌کشد و خلاقیت را به چالش می‌کشد، به طور مداوم تعریف جاز را بازتعریف می‌کند.

تطبیق پذیری Metheny روی گیتار بی نظیر است. او از جاز مترقی و معاصر، جاز لاتین و تلفیقی جاز تأثیر می گیرد.

در سن جوانی، متنی تلاش زیادی کرد تا شبیه وس مونتگومری باشد. با این حال، در سن 14 یا 15 سالگی متوجه شد که بدون صدای امضا به جایی نمی رسد. آلبوم های Smokin’ at the Half Note و New York Is Now! در تلاش Metheny برای یافتن صدای امضای اساسی بودند.

۶-تاش سلطانا

تاش سلطانا یک داستان موفقیت جهانی است که برای یک زندگی نامه عالی است.

این نوازنده چند ساز که در خیابان های ملبورن شروع به کار کرد، کار خود را تقویت کرد و صدای گیتار چندلایه، اثیری و طنین انداز را توسعه داد. او عناصر رگی، اسکا و پاپ را در تمام آهنگ هایش ترکیب می کند.

پس از پخش یک ویدیوی زنده، حرفه سلطانا اوج گرفت. این هنرمند خیابانی با در دست داشتن آهنگ خاص خود در جنگل، شروع به فروش مکان های دیدنی در سرتاسر جهان کرد و در این راه تعداد زیادی طرفدار پیدا کرد.

۷- رابعه مسعد

مسعد نمونه بارز موسیقیدانان مدرنی است که از اینترنت برای ایجاد یک حرفه موسیقی حرفه ای استفاده می کنند. او قبل از اینکه در 15 سالگی به گیتار روی آورد، درامر بود. این نوازنده خودآموخته در سال 2011 یک حساب کاربری یوتیوب ایجاد کرد و بقیه، همانطور که می گویند، تاریخ است

۸-آلیس برو

این گیتاریست، تهیه‌کننده و دی‌جی بلوند پلاتینیوم با گروه ریوت grrrl دریم وایف خود موج می‌زند.

گروه مستقر در لندن زمانی به وجود آمد که آلیس گو، بلا پادپادک و راکل مژول در برایتون تحصیل می کردند و به عنوان بخشی از پروژه هنر پرفورمنس خود یک گروه دخترانه ساختگی ایجاد کردند. این گروه شکوفا شد و اولین نمایش آنها در سال 2018 حاوی سرودهای فمینیستی است که روایت اجتماعی فعلی را منعکس می کند.او جز تاثیرگذار ترین و بهترین گیتاریست تاریخ است

۹-جیک کیشکا

Jake Kiszka همه چیز درباره مدرسه قدیمی، الهام گرفته از دهه 70، ریف‌ها و سولوهای سبک Led Zep است.

اگر به دنبال گروه جدیدی هستید که صدایی شبیه به Led Zeppelin داشته باشد، قطعا از شنیدن آهنگ Greta Van Fleet، گروه Jake Kiszka لذت خواهید برد.

این 20-someth که مجهز به Gibson Les Paul 1661 است، سر و صدای زیادی ایجاد می کند و موسیقی گیتار را دوباره روی نقشه قرار می دهد. اولین EP گرتا ون فلیت، Black Smoke Rising، تک آهنگ شگفت انگیز Highway Tune را منتشر کرد

۱۰-ایوت یانگ

یانگ یکی از درخشان ترین ستاره های گیتار جهان است.

او نوازنده ای است که به طور کلاسیک آموزش دیده است، پیانو را در سن 4 سالگی و ویولن را در 7 سالگی آموخته است، قبل از اینکه خودش نحوه نواختن گیتار را بیاموزد.بهترین گیتاریست تاریخ است

او موسیقی مدرن راک، آلترناتیو، کلاسیک و فولک را ادغام می‌کند تا سبک نوازندگی منحصربه‌فردی را با پیچیدگی هارمونیک ایجاد کند.

یانگ بین گیتار آکوستیک و آهنگ‌های آکوستیک که از شگفتی‌های طبیعت الهام گرفته شده‌اند و گیتار الکتریک که عمدتاً با گروه ریاضی راک خود Covet استفاده می‌کند، متناوب می‌شود.