به روزرسانی های مستقیم نتایج انتخابات بیهار 2020: تجاوی پس از از دست دادن نظرسنجی فشار بیشتری را بدست آورد ، می گوید RJD 20 کرسی را با اختلاف “نازک ویفر” از دست داد

به روزرسانی های مستقیم نتایج انتخابات بیهار 2020: رهبر RJD ، تجاوی یداو روز پنجشنبه گفت که حزب 20 کرسی را با اختلاف “ویفر” از دست داده و همچنین NDA را به “پول ، عضله و نیرنگ” متهم کرد

به روزرسانی های مستقیم نتایج انتخابات بیهار 2020: تجاوی پس از از دست دادن نظرسنجی فشار بیشتری را بدست آورد ، می گوید RJD 20 کرسی را با اختلاف

تصویر فایل Tejashwi Yadav و Nitish Kumar. اخبار 18

آخرین نتایج به روزرسانی انتخابات بهار 2020: رهبر RJD ، تجاوی یداو روز پنجشنبه گفت که حزب 20 کرسی را با اختلاف “نازک ویفر” از دست داده و همچنین NDA را به dhan ، chhal و bal (پول ، عضله و فریب) متهم کرد.

وی گفت: “ما 20 كرسی را با اختلاف اندك ویفر از دست دادیم. در بسیاری از حوزه های انتخابیه ، 900 رای پستی باطل شد.”

گزارش ها روز پنجشنبه حتی در حالی که احزاب مخالف ادعای تقلب می کردند ، نتیش کومار احتمالاً در 16 نوامبر برای چهارمین بار به عنوان رئیس وزیر بهار سوگند یاد می کند.

احزاب چپ روز چهارشنبه ادعا کردند که “بی نظمی” در مراحل نهایی شمارش آرا در نظرسنجی های مجمع بحار وجود دارد و گفتند که موضوع به زودی در کمیسیون انتخابات (EC) مطرح خواهد شد.

سه حزب چپ – حزب کمونیست هند ، حزب کمونیست هند (مارکسیست) و حزب کمونیست هند (مارکسیست-لنینیست) – از 29 کرسی قابل قبول 16 نظرسنجی در نظر سنجی های بیهار 16 کرسی را به دست آوردند.

“احزاب چپ بر این عقیده اند که برخی بی نظمیهای آشکار در آخرین مراحل شمارش وجود داشته است که باید توسط کمیسیون انتخابات به طور جدی برطرف شود. همراه با سایر شرکای ماهاگاتبندان ، احزاب چپ این موارد را با کمیسیون انتخابات هند »، سه حزب در بیانیه مشترکی گفتند.

از 16 کرسی ، CPI-ML (آزادسازی) 12 کرسی را به دست آورد ، در حالی که CPI و CPM هر کدام دو کرسی را به دست آوردند.

منابع گفتند که احزاب چپ و شرکای اتحاد آنها RJD در حال شمارش آرا در روز سه شنبه در مورد مسئله قصور رایزنی می کنند و از حمایت کنگره برخوردار هستند.

منابع گفتند که CPI (ML) ، که خواستار بازشماری مجدد در سه کرسی است ، قبل از تماس نهایی در این مورد ، تصاویر دوربین های مداربسته را از مراکز شمارش درخواست می کند.

دیپانکار باتاچاریا ، CPI (ML) گفت: “کمیسیون اروپا باید بازشماری آرا را در همه کرسی هایی که حاشیه پیروزی از آرا پستی باریک تر است ، تضمین کند. چندین نامزد MGB با حاشیه های بسیار کم شکست خورده اعلام شده و بی نظمی هایی در روند شمارش آرا گزارش شده است.” دبیر کل ، اواخر سه شنبه شب در یک توییت.

منابع همچنین حاکی از آن است که احزاب به دنبال کسب اطلاعات در مورد 11 کرسی هستند که همه آنها رقابت های نزدیک بودند. در این موارد ، Mahagathbandhan منابع گفتند که کاندیداها در مراکز شمارش برندگان اعلام شدند ، اما پس از مدتی گواهینامه ها برای رقبای آنها صادر شد.

در بیانیه روز چهارشنبه خود ، احزاب چپ از رای دهندگان بیهار برای حمایت از Mahagathbandhan تشکر کردند.

“این شامل نامزدهای احزاب چپ بود که به مهاگاتبندان کمک کردند تا در انتخابات علیه حاکم BJP-JD (U) و دولت آن یک رقابت روحانی برگزار کند.

در این بیانیه آمده است: “پاسخ جوانان و مردم به موضوعات مربوط به معیشت و اشتغال مردم دلگرم کننده بود.”
همچنین گفت اختلاف سهم آرا both هر دو اتحاد “بسیار بسیار ناچیز” است.

در حالی که اتحاد به رهبری BJP 12 درصد آرا را نسبت به آنچه در انتخابات لوک سبها در سال 2019 رای داده بود ، از دست داد ، جاناتا دال (یونایتد) وزیر ارشد وزیر فعلی نتیش کومار تنها 43 کرسی را بدست آورد ، در مقایسه با 71 کرسی که در آخرین انتخابات به دست آورده بود. در این بیانیه آمده است: انتخابات مجلس.

“انحراف وزیر ارشد از Mahagathbandhan به BJP ، در میان سایر عوامل ، توسط بخش بزرگی از رأی دهندگان رد می شود. BJP و نخست وزیر (نارندرا) مودی دستور کار مشترک را به یک سطح بسیار بالا مطرح کردند و تلاش کردند این بخش عمدتا توسط تمرکز ماهاگاتبندان بر پریشانی اقتصادی ناشی از قفل و شکست مطلق BJP و متحدانش در مهار همه گیر و بیکاری بزرگ محقق شد.

احزاب چپ گفتند که از حضور آنها در مجمع بهار برای “پیشبرد اهداف مردم زحمتکش ، مطرح کردن موضوعات مهم مانند شغل و بی عدالتی های اجتماعی / اقتصادی” استفاده خواهد شد.

سه طرف گفتند: “مبارزه برای دستیابی به این اهداف باید به شدت ادامه یابد.”

عملکرد درخشان توسط حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) ، NDA حاکم را قادر ساخت تا به اکثریت ساده در مجمع 243 عضوی بیهار ، با وجود سقوط شدید در تعداد JD (U) دست یابد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.