بیش از 155000 کارمند دولتی برای یکی از بزرگترین اعتصابات آماده می شوند

بیش از 155000 کارمند دولتی برای یکی از بزرگترین اعتصابات آماده می شوند

تصویر نمایشی خبرگزاری فرانسه

اتاوا: اتحادیه آنها روز دوشنبه اعلام کرد که بیش از 155000 کارمند دولتی کانادا در صورت عدم توافق با دولت در مورد حقوق و دستمزد و سایر مطالبات، روز چهارشنبه اعتصاب خواهند کرد. خبرگزاری فرانسه.

این کارمندان فدرال که در بیش از 20 آژانس از جمله آژانس درآمد کانادا کار می کنند، از سال 2021 بدون قرارداد بوده اند. طبق گفته دوشنبه گذشته خبرگزاری فرانسه، آنها به اتفاق آرا به اعتصاب رای دادند.

به گفته رهبران اتحادیه، دو طرف در مورد حقوق، امنیت شغلی و کار از راه دور با هم اختلاف دارند.

کریس آیلوارد، رئیس ملی اتحادیه خدمات عمومی کانادا (PSAC)، با توجه به خبرگزاری فرانسه، گفت: «این کارگران – مانند همه کارگران – مستحق دستمزد عادلانه و شرایط کاری مناسب هستند. علیرغم برخی پیشرفت‌ها در میز مذاکره، اعضای ما ناامید هستند که در حالی که مذاکرات ادامه دارد، همچنان عقب می‌مانند.»

ما در حال حاضر نزدیک به دو سال پشت میز بوده‌ایم و این کارگران دیگر نمی‌توانند صبر کنند. به همین دلیل است که ما ساعتی را برای این دور از چانه زنی تنظیم می کنیم.

اگر تا ساعت 9 شب (0100 GMT) سه شنبه به توافق نرسید، اعتصاب عمومی سراسری از ساعت 12:01 صبح چهارشنبه اعلام می شود.

علیرغم این واقعیت که PSAC توسط اتحادیه بزرگتر کارمندان عمومی کانادا ضعیف شده است، اعتصاب اعضای آن همچنان مخل خواهد بود.

در صورت اعتصاب کارکنان PSAC، کانادایی ها می توانند انتظار تاخیر در رسیدگی به اظهارنامه مالیات بر درآمد، درخواست های مهاجرت و پناهندگی، درخواست های گذرنامه و مجوزهای کارگران خارجی را داشته باشند. خبرگزاری فرانسه. خدمات کنسولی و درخواست های جدید برای مزایای جانبازان نیز تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام