بیمارستان‌های بریتانیا تنها در 3 سال شاهد 6500 جنایت جنسی علیه بیماران در هر سنی هستند: داده‌ها

بیمارستان‌های بریتانیا تنها در 3 سال شاهد 6500 جنایت جنسی علیه بیماران در هر سنی هستند: داده‌ها

تصویر بازنمایی رویترز

لندن: گزارشی که اخیراً منتشر شده است، داستان های هولناکی از تجاوزات جنسی با کودکان و بزرگسالان در بیمارستان های NHS انگلستان و ولز را افشا کرده است.

بر اساس آمار اخیر شبکه حقوق زنان (WRN)، تنها در سه سال بیش از 6500 تجاوز جنسی گزارش شده است.

بر اساس گزارش ها، بیماران، کارکنان و بازدیدکنندگان جرایم هولناکی مانند تجاوزهای گروهی و تجاوز جنسی به کودکان را تجربه کرده اند.

بر اساس درخواست‌های آزادی اطلاعاتی که از نیروهای پلیس در انگلستان و ولز انجام شده است، این آمار جمع‌آوری شده است.

بین ژانویه 2019 و اکتبر 2022، حداقل 2088 تجاوز و 4451 تجاوز جنسی یا 33 مورد در هفته گزارش شده است.

پاسخ های دولت نمی تواند جزئیاتی در مورد اینکه آیا این حوادث در NHS یا مؤسسات انتفاعی رخ داده است ارائه دهد. با این حال، از هر هفت نفر یک مورد شگفت‌آور در بخش‌های بیمارستان اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش، تنها 4.1 درصد از جرایم منجر به صدور اتهام یا احضاریه برای مظنون شده است.

به گفته هدر بینینگ، بنیانگذار WRN، یافته‌ها «فقط نوک کوه یخ» هستند و نشان می‌دهند که بیمارستان‌ها «فقط فضاهای امنی نیستند».

او گفت که آنها عملا بازاری برای مجرمان جنسی هستند. فراتر از باور وحشتناک است.

او مدعی شد: «پلیس در زمینه مستندسازی مناسب جرایم و تعقیب آنها به اندازه کافی کار نمی کند، زیرا این مکان ها مکان هایی با دوربین مدار بسته و دسترسی محدود هستند. علت نرخ شارژ ضعیف چیست؟

سازمان WRN او از پلیس، NHS و کمیسیون کیفیت مراقبت می‌خواهد که این “حوزه پنهان خشونت جنسی” را بشناسند.

به گفته بینینگ، این آمار شگفت آور است. او گفت: «ما شروع به بررسی این موضوع کردیم زیرا نگران ایمنی زنان و کودکان در بخش‌های NHS بودیم، اما از آنچه پیدا کردیم شوکه شدیم.

وقتی در نظر بگیرید که این داده ها همه گیری را پوشش می دهد، زمانی که بخشی از کشور در قرنطینه بود و بیمارستان ها ظاهراً به طور قابل توجهی توجه بیشتری داشتند، حجم تجاوزات جنسی و تجاوز جنسی وحشتناک تر می شود.

جرایم گزارش شده شامل تجاوز به یک دختر کوچک زیر 13 سال و تجاوز جنسی به یک زن در بیمارستان های غرب میدلندز توسط “تعداد متخلف” است.

در کمبریج شایر، سه دختر جوان و یک پسر ادعا کردند که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، در حالی که شش دختر گفته می‌شود در بیمارستان‌های لنکاوی مورد حمله قرار گرفته‌اند.

به گفته جو فینیکس، نویسنده گزارش و استاد جرم شناسی در دانشگاه ریدینگ، تراست های NHS در نتیجه این نتایج “در وظیفه خود برای محافظت از بیماران و کارکنان” شکست خوردند.

وی افزود: این واقعیت که 95.9 درصد از همه گزارش‌ها یا بدون اقدام بعدی یا ثبت نشده (به عنوان جرم) نیز واقعاً وحشتناک است. اگرچه هیچ دلیلی در تحقیق برای این رقم بسیار پایین ارائه نشده است، آنچه واضح است این است که به نظر می رسد اینرسی ریشه ای در برخورد با این شکست حفاظتی و پلیسی وجود دارد.

درخواست های آزادی اطلاعات توسط محققان WRN به 43 نیروی پلیس ارسال شد. هشت نفر بودند که نمی توانستند اطلاعات را ارائه دهند، از جمله کسانی که در اسکاتلند و ایرلند شمالی بودند.

بینینگ ادامه داد: “ارقام واقعی به طور قابل توجهی بالاتر خواهند بود.” حتی در حال حاضر، جرایم از این نوع اغلب گزارش نشده است، و همچنین اطلاعات زیادی وجود ندارد که کم است.

WRN استدلال کرد که بهبود مستندات جرایم ارتکابی در مراکز بهداشتی ضروری است و از وزارت کشور خواست دستورالعمل هایی را به پلیس صادر کند تا بتواند تصویر واقعی تری از موضوع ایجاد کند.

خانم بینینگ ادامه داد: “این جدی است، از بین نمی رود، و اگر به آن رسیدگی نکنیم، بدتر می شود.” فکر می‌کردیم روزهایی را پشت سر گذاشته‌ایم که شخصی مانند جیمی ساویل می‌توانست وارد بخش شود و بدون چالش در بخش‌ها پرسه بزند. این بازتاب هایی از آن دارد.

به گفته نماینده NHS انگلستان، این آمار “غیرقابل قبول” است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام