تاریخ انتخابات محلی محلی کرالا 2020: نظرسنجی سه فاز بین 8 تا 14 دسامبر. با حساب 16 دسامبر

در مرحله اول نظرسنجی فردا ، رأی دهندگان از پنج منطقه کرالا – Thiruvananthapuram ، Kollam ، Pathanamthitta ، Alappuzha و Idukki – حق رای خود را اعمال می کنند

تاریخ انتخابات محلی محلی کرالا 2020: نظرسنجی سه فاز بین 8 تا 14 دسامبر.  با حساب 16 دسامبر

تصویر نمایندگی AP

نظرسنجی های بدنه محلی کرالا توسط کمیسیون انتخابات ایالتی کرالا در سه مرحله در این ماه انجام می شود: مرحله اول رأی گیری فردا (سه شنبه ، 8 دسامبر) ، مرحله دوم در 10 دسامبر است ، در حالی که مرحله سوم و نهایی در 14 دسامبر است.

شمارش آرا در 16 دسامبر انجام می شود.

طبق گزارشی در هند اکسپرس ، نظرسنجی های ارگان های محلی در ایالت جنوبی در ابتدا قرار بود پس از پایان دوره تصدی نمایندگان منتخب در 12 نوامبر ، در ماه اکتبر انجام شود. اعضای جدید منتخب باید پیش از آن تاریخ سوگند یاد می کردند.

با این حال ، نظرسنجی ها به دلیل افزایش آمار به تأخیر افتاد کووید -19 موارد در ایالت در ماه اوت و سپتامبر. پس از مشورت با روسای همه احزاب سیاسی و دپارتمان بهداشت ، کمیسیون انتخابات ایالتی تصمیم گرفت که انتخابات را به دسامبر موکول کند.

در مرحله اول نظرسنجی فردا ، رأی دهندگان از پنج منطقه کرالا – Thiruvananthapuram ، Kollam ، Pathanamthitta ، Alappuzha و Idukki – حق رای خود را به کار می گیرند.

در مرحله دوم نظرسنجی در 10 دسامبر رأی دهندگان مناطق ارناكولام ، كوتایام ، تریسور ، پالكاد و ویاناد به مراكز رای گیری مراجعه خواهند كرد.

مرحله نهایی در 14 دسامبر شاهد رأی گیری در مناطق مالاپورام ، کوژیکود ، کانور و کساراگود در شمال کرالا خواهد بود.

طبق هر NDTV، کرالا 50 درصد صندلی های نظرسنجی محلی بدن را برای زنان اختصاص داده است.

احزاب سیاسی و جبهه های سنتی اعتماد به نفس بالایی را نسبت به کسب حداکثر تعداد کرسی ها در نظرسنجی های مهم ابراز داشته اند ، که نیمه نهایی پیش از انتخابات مجلس سال آینده اعلام می شود.

پایبندی به کووید -19 مقامات کمیسیون انتخابات ایالتی (SEC) گفتند که پروتکل ها ، در مجموع 88،26،620 انتخاب کننده از جمله 46،68،209 زن و 70 ترجمان رسمی در مرحله اول 11،225 شعبه اخذ رأی خود را اعمال می کنند.

محور اصلی جبهه چپ دموکراتیک (LDF) تحت رهبری حزب حاکم CP (M) در طول مبارزات انتخاباتی ، دستاوردهای دولت چهار و نیم ساله پینارای ویجیان بود.

پرداخت موثر بازنشستگان رفاه اجتماعی ، اقدامات برداشته شده برای مقابله با ویروس کرونا همه گیر شدن و اجرای برنامه های مختلف از طریق هیئت سرمایه گذاری زیرساخت های کرالا (KIIFB) و پروژه آموزش عالی فناوری از جمله ابتکارات مختلفی بود که به عنوان دستاوردهای دولت چپ در طول مبارزات تبلیغ می شد.

دعوت کننده LDF ویجایاراگاوان گفت که جبهه حاکم با اعتماد به نفس در مقابل نظرسنجی های مدنی روبرو می شود و جنجال های اخیر علیه دولت چهره آن را خدشه دار نمی کند.

سهم قابل توجه دولت چپ در کشاورزی ، آموزش ، بهداشت و رفاه اجتماعی و مداخله م itsثر آن در زمان کووید -19 وی گفت: و سیل به جبهه حاکم کمک می کند حداکثر کرسی ها را بدست آورد.

UDF به رهبری کنگره مخالف بر جنجال های مربوط به پرونده قاچاق طلا ، ادعای فساد در رابطه با پروژه ماموریت زندگی و ادعاهایی که علیه دفتر رئیس وزیر در کارزار انتخاب شده بود ، تمرکز کرد.

آنها همچنین در جریان مبارزات مردمی ، دستگیری و زندانی کردن وزیر امور خارجه کودیای بالاکریشنان ، وزیر امور خارجه CP (M) ، بینش در یک پرونده پولشویی و مواد مخدر در بنگالورو و کنار رفتن غیر منتظره از بالاکریشنان به عنوان دبیر امور خارجه حزب در آستانه مدنی ، نظرسنجی ها

ملاپالی راماچاندران ، رئیس کمیته کنگره کرالا پرادش (KPCC) گفت که UDF با شعار “یک رأی علیه فساد” با نظرسنجی های مدنی روبرو است.

وی گفت: فساد چند سطحی دولت چپ فاش شده و جبهه حاکم با مخالفت شدید عموم مردم روبرو است و این در نظرسنجی های بدنه مدنی منعکس خواهد شد.

با این حال ، موارد هوشیاری علیه رهبران مختلف UDF و دستگیری MLA های آن ، VK ابراهیم کونجو و MC Kamaruddin در پرونده های فساد ، برای آنها یک عقب ماندگی در هنگام مبارزات انتخاباتی بود.

اتحاد ملی دموکراتیک (NDA) به رهبری BJP ، که تمام ابزارها را برای یافتن جایگاهی در سیاست دو قطبی به رهبری LDF و UDF برای دهه ها تلاش می کند ، امیدهای زیادی را برای برنامه های مختلف توسعه آغاز شده توسط نخست وزیر نارندرا مودی در دولت مرکز

نظرسنجی های حاضر به عنوان یک نبرد با اعتبار برای حزب زعفران و رهبری آن تلقی می شود زیرا آنها بار دیگر به دنبال تکرار عملکرد چشمگیر خود در مناطق مختلف هستند.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.