تامین کننده اپل فاکسکان پایگاه تجاری جهانی را در ژنگژو چین ایجاد می کند

تامین کننده اپل فاکسکان پایگاه تجاری جهانی را در ژنگژو چین ایجاد می کند

در حالی که اپل در تلاش است تا بیشتر تاسیسات تولیدی خود را از چین خارج کند، فاکسکان، بزرگترین تامین کننده و شریک تولیدی اپل، پایگاه تجاری جهانی جدیدی را در شهر آیفون چین، ژنگژو، راه اندازی کرده است.

به نظر می رسد مهم نیست چه اتفاقی می افتد، جهنم یا آب بالا، برندهای فناوری بین المللی آماده نیستند روابط خود را با قدرت تولید چین قطع کنند، حداقل به این راحتی. در زمانی که اپل و بسیاری از غول‌های فناوری دیگر، منع تسلا، برای کاهش وابستگی خود به چین رقابت می‌کنند و دفاتر و کارخانه‌های تولیدی خود را در کشورهای دیگر باز می‌کنند.

فاکسکان، بزرگترین تامین کننده و شریک تولید اپل، پایگاه تجاری جهانی جدیدی را در استان هانان چین، شهر ژنگژو راه اندازی کرده است. اگر نام زنگ به صدا در می آید، ژنگژو همان شهری است که کارگران کارخانه در آن در یک اعتراض گسترده شرکت کردند و متعاقباً بزرگترین کارخانه اپل کشور را ترک کردند.

همچنین بخوانید: شرط ۷ میلیارد دلاری اپل در هند: تولید آیفون در هند سه برابر می شود زیرا چین زمان زیادی را از دست می دهد

شرط 7 میلیارد دلاری اپل در هند: تولید آیفون در هند سه برابر می شود زیرا چین زمان زیادی را از دست می دهد

راه اندازی فروشگاه اپل دهلی: تفاوت فروشگاه Apple Saket دهلی با Apple BKC Mumbai چیست

کسب‌وکار تایوانی در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده آیفون در جهان را اداره می‌کند و تعهد خود را به بازار چین تأیید می‌کند، زیرا تامین‌کنندگان اپل خطوط عرضه خود را متنوع می‌کنند.

به گزارش هنان دیلی تحت حمایت دولت، لو یانگ‌شنگ، دبیر حزب کمونیست استان، وانگ کای فرماندار استان و لیو یانگ وی، مدیرعامل و رئیس فاکس‌کان در مراسم تحلیف روز سه‌شنبه در ژنگژو، پایتخت هنان، شرکت کردند.

بر اساس این گزارش، مرکز تجاری جدید در درجه اول بر روی استفاده از فناوری های جدید در تجارت فاکسکان، توسعه طرح های توسعه، تحقیق در مورد فناوری های اصلی، و انکوباتور پروژه های جدید تمرکز خواهد کرد و مقامات استانی تعهد کامل خود را از فاکسکان و شرکای بالادستی و پایین دستی آن اعلام کرده اند. در طول زنجیره تامین.”

طبق این مطالعه، طرح توسعه فاکسکان «بسیار سازگار» با «ده استراتژی» هنان است که شامل تقویت رشد از طریق نوآوری و دیجیتالی‌سازی است، و دو طرف مجموعه جدیدی از توافق‌نامه‌های مشارکت استراتژیک را امضا کرده‌اند.

در حالی که فاکسکان بزرگترین تولیدکننده قراردادی اپل بوده است، فعالیت های تولیدی آن در ژنگژو، که گاهی اوقات به عنوان شهر آیفون شناخته می شود، سال گذشته به دلیل شیوع کووید-19 به شدت مختل شد که منجر به انصراف عظیم کارگران و اعتراضات کارگران شد که خواستار تدابیر و حقوق شدیدتر برای همه گیری شدند.

همچنین بخوانید: اپل ساخت ایرپاد در هند را آغاز می کند، فاکسکان کارخانه ای 200 میلیون دلاری برای آن در تلانگانا راه اندازی می کند.

این شکست منجر به تاخیرهای گسترده در ارسال آیفون به بازار خانگی اپل و همچنین اروپا در فصل تعطیلات سال گذشته شد و شرکت کالیفرنیایی را به سرعت در انتقال برخی محصولات به خارج از چین سوق داد.

Foxconn که قبلاً به عنوان Hon Hai Precision Industry شناخته می شد، ظاهراً در حال آماده سازی یک مرکز جدید در هند برای تولید قطعات آیفون و همچنین یک کارخانه جدید برای تولید AirPods است.

بر اساس پیش‌بینی ژانویه توسط تایوان تحقیقات دیجی‌تایمز، انتظار می‌رود هند تا سال ۲۰۲۷ نیمی از آیفون‌های اپل را تولید کند که کمتر از پنج درصد در سال جاری است. بر اساس این مقاله، این اندازه تولید را در سطح چین قرار می دهد.

فاکسکان همچنین در ماه فوریه یک مکان جدید در ویتنام برای رفع “نیازهای عملیاتی و گسترش ظرفیت تولید” علاوه بر هند به دست آورد.

در حالی که اپل تولیدات خود را در خارج از چین افزایش داد، لو، دبیر حزب هنان، در ماه فوریه حمله ای جذاب را آغاز کرد تا فاکس کان را متقاعد کند تا در استان “ریشه بگیرد” و به شرکت تضمین کند که دولت به طور کامل از عملیات محلی آن حمایت خواهد کرد.

همچنین بخوانید: اپل و فاکس کان با دولت کارناتاکا برای اصلاحات کاری “پایه” لابی کردند.

علیرغم تلاش اپل برای کاهش اتکا به تاسیسات چینی، پست ماه گذشته گزارش داد که تعدادی از تامین کنندگان آن در مورد هزینه مهاجرت ابراز نگرانی کرده اند.

چین همچنین بازار مشتری مهمی برای اپل است. مدیر عامل شرکت تیم کوک ماه گذشته با لی کیانگ، نخست وزیر چین و دیگر مقامات ارشد در یک اجلاس اقتصادی در پکن ملاقات کرد، جایی که او رابطه شرکت با این کشور را “همزیستی” توصیف کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام