تماشا کنید: جانوی کاپور “خواهر دختر” خواهر خوشی کاپور شد. فیلم های مسخره BTS را از شلیک به اشتراک می گذارد | اخبار فیلم هندی

جانوی کاپور یک کاربر پرشور در شبکه های اجتماعی است. این بازیگر زن به تازگی دستگیره اینستاگرام خود را برای به اشتراک گذاشتن چند فیلم سرگرم کننده BTS با خواهر خوشی کاپور برده است.

خوشی تولد خود را با اعضای خانواده و دوستان نزدیک جشن گرفت در روز خاص خود ، او یک عکسبرداری انجام داد. جانوی یک سه راهی چند رنگ آستین دار با شلوار مشکی پوشید. از طرف دیگر ، دختر تولد یک لباس ساتن قرمز و زیبا با قطار طولانی را انتخاب کرد. لباس قیافه ای اش ، یک کمان بزرگ بر روی یک شانه داشت. کفش پاشنه بلند قرمز پوشید. بچه ستاره ظاهر خود را با دم اسبی نامرتب و آرایش شبنم برهنه به پایان رساند.

پست های او را اینجا ببینید:

در حالی که خوشی مشغول ژست گرفتن است ، جانهوی با یک پست کاملاً باز و مبهم ، عکسبرداری می کند.

سونام کاپور اهوجا یک آرزوی گرم برای پسر عموی خود نوشت. عنوان این عنوان عنوان شده بود: ” خوشی تولدت مبارک! بهترین روز را داشته باشید ای برادر زیبا … امیدوارم بیشترین سرگرمی و خوشبختی را در زندگی پیدا کنید. دوستت دارم “.

در همین حال ، جانوی در جبهه کار بخشی از “تخت” ساخته کاران جوهر است. در این فیلم همچنین رانور سینگ ، کارینا کاپور خان ، آلیا بات ، ویکی کاوشال ، بهومی پدنکر و آنیل کاپور بازی می کنند.