تنبلی سیاسی بین BJP و AAP رخ می دهد

تنبلی سیاسی بین BJP و AAP رخ می دهد

هانس راج هانس، نماینده BJP و آرویند کجریوال، وزیر ارشد دهلی. PTI

هانس راج هانس، نماینده BJP روز سه شنبه از محل سکونت دختر 16 ساله ای که توسط ساحل سرفراز 20 ساله در منطقه لبنیات شهباد دهلی به قتل رسیده بود، بازدید کرد.

رهبر BJP با انتقاد از حزب Aam Aadmi (AAP) به رهبری آرویند کجریوال به ANI گفت: “شرم بر هر حزبی که پس از چنین فاجعه ای سیاست انجام می دهد … افراد زیادی آنجا بودند، آنها باید آن زمان و آنجا او را می گرفتند. دیدن آن ویدیو برایم دردناک بود.»

وی افزود: «من با پلیس صحبت کرده‌ام… شما نمی‌توانید ویدیوی کامل (جنایت) را ببینید، اگر پدر و مادر باشید، نمی‌توانید بخوابید.

آرویند کجریوال، وزیر دهلی، از پرداخت 10 میلیون روپیه غرامت به خانواده قربانی خبر داده است.

«این یک حادثه بسیار دردناک است. دولت دهلی مبلغ 10 میلیون روپیه غرامت به خانواده این دختر خواهد داد و ما به آنها اطمینان می دهیم که دولت ما تضمین خواهد کرد که متهم شدیدترین مجازات را دریافت کند. ما نگران وضعیت نظم و قانون کلی در دهلی هستیم. وزیر آتیشی با این خانواده دیدار خواهد کرد.

این دختر خردسال در حالی که رهگذران در منطقه لبنیات شاهباد در شمال غربی دهلی نگاه می کردند، بیش از 20 ضربه چاقو خورد و در یک مسیر شلوغ به ضرب گلوله کشته شد – حادثه ای که با انتشار ویدیوی قتل وحشتناک در فضای مجازی خشم گسترده ای را برانگیخت.

سهیل روز دوشنبه از روستای آترنا در بولاندشهر در اوتار پرادش دستگیر شد. پلیس دهلی گفت قربانی 34 جراحت بر روی بدن خود دریافت کرده و جمجمه اش پاره شده است.

این دو در “رابطه” بودند اما روز شنبه با هم دعوا کردند. به گفته آنها، قربانی عصر یکشنبه برای جشن تولد فرزند دوستش به خرید رفته بود که در محله پرجمعیت ساحل با او برخورد کرد.

ویدئویی نزدیک به 90 ثانیه‌ای از این حادثه که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد، نشان می‌دهد که متهم با یک دست قربانی را به دیوار چسبانده و مکرراً به او ضربه می‌زند. او حتی زمانی که دختر روی زمین افتاد، متوقف نشد، بیش از 20 ضربه چاقو را به او زد، لگد به او زد و سپس یک تخته سیمانی را بارها به او کوبید.

در یک نمایش تکان دهنده از بی علاقگی عمومی، می توان افرادی را دید که در حال عبور هستند، در حالی که عده ای از تماشاگران به حالت هشدار خیره شده اند، اما کاری برای جلوگیری از این حمله وحشیانه انجام نمی دهند.

متهم در حال دور شدن از مقتول دیده می شود که به شیوه ای عادی از مقتول دور می شود، تنها به عقب برمی گردد و قبل از ترک محل دوباره با تخته سنگ به او ضربه می زند.

سومان نالوا پلیس دهلی گفت که متهم ساحل به عنوان یک مکانیک یخچال و AC کار می کرد. او با پدر و مادر و سه خواهر و برادرش در منطقه لبنیات شهباد در یک خانه اجاره ای زندگی می کرد.

باجرانگبالی چاوراسیا، ناظر اضافی پلیس (روستایی) در بولندشهر گفت که ساحل به محل عمه خود در روستای آترنا متواری شده بود که از آنجا توسط پلیس دهلی دستگیر و پس از انجام تشریفات لازم به پایتخت کشور منتقل شد.

پلیس دهلی افزود: با شکایت پدر مقتول، پرونده ای مطابق بند 302 (قتل) قانون مجازات هند در پاسگاه پلیس لبنیات شهباد تشکیل شده است. پلیس گمان می کند که “رابطه تیره” متهم با قربانی می تواند دلیل احتمالی جنایت باشد.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام