“توطئه برای متوقف کردن توسعه ماهاراشترا”: سانجی راوت در مرکز ادعای ادعای سایت سوله ماشین کنجورمارگ

این مرکز به دبیر ارشد ماهاراشترا نامه نگاری کرده و گفته است که زمین پیشنهادی اتومبیل Metro-3 در حومه کنجورمارگ متعلق به آن است

تصویر پرونده Sanjay Raut نماینده شیو سنا PTI

بمبئی: با ادعای مرکز به سایت در بمبئی که در آن یک ماشین آلات مترو در نظر گرفته شده است ، رهبر شیو سنا ، سانجی راوت روز چهارشنبه ادعا کرد که این توطئه ای برای متوقف کردن توسعه ماهاراشترا بوده است ، که باید به طور جمعی در برابر آن مقاومت کرد.

وی اظهار داشت که این زمین متعلق به ایالت است و ماشین ریخته شده فقط در کنجورمارگ بالا خواهد آمد.

وزیر ارشد اوداو Thackeray ماه گذشته از اسقاط ماشین مترو ریخته شده در Aarey در حومه Goregaon ، یک کمربند سبز ، که توسط دولت پیشین به رهبری BJP برای پروژه پارک قطار انتخاب شده بود ، خبر داده بود.

تاكرائي گفته بود كه اين پروژه اكنون به يك زمين دولتي در كنجورمگ منتقل خواهد شد و هيچ هزينه اضافي براي اين كار پرداخت نخواهد شد.

با این حال ، این مرکز نامه ای به دبیر ارشد ماهاراشترا نوشته و گفته است که زمین پیشنهادی اتومبیل Metro-3 در حومه کنجورمارگ متعلق به آن است.

رائوت با ارسال توئیتر درباره این موضوع گفت: “چه کسی نام دهلی را در سوابق زمین ماهاراشترا نوشت؟ هر اینچ از زمین بمبئی متعلق به ایالت است. ماشینهای ساخته شده فقط در کنجورمارگ ساخته می شوند. بیایید متحد توطئه را برای جلوگیری از توسعه کشور خنثی کنیم.”

طبق نامه به دبیرکل امور خارجه ، زمین 102 هکتاری در کنجورمارگ زیر نظر کمیسر نمک است ، که به اداره ارتقا of صنعت و تجارت داخلی به دولت مرکزی گزارش می دهد.

با این حال ، آدیتیا تاکرای ، وزیر محیط زیست ایالت ، گفته است که زمین Kanjurmarg که توسط مجموعه دار به اداره توسعه منطقه کلانشهر بمبئی (MMRDA) برای انبار خودرو اختصاص داده شده است ، طبق سوابق درآمد ، همیشه در دولت ایالت بوده است.

وی روز سه شنبه در توئیتر نوشت: “جمع آورنده حومه بمبئی با دقت تمام پرونده های زمین و کلیه امور مربوط به قضاوت را در تمام دادگاه های صالح انجام داده است. MMRDA کار خود را برای انبارهای اتومبیل در کنجورمارگ همانطور که قبلاً تصمیم گرفته شده ادامه خواهد داد.”

در این نامه به تاریخ 15 اکتبر آمده است که اتحادیه هند از طریق معاون کمیساریای نمک با صدور یک دادخواست کتبی علیه دستور دولت ایالتی از اول نوامبر 2018 ، چندین زمین نمکدان را به نام دولت ایالت و احزاب خصوصی اعلام کرد.

دادخواست تحریریه در 22 سپتامبر 2020 ارسال شد.

در این نامه آمده است كه موضوع قضیه فرعی است و جمع كننده منطقه حومه بمبئی زمین را برای ماشین ریخته شده مترو بدون گرفتن تصویب مركز منتقل كرد.

به گفته این روزنامه ، تصمیم برای واگذاری زمین برای سوله ماشین مترو نادرست و یک جانبه است.

در نامه وزارت توسعه صنعت و تجارت داخلی ، که تحت وزارت تجارت و صنعت قرار دارد ، از دبیر ارشد سانجی كومار خواسته شده است تا اقدامات لازم را انجام دهد و MMRDA را از اقدامات بعدی منصرف كند و مجموعه دار را به برداشت دستوراتی كه در این زمینه صادر شده است ، از منافع دولت هند محافظت کنید.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.