توییتر برای دادن حسابPOTUS در روز سوگند به بایدن ؛ توییت های دوران ترامپ برای بایگانی شدن

این شبکه اجتماعی در بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه گفت: “توییتر به طور فعال آماده حمایت از انتقال حسابهای نهادی کاخ سفید در توییتر در 20 ژانویه ، 2021 است.”

توییتر برای دادن حسابPOTUS در روز سوگند به بایدن ؛  توییت های دوران ترامپ برای بایگانی شدن

تصویر پرونده جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا. AP

واشنگتن: توییتر روز شنبه تأیید کرد که حساب کاربری ریاست جمهوریPOTUS را هنگامی که جو بایدن در روز تحلیف سوگند یاد می کند به وی تحویل خواهد داد ، حتی اگر دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، از دست دادن انتخابات خود را نپذیرفته باشد.

این شبکه اجتماعی در بیانیه ای گفت: “توییتر به طور فعال آماده حمایت از انتقال حسابهای نهادی کاخ سفید در توییتر در 20 ژانویه ، 2021 است” خبرگزاری فرانسه.

در بیانیه آمده است: “همانطور که برای انتقال ریاست جمهوری در سال 2017 انجام دادیم ، این روند با مشورت دقیق با سازمان اسناد و اسناد ملی در حال انجام است.”

این تحویل کلیه توییت های موجود درPOTUS و همچنینFLOTUS (بانوی اول) ،VP (معاون رئیس جمهور) و سایر حساب های رسمی را بایگانی می کند.

سپس حساب ها به صفر توییت بازنشانی می شوند و در همان روز به کاخ سفید بایدن ورودی منتقل می شوند.

ترامپ ، که هنوز شکست 3 نوامبر خود را نپذیرفته است ، برای کمک به ساختن نام تجاری سیاسی خود از توئیتر استفاده کرد و بعداً از قدرت ریاست جمهوری استفاده کرد – اگرچه او عمدتا از حساب شخصی خود ،realDonaldTrump ، که 88 میلیون دنبال کننده اش کوتوله @ POTUS است استفاده می کند 32 میلیون

حسابPOTUS تا حد زیادی برای بازتوییت مجدد حساب شخصی ترامپ و همچنین کاخ سفید و سایر حساب ها استفاده می شود.

عادت مکرر ترامپ به اعلام ناگهانی سیاست های جدید در این سیستم عامل منجر به شکایت طولانی مدت از حکومت با توییت شده است.

مدتهاست که توییتر تحت فشار قرار گرفته است تا استفاده رئیس جمهور از این سایت برای انتشار اطلاعات نادرست و تئوری های توطئه را محدود کند.

از زمان انتخابات ، این شرکت به بسیاری از توییت های ترامپ برچسب های هشدار دهنده زده است ، زیرا وی همچنان اصرار دارد – علی رغم تمام شواهد خلاف آن – که وی رأی را به دست آورد و پیروزی بایدن به دلیل تقلب گسترده است.

بایدن ، به نوبه خود ، کاربر توییتر بسیار فریبنده تری است. وی کمتر از 7000 توییت برای 19 میلیون فالوئر خود ارسال کرده است ، در حالی که 58000 دنبال کننده آن.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.