تیم کوک در حالی که مرد کامپیوتر قدیمی اپل در سال 1984 را به افتتاحیه BKC می آورد غرق شده است.

تیم کوک در حالی که مرد کامپیوتر قدیمی اپل در سال 1984 را به افتتاحیه BKC می آورد غرق شده است.

کارکنان اپل (با رنگ سبز) هنگام افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی اپل در هند، در بمبئی در 18 آوریل 2023، هنگام استقبال از مشتریان، تشویق می کنند. در کشور آسیای جنوبی به عنوان بازار فروش کلیدی و قطب تولید جایگزین به چین. (عکس از Punit PARANJPE / AFP)

فروشگاه خرده فروشی مورد انتظار اپل، که اولین در نوع خود در هند است، سرانجام در روز سه شنبه 18 آوریل در مجتمع Bandra Kurla بمبئی رونمایی شد. مدیرعامل تیم کوک صبح امروز با حضور کارکنان و تعداد زیادی از هوادارانی که صبورانه در صف‌های طولانی در میان تشویق‌ها و تشویق‌های بلند منتظر بودند، این فروشگاه را افتتاح کرد. همانطور که کوک از اولین مجموعه از مشتریان از جمله دانش آموزان استقبال کرد، از طرفداری که یک دستگاه مکینتاش کلاسیک 1984 را به مراسم افتتاحیه خروجی آورده بود، شگفت زده شد. مردی که در میان دیگرانی بود که در یک صف طولانی قبل از مراسم تحلیف در بیرون پریز جمع شده بودند، در حالی که با هیجان منتظر ملاقات حضوری با جیم کوک بود، مانیتور را در دست داشت.

در حالی که مرد در مقابل کوک در دروازه ورودی خروجی قرار گرفت، مدیر عامل نتوانست چشمانش را باور کند و با تعجب فریاد زد و با لبخند به مرد سلام کرد. مردی که ساجد نام داشت همچنین در حال اشتراک گذاری اطلاعات کامپیوتر قدیمی خود در سال 1984 با کوک دیده شد و به دنبال آن آنها نیز مقابل دوربین ژست گرفتند.

در تمام این مدت، کارکنان حاضر در محل دیده شدند که با صدای بلند برای آن دو کف زدند.

بررسی:

این مرد هنگام صحبت در مورد اینکه چگونه از سال 1984 کاربر مشتاق اپل بوده است، توضیح داد که کار کردن بر روی محصولات اپل چقدر لذت بخش بوده است.

“هیچ محصول دیگری وجود ندارد که در هنگام طراحی چنین لذتی را به شما بدهد. من خودم طراح هستم، طراح چاپ بودم و اکنون به UI/UX منتقل شده‌ام، اکنون طراحی دیجیتال انجام می‌دهم. کنترل پول.

تیم کوک اولین شعبه اپل را در هند افتتاح کرد

صبح سه‌شنبه، تیم کوک دروازه‌های فروشگاه مجلل 28000 فوت مربعی اپل را در BKC بمبئی باز کرد. به دنبال آن، دومین خروجی در روز پنجشنبه 20 فروردین ماه در دهلی افتتاح خواهد شد.

افتتاحیه فروشگاه توسط 100 نفر از کارکنان آن سازماندهی و میزبانی شد که در حالی که کوک از مشتریان به فروشگاه استقبال می کرد تشویق می کردند و کف می زدند. بعداً او در توییتر آمد و تصویری از گردش خود در فروشگاه BKC به اشتراک گذاشت.

انرژی، خلاقیت و اشتیاق در بمبئی باورنکردنی است! ما بسیار هیجان‌زده هستیم که Apple BKC – اولین فروشگاه ما در هند را باز کنیم.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام