جارد کوشنر در مورد پذیرش انتخابات به دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا مراجعه کرده است: گزارش ها

جارد کوشنر ، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ ، بر اساس گزارش رسانه ها در روز یکشنبه ، به رئیس جمهور درباره واگذاری انتخابات نزدیک به جو بایدن رقیب دموکرات خود مراجعه کرده است.

جارد کوشنر در مورد پذیرش انتخابات به دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا مراجعه کرده است: گزارش ها

تصویر پرونده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا. AP

واشنگتن: به گزارش روز یکشنبه رسانه ها ، جارد کوشنر ، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ ، درباره واگذاری انتخابات نزدیک به جو بایدن ، رقیب دموکرات خود ، به رئیس جمهور رفته است.

این اقدام پس از ادعای ترامپ در بیانیه مبارزات انتخاباتی خود ، پس از پیش بینی رسانه های بزرگ آمریکایی مبنی بر اینکه رئیس جمهور منتخب بایدن چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده خواهد شد ، که بایدن “عجله دارد تا به دروغ به عنوان برنده معرفی شود” و این رقابت “دور از پایان است”

کوشنر در مورد قبول انتخابات به رئیس جمهور مراجعه کرده است ، CNN به نقل از دو منبع ناشناس.

جارد کوشنر در مورد پذیرش گزارش های انتخاباتی به دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا مراجعه کرده است

کوشنر به دیگران گفته است که وی از رئیس جمهور خواسته است نتیجه مسابقه را بپذیرد – حتی اگر ترامپ با نحوه دستیابی به آن موافقت نکند ، آسوشیتدپرس روز یکشنبه نیز گزارش داد.

ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد که نبرد حقوقی مبارزات انتخاباتی از روز دوشنبه آغاز می شود ، گفت: “من آرام نخواهم رفت تا زمانی که مردم آمریکا شمارش صادقانه شایسته خود را داشته باشند و دموکراسی آن را بخواهد.

کیت بدینگ فیلد معاون ستاد انتخاباتی بایدن-کمالا هریس گفت که از اوایل همان روز پس از معاون 77 ساله رئیس جمهور سابق ایالات متحده ، هیچ ارتباطی بین بایدن و ترامپ یا هیچ نماینده ای از هر دو کمپین وجود نداشته است. از 270 رأی کالج انتخاباتی مورد نیاز برای پیروزی در رقابت برای کاخ سفید عبور کرد.

بایدن ، شنبه شب در سخنرانی پیروزی خود ، از ترامپ ، جمهوری خواه ، نامی برد.

بایدن گفت که اعتماد آمریکایی به او فروتنی کرده و با آن آمریکایی هایی که به او رأی ندادند ارتباط برقرار کرد.

وی گفت: “من ناامیدی امشب را درک می کنم. خودم چندین بار از دست داده ام. اما اکنون ، بیایید به یکدیگر فرصتی بدهیم ،” و وی بعداً در سخنان خود افزود: “این زمان بهبودی در آمریکا است.”

بایدن ادعا کرد که او رئیسی خواهد بود که کل ملت را رهبری خواهد کرد ، صرف نظر از حزب سیاسی.

بایدن گفت: “من تعهد می كنم كه رئیسی شوم كه به دنبال تقسیم اما وحدت نیست – كسی كه ایالات قرمز و آبی را نمی بیند ، فقط ایالات متحده را می بیند.”

معاون رئیس جمهور سابق در سخنان خود خاطرنشان کرد که زمان آن رسیده است که هر دو طرف “دوباره به یکدیگر گوش دهند.”

“وقت آن است که سخنان تند را کنار بگذاریم ، درجه حرارت را پایین بیاوریم ، یکدیگر را دوباره ببینیم ، دوباره به یکدیگر گوش فرا دهیم و برای پیشرفت ، ما باید از مخالفان خود به عنوان دشمن خود جلوگیری کنیم. آنها دشمن ما نیستند. ، “بایدن گفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.