جانی دپ نشان می دهد که توسط برادران وارنر از “Fantastic Beasts” از او خواسته است که استعفا دهد. اضافه می کند ، “من با این درخواست موافقت کرده ام” | اخبار فیلم انگلیسی

جانی دپ ، ستاره هالیوود در اینستاگرام خود فاش کرد که از فیلم “جانوران خارق العاده” کنار گذاشته شده است. این بازیگر در نامه ای به طرفدارانش نوشت كه برادران وارنر از وی در نقش گریندل والد در فیلم “جانوران خارق العاده” از وی خواسته است كه استعفا دهد. وی در پست خود ، همچنین در مورد حکم دادگاه انگلیس در مورد پرونده افترا که علیه یک روزنامه تنظیم کرده بود صحبت کرد.

وی نوشت: “با توجه به وقایع اخیر ، می خواهم جمله کوتاه زیر را تطبیق دهم.

در ابتدا ، من می خواهم از همه کسانی که به من کمک کرده اند و پشتیبانی و وفاداری خود را دارند ، تشکر کنم. پیام های عاشقانه و نگرانی فراوان شما ، خصوصاً طی چند روز گذشته ، فروتن و متأثر شده ام. در مرحله دوم ، مایلم به شما اطلاع دهم که توسط برادران وارنر از من در نقش گریندل والد در فیلم Fantastic Beasts خواسته شده است که استعفا دهم و من به این درخواست احترام گذاشته و موافقت کرده ام.

در آخر ، آرزو می کنم این را بگویم. قضاوت سورئال دادگاه در انگلستان تغییری در مبارزه من برای گفتن حقیقت ایجاد نمی کند و من تأیید می کنم که قصد تجدیدنظر خواهی دارم. عزم راسخ همچنان محکم است و من قصد دارم ثابت کنم که ادعاهای علیه من نادرست است زندگی و حرفه من با این لحظه در زمان مشخص نخواهد شد.

با تشکر از شما برای خواندن ”

در همین حال ، به تازگی ، دادگاه انگلیس علیه جانی دپ بازیگر هالیوود در پرونده افترا against خود علیه نشریه ای که برچسب “همسر کوبنده” را دارد ، رای داد.

تیم حقوقی دپ شوک خود را از رای دادگاه ابراز کرده اند. وکلای وی این حکم را “انحراف آور و حیرت آور” توصیف کردند و گفتند که فرجام خواهی برای وی مضحک است.