جسد میلیونر نوجوان تایوانی 2 ساعت پس از ازدواج با مردی که به تازگی با او آشنا شده بود پیدا شد

جسد میلیونر نوجوان تایوانی 2 ساعت پس از ازدواج با مردی که به تازگی با او آشنا شده بود پیدا شد

رسانه های تایوانی در 19 مه هنگامی که مادر این نوجوان به نام چن به همراه وکیلش کنفرانس مطبوعاتی در شهر تایچونگ در مرکز تایوان برگزار کردند، این مرگ را افشا کردند. تصویر نمایشی اخبار18

به گزارش ایندیپندنت، یک مرد نوجوان تایوانی که اخیراً میلیون‌ها نفر را به ارث برده بود، تنها دو ساعت پس از ازدواج با مردی که فقط دو بار با او آشنا شده بود، مرده پیدا شد. او مدت کوتاهی قبل از مرگش، یک سبد دارایی به ارزش 500 میلیون NT دلار (1،34،96،95،476 روپیه) را از پدرش به ارث برد.

جسد این دانشجوی 18 ساله در روز 14 اردیبهشت در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی 10 طبقه پیدا شد. مشخص شد که همان ساختمانی است که معاون مشاور املاک او به نام هسیا نیز در آن زندگی می کرد. لای و هسیا، 26 ساله، تنها دو ساعت قبل از مرگ او ازدواج خود را به صورت قانونی ثبت کرده بودند. هسیا و پدرش کارگزاران املاک و مستغلات بودند که به پدر لای در مدیریت املاکش کمک کردند و همچنین روی ارث کار می کردند.

ازدواج همجنس گرایان در تایوان قانونی است. طبق قانون مدنی تایوان، شرکای ازدواج همجنس‌گرایان از حقوق قانونی مشابه با سایر ازدواج‌ها، از جمله حقوق ارث برخوردارند.

مقالات مرتبط

عالی

دادگاه عالی حکم خود را در مورد ادعاهایی که به دنبال قانونی کردن ازدواج همجنس‌گرایان هستند، محفوظ می‌دارد

عالی

چرا شناخت و اولویت بندی کودکان در بحث ازدواج همجنس گرایان مهم است

رسانه های تایوانی در 19 مه هنگامی که مادر این نوجوان به نام چن به همراه وکیلش کنفرانس مطبوعاتی در شهر تایچونگ در مرکز تایوان برگزار کردند، این مرگ را افشا کردند. او با ادعای بازی ناپسند، شرایط مرگ را زیر سوال برد، زیرا پسرش می‌خواهد مقدار زیادی ثروت به جا مانده از پدرش که در اواخر آوریل درگذشت، به دست آورد.

او مدعی شد که پسرش به خاطر پولش به قتل رسیده است و این حادثه به گونه ای ترتیب داده شده بود که شبیه خودکشی باشد. چن همچنین ادعا کرد که پسرش “همجنس گرا نیست” و تنها دو بار قبل از مرگش، اولین بار در مراسم تشییع جنازه پدرش، او را ملاقات کرد.

بر اساس گزارش The Strait، مادر مضطرب به خبرنگاران گفت که “هرگز نمی پذیرد” که پسرش خودکشی کرده باشد و او هیچ دلیلی برای این کار ندارد و او را پسری مطیع توصیف کرد که قرار است در یک دانشگاه محلی فلسفه بخواند. بار.

پس از معاینه جسد لای، کارشناس پزشکی قانونی، کائو تا چنگ، مدعی شد که جراحات وارده نشان می‌دهد که بعید است از طبقه دهم سقوط کرده باشد، و اشاره کرد که هیچ خونریزی در سر و حفره‌های شکمی او وجود ندارد. او مشکوک بود که لای ممکن است قبل از سقوطش مسموم شده باشد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام