جفری اپستین در تلاش برای باج‌گیری از بیل گیتس به دلیل رابطه خارج از ازدواج بوده است.

جفری اپستین در تلاش برای باج‌گیری از بیل گیتس به دلیل رابطه خارج از ازدواج بوده است.

بر اساس تحقیقات اخیر وال استریت ژورنال، جفری اپستین، قاچاقچی جنسی محکوم به نظر می رسید که بیل گیتس را تهدید می کرد و سعی داشت از مولتی میلیاردر به خاطر رابطه اش با یک بازیکن روسی بریج باج گیری کند.

به گفته منابع آگاه، پس از اینکه اپستین رابطه گیتس با میلا آنتونووا، بازیکن روسی بریج را کشف کرد، گیتس را تهدید کرد که هزینه های شهریه ای را که اپستین در ابتدا برای آنتونوا برای تحصیل در مدرسه کدنویسی نرم افزار پرداخت کرده بود، به او بازپرداخت کند.

به گفته این منابع، تهدید اپستین به گیتس در قالب ایمیلی بود که او در سال 2017 پس از ناکامی در متقاعد کردن گیتس برای پیوستن به یک صندوق خیریه چند میلیارد دلاری که می‌خواست تأسیس کند، نوشت.

مقالات مرتبط

درام زندگی واقعی با سرازیر شدن اختلاف زناشویی بازیگر اودیا در خیابان ها، رویارویی بین همسر و دوست دختر مورد ادعا رخ می دهد.

واقعی

هیئت امنای گجرات می گوید روابط خارج از ازدواج نمی تواند دلیلی برای اخراج پلیس باشد، دستور اخراج سال 2013 را لغو می کند

در حدود سال 2010، زمانی که آنتونوا هنوز 20 ساله بود، گیتس برای اولین بار او را ملاقات کرد و بعداً با هم بریج بازی کردند. آنتونوا مسابقه‌ای را که با گیتس در سال 2010 در یک ویدیوی یوتیوب انجام داد توصیف کرد و افزود: “من او را شکست ندادم، اما سعی کردم با پایم او را لگد بزنم.”

“سخاوت” اپستین

بر اساس سوابق به دست آمده توسط مجله، آنتونوا به دنبال به دست آوردن پول نقد برای ایجاد یک شرکت آموزشی پل آنلاین بود. طبق داستان، آنتونوا توسط بوریس نیکولیک، یکی از دستیاران نزدیک گیتس، به اپستین معرفی شد تا به جمع آوری بودجه برای برنامه خود کمک کند، برنامه ای که قصد داشت با ارائه آموزش های با کیفیت برای بازیکنان مبتدی و متخصص، پل را ارتقا دهد.

به گزارش ژورنال، آنتونوا در نوامبر 2013 در جلسه ای در شهر نیویورک، پیشنهادهای خود را برای جمع آوری کمک های مالی به اپستین ارائه کرد و نیم میلیون دلار خواست. طبق این داستان، به گفته آنتونوا، اپشتین در نهایت روی این تلاش سرمایه گذاری نکرد.

با این وجود، آنتونوا یک سال بعد در آپارتمانی در نیویورک زندگی کرد که توسط اپستین تامین مالی شد. بر اساس این مقاله، او گفت: «در مدتی که آنجا بودم با او یا با هیچ کس دیگری تعامل نداشتم.

او گفت: «اپستین با پرداخت هزینه موافقت کرد و مستقیماً به مدرسه پرداخت. «هیچ چیزی رد و بدل نشد. نمی دانم چرا این کار را کرد. وقتی پرسیدم، چیزی گفت که انگار ثروتمند است و می‌خواهد تا جایی که می‌تواند به مردم کمک کند.»

همزمان با راه‌اندازی پروژه آنتونوا، اپشتین در حال راه‌اندازی سرمایه شخصی خود بود. طبق این مقاله، اپستین قصد داشت صندوق بشردوستانه خود را با جی پی مورگان تأسیس کند، که افراد فوق ثروتمند را ملزم می کرد حداقل 100 میلیون دلار تعهد کرده و میلیون ها دلار هزینه به او بپردازند.

پیگرد قانونی اپستین

طبق گزارش ژورنال، اپستین در سال 2008 به استخدام یک کودک برای فحشا اعتراف کرد و مجبور شد به عنوان مجرم جنسی ثبت نام کند. این پول برای کمک به اپستین برای بازسازی شهرتش طراحی شده بود و حمایت گیتس مشروط به آن بود.

علیرغم اینکه اپستین یکی از بنیانگذاران مایکروسافت را درگیر نکرد، سعی کرد خود را به عنوان مشاور نزدیک گیتس در ایمیل های خطاب به مدیران جی پی مورگان معرفی کند.

«در اصل، این [fund] به بیل این امکان را می‌دهد که به افراد با کیفیت بالاتر، سرمایه‌گذاری، تخصیص، حکومت‌داری دسترسی داشته باشد بدون اینکه ازدواج یا حساسیت‌های او را ناراحت کند. [sic] اپستین در اوت 2011 در ایمیلی نوشت.

او روز بعد موضوع را پیگیری کرد و نوشت: «بیل به طرز وحشتناکی ناامید است. او [would] دوست دارم برخی از چیزهایی را که کار می‌کنند بدون اینکه از آن‌ها دوری کنند، تقویت کنم [sic] که نیستند.»

دو ماه بعد، اپستین پس از اینکه شرکت ارائه‌ای در مورد پروژه تهیه کرد، ایمیل دیگری برای مدیران جی‌پی مورگان ارسال کرد و نوشت: «ارائه برای این پروژه طراحی نشده است. [Bill]. او تنها کسی است که مهم است.»

یکی از سخنگویان جی پی مورگان در گفتگو با ژورنال گفت: «شرکت به او برای معرفی نیازی نداشت. با دانستن آنچه امروز می دانیم، آرزو می کنیم که ای کاش هرگز با او معامله نمی کردیم.»

به طور مشابه، ژورنال گزارش داد که سخنگوی گیتس “گفته است اپستین هرگز برای گیتس کار نکرده و روابط آنها را در ارتباطات با جی پی مورگان و دیگران به اشتباه معرفی کرده است.”

به گفته آشنایان، اپستین در سال 2017 و پس از پایان رابطه خارج از ازدواج گیتس، درباره آنتونوا ایمیلی به گیتس ارسال کرد. اپستین از گیتس خواست تا هزینه های مدرسه کدگذاری آنتونوا را در ایمیل به او جبران کند.

ژورنال گزارش داد: «لحن پیام این بود که اپستین از این ماجرا می‌دانست و می‌توانست آن را فاش کند.

دو سال بعد، در سال 2019، اپستین به قاچاق جنسی یک نوجوان و توطئه برای انجام قاچاق جنسی متهم شد. او ماه ها بعد در یک خودکشی ظاهری در بازداشت درگذشت.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام