جو بایدن “بزودی” انتخابات مجدد را اعلام می کند

جو بایدن “بزودی” انتخابات مجدد را اعلام می کند

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبرگزاری فرانسه

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا سرانجام سکوت خود را در مورد احتمال تکرار انتخابات ریاست‌جمهوری شکست. او روز جمعه اعلام کرد که تصمیم دارد در رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سال 2024 شرکت کند و “بزودی” کمپین انتخاباتی مجدد خود را اعلام خواهد کرد.

ما آن را نسبتاً به زودی اعلام خواهیم کرد. بایدن در جریان سفر خود به ایرلند به خبرنگاران گفت، اما سفر به اینجا فقط حس خوش بینی من را در مورد آنچه که می توان انجام داد تقویت کرد. وی افزود: به شما گفتم که برنامه من این است که دوباره نامزد شوم.

این پیرمرد 80 ساله دموکرات همیشه قصد داشت برای انتخابات مجدد نامزد شود، اما عدم اعلام رسمی، حامیانش را در مورد اینکه آیا او واقعاً به یک دوره چهار ساله دیگر متعهد می‌شود، تردید داشته باشند.

با این حال، در پشت صحنه، دستیاران نزدیک و متحدان قبلاً اقدامات لازم را برای ایجاد زیرساخت‌های کمپین و دستگاه جمع‌آوری کمک مالی قبل از مناقصه سال 2024 آغاز کرده‌اند که می‌تواند تکرار مسابقه سال 2020 با دونالد، رئیس‌جمهور سابق جمهوری‌خواه باشد. ترامپ که قبلاً کارزار انتخاباتی خود را آغاز کرده است.

طرح مورد انتظار بایدن این است که پس از اولین دوره ای که شامل چندین پیروزی قانونی، از جمله میلیاردها دلار بودجه فدرال برای مقابله با همه گیر کووید-19 و زیرساخت های جدید بود، «کار را تمام کند».

با این حال، سن بایدن بسیاری را در مورد نامزدی مجدد وی برای انتخاب مجدد مشکوک کرده است. اگرچه پزشک معالج کوین اوکانر او را از نظر پزشکی معاینه کرده است.

دکتر در ماه فوریه گفت: «رئیس‌جمهور برای انجام وظیفه آماده است و تمام مسئولیت‌های خود را بدون هیچ گونه معافیت یا تسهیلات به‌طور کامل انجام می‌دهد.

اوکانر در نامه ای گفت که بایدن همچنین تحت یک معاینه عصبی “بسیار دقیق” قرار گرفت که نتایج آن هیچ گونه اختلال مغزی یا ضعف حرکتی پیدا نکرد.

جدای از نگرانی‌های سلامت، میزان محبوبیت بایدن به پایین‌ترین حد خود رسیده است و بر اساس یک نظرسنجی که توسط 52 درصد از آمریکایی‌ها او را تایید نمی‌کنند. رویترز.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام