جو بایدن در بازشماری آرا Georgia جورجیا برنده شد و با 306 رأی انتخاباتی به پیروزی کاخ سفید نزدیک شد

این امر باعث می شود که بایدن اولین نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری باشد که پس از تقریباً سه دهه از بیل کلینتون در سال 1992 برنده ایالت جنوبی آمریکا شده است

واشنگتن: جو بایدن جورجیا و 16 رأی انتخاباتی آن را به دست آورده است ، یک پیروزی خارق العاده برای دموکرات ها که خواستار گسترش نقشه انتخاباتی خود از طریق کمربند خورشید بودند.

پیروزی بایدن حاشیه پیروزی کالج انتخاباتی وی بر رئیس جمهور دونالد ترامپ است. بایدن پس از جستجوی پنسیلوانیا ، میشیگان و ویسکانسین به ستون دموکرات ها ، برنده انتخابات ریاست جمهوری در 7 نوامبر اعلام شد.

بایدن اکنون 306 رای انتخاباتی به 232 رای ترامپ دارد.

ترامپ در سال 2016 نسبت به هیلاری کلینتون دموکرات 5 درصد گرجستان را از آن خود کرد.

در سال 2020 ، دموکراتها تمرکز زیادی بر این ایالت داشتند ، دو سال پس از آنکه استیسی آبرامز از حزب دموکرات به سختی رقابت های فرمانداری را از دست داد ، این کشور را در بازی دید. هر دو کرسی سنا جورجیا در سال جاری در صندوق های رای بودند ، که باعث افزایش بیشتر مشخصات سیاسی این ایالت و همچنین هزینه های گروه های خارجی شد که به دنبال تأثیرگذاری بر رای دهندگان بودند. این دو مسابقه به دور دوم ژانویه می روند.

از زمان بیل کلینتون در سال 1992 ، جورجیا به کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دموکرات رأی نداده بود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.