جو بایدن مشاور طولانی مدت و هماهنگ کننده پاسخ ابولا در سال 2014 رون کلین را به عنوان رئیس ستاد انتخاب می کند

انتخاب کلاین ، که در دوران اوباما نیز نقشی اساسی در طرح بهبود اقتصادی داشت ، بر اهمیتی که دولت بایدن به واکنش COVID خواهد داد ، تأکید می کند

جو بایدن مشاور طولانی مدت و هماهنگ کننده پاسخ ابولا در سال 2014 رون کلین را به عنوان رئیس ستاد انتخاب می کند

عکس پرونده رون کلین. AP

واشنگتن: جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، مشاور دیرینه خود ، ران کلین ، را برای انتخاب مجدد نقش خود به عنوان رئیس ستاد انتخاب کرده است و یک دستیار با دهه ها تجربه در نقش اصلی کاخ سفید خود را نصب کرده است.

کلین یک کاخ سفید را رهبری خواهد کرد که احتمالاً با پاسخ به این سازمان مصرف شود ویروس کرونا همه گیری ، که همچنان بدون کنترل در سراسر کشور گسترش می یابد ، و او با همکاری با یک کنگره تقسیم شده که می تواند شامل یک سنا به رهبری جمهوری خواهان باشد ، روبرو خواهد شد. کلین به عنوان هماهنگ کننده پاسخ به ابولا در طی شیوع سال 2014 خدمت کرد.

چهارشنبه شب بایدن در بیانیه ای پیشنهاد داد كه كلین را برای این سمت انتخاب كرد زیرا تجربه طولانی مدت وی در واشنگتن وی را برای چنین چالش هایی آماده كرده بود.

بایدن گفت: “تجربه عمیق ، متنوع و ظرفیت او برای کار با مردم در سراسر طیف سیاسی دقیقاً همان چیزی است که من در یک رئیس ستاد کاخ سفید به آن نیاز دارم ، زیرا ما با این لحظه بحران روبرو می شویم و کشور خود را دوباره بهم می رسانیم.”

کلین به عنوان رئیس ستاد بایدن در دوره اول باراک اوباما ، رئیس ستاد معاون رئیس جمهور ال گور در اواسط دهه 1990 بود و مشاور اصلی در مبارزات انتخاباتی بایدن بود ، که راهنمای مقدمات مناظره بایدن و ویروس کرونا واکنش. وی از زمان مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری دموکرات در سال 1987 شناخته شده و با او کار کرده است.

انتخاب كلاين تأكيدي بر تلاش دولت بايدن در حال انجام است ویروس کرونا پاسخ از روز اول. کلین به عنوان هماهنگ کننده پاسخ به ابولا در زمینه بهداشت عمومی تجربه دارد و نقشی اساسی در تهیه و اجرای برنامه بهبود اقتصادی دولت اوباما در سال 2009 ایفا کرد.

کلین در توییت خود نوشت: “من از اعتماد رئیس جمهور منتخب افتخار می کنم و تمام تلاش خود را برای هدایت تیمی با استعداد و متنوع در Biden-Harris WH ارائه خواهم داد.”

همچنین احتمالاً انتخاب كلین برخی نگرانی ها را در بین ترقی خواهان كه برای جنگ بر سر یكی از اولین و بزرگترین گزینه های كاركنی كه بایدن هنگام ساخت تیم كاخ سفید خود انجام خواهد داد ، كاهش می دهد. رئیس ستاد معمولاً دروازه بان رئیس جمهور است ، استراتژی سیاسی و قانونگذاری را تهیه می کند و اغلب به عنوان رابط با Capitol Hill در مذاکرات قانونگذاری عمل می کند.

مترقیان ابراز نگرانی کرده اند که بایدن یکی دیگر از رئیسان سابق خود را انتخاب می کند: استیو ریچتی ، که برای کار خود به عنوان یک لابی گر با تردید روبرو است ، یا بروس رید ، که به نظر می رسد بسیار متوسط ​​است و نمی تواند اصلاحات حزب را تحت فشار قرار دهد پایه. اما افراد مترقی کلاین را برای همکاری با آنها در اولویت های اصلی مانند تغییر آب و هوا و مراقبت های بهداشتی باز می دانند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.