حکم انتخاباتی بهار برای تغییر بود ، NDA با فریب برنده شد ، ادعا می کند که تجویوی یداو

رهبر RJD گفت که Mahagathbandhan به “اختلافات” کمیسیون انتخابات اشاره خواهد کرد ، و اگر ارگان نظرسنجی نگرانی های خود را برطرف نکند ، راه حل های قانونی را بررسی خواهد کرد

حکم انتخاباتی بهار برای تغییر بود ، NDA با فریب برنده شد ، ادعا می کند که تجویوی یداو

تصویر فایل تجویوی یاداو. PTI

پاتنا: تجاوی یداو از RJD روز پنجشنبه به عنوان رهبر حزب قانونگذاری اتحاد بزرگ انتخاب شد و بلافاصله با حمله به NDA ادعا كرد كه از طریق “نیرنگ” در انتخابات مجلس پیروز شده است.

یاداو در سخنرانی در یک کنفرانس مطبوعاتی ، وزیر ارشد وزیر امور خارجه ، نیتیش کومار ، که JD (U) او از نظر شمارش کرسی به مقام سوم سقوط کرده است را مسخره کرد و از خود پرسید که آیا این دومی “به وجدان خود توجه خواهد کرد و از پیوستن به صندلی منصرف خواهد شد”؟

او آشکارا اشاره به استعفا K کومار و قطع رابطه با اتحاد بزرگ قبل از بازگشت به بخش NDA در سال 2017 پس از نام تجاوی در یک پرونده پولشویی داشت.

کومار سپس گفته بود که پس از توجه به وجدان خود در حال کناره گیری است (آتما کی عواز) یداو ادعا کرد که اختیار مردم برای تغییر بوده اما مورد دستکاری قرار گرفته است.

“بدون شک این یک حکم برای تغییر بود. NDA با پیروزی dhan، بال و چال (پول ، قدرت عضلانی و نیرنگ) ، وی ادعا كرد.

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا Mahagathbandhan سعی می کند برای تشکیل دولت خود تعداد زیادی جمع کند ، گفت: “ما به سراغ افرادی می رویم که این مأموریت را داده اند. اگر آنها چنین آرزویی را ابراز کنند ، ما مطابق آن عمل خواهیم کرد.” وی با نقل از داده های انتخابات ادعا کرد که NDA تنها 12،270 رأی بیشتر از ماهاگاتبندان کسب کرده است.

یداو که ائتلاف وی 110 کرسی ، 12 کرسی به دست آورده است ، گفت: “چگونه می تواند در 15 کرسی بیشتر از ما به پیروزی آنها تبدیل شود؟ ما معتقدیم که اگر شمارش آرا عادلانه بود ، ما با تعداد بیش از 130 صندلی برمی گشتیم.” کمتر از رقم جادویی 122. NDA 125 کرسی بدست آورد. وی گفت اتحادش به کمیسیون انتخابات نامه خواهد نوشت و “اختلافات” را نشان خواهد داد.

رهبر RJD ادعا کرد: “در بسیاری از حوزه های انتخابیه ، آراots پستی در انتها شمارش می شد و نه در آغاز شمارش که عادی است. علاوه بر این ، کرسی هایی وجود داشت که در حدود 900 رأی پستی باطل می شد.”

“ما گمان می كنیم كه این كار برای جبران حمایتی كه از تعداد زیادی از خدماتی كه به دلیل تعهد ما به یك رتبه ، یك طرح بازنشستگی منتقل شده بودند ، انجام شده است. ما خواهان بازشماری آرا پستی در همه حوزه های انتخابیه هستیم و روند فیلمبرداری می شود”. یداو ادعا کرد.

معاون رئیس سابق 31 ساله ادعا کرد که مقامات اشتباه نظرسنجی مانند یک “پراکوست“(سلول) BJP ، و در پاسخ به اینکه آیا اگر کمیسیون اروپا به طور رضایت بخشی نگرانی ها را برطرف نکند ، می توان راه حل قانونی را بررسی کرد ، پاسخ مثبت داد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.