خارگه، رئیس کنگره، نخست‌وزیر مودی را «مار سمی» خطاب کرد و سپس کلمات را خورد

خارگه، رئیس کنگره، نخست‌وزیر مودی را «مار سمی» خطاب کرد و سپس کلمات را خورد

رئیس کنگره ملیکارجون خارگ

در یک حمله شخصی به نخست وزیر، مالیکارجون خارگ، رئیس کنگره، نارندرا مودی را با یک “مار سمی” مقایسه کرد، در حالی که در یک رویداد در کالابوراگی در کارناتاکای محصور در نظرسنجی سخنرانی می کرد.

«PM Modi مانند یک «مار سمی» است، ممکن است فکر کنید سم است یا نه. خارگه در یک تجمع گفت: اگر آن را لیسید، مرده اید.

انتخابات کارناتاکا 2023: BJP لیست مبارزان ستاره را منتشر کرد. نخست وزیر مودی، آمیت شاه در میان 40 نام بزرگ

تماشا کنید: نخست وزیر مودی پس از اینکه پسر وزیر سابق شرکت در انتخابات کارناتاکا 2023 را رد کرد، با Eshwarappa تماس می گیرد.

با این حال، رهبر ارشد کنگره بعداً تصریح کرد که اظهارات وی برای نخست وزیر مودی نیست.

“این برای نخست وزیر مودی نبود، منظور من این بود که ایدئولوژی BJP “مثل مار” است. من هرگز شخصاً این را برای نخست وزیر مودی نگفتم، آنچه گفتم این بود که ایدئولوژی آنها مانند مار است و اگر بخواهید آن را لمس کنید، مرگ شما قطعی است.

BJP به شدت به بیانیه خارگ علیه نخست وزیر مودی واکنش نشان داد و گفت که اظهارات وی بدتر از حفاری “مات کا ساوداگار” سونیا گاندی به نخست وزیر است.

انوراگ تاکور، وزیر اتحادیه گفت: «کنگره مالیکارجون خارگ را رئیس حزب کرد، اما هیچ کس او را چنین نمی‌داند، بنابراین او به این فکر افتاد که بیانیه‌ای بدتر از بیانیه سونیا گاندی بدهد.»

شوبها کاراندلاجه، وزیر اتحادیه، از خارگ به دلیل اظهاراتش عذرخواهی کرده است.

«ملیکارجون خارگ یک رهبر ارشد و رئیس کنگره است. چه چیزی می خواهد به دنیا بگوید؟ نخست وزیر نارندرا مودی نخست وزیر کشور ما است و تمام دنیا به او احترام می گذارند و استفاده از چنین الفاظی برای نخست وزیر نشان می دهد که کنگره در چه سطحی خم شده است. ما از او (خارگه) می خواهیم که از کشور عذرخواهی کند.»

آمیت مالویا از BJP در توییتی نوشت: «حالا رئیس کنگره، خارگ، نخست‌وزیر مودی را «مار سمی» می‌خواند… آنچه با «ماوت کا ساوداگار» سونیا گاندی آغاز شد و ما می‌دانیم که چگونه به پایان رسید، کنگره همچنان به اعماق جدید سقوط می‌کند. ناامیدی نشان می دهد که کنگره در حال از دست دادن جایگاه خود در کارناتاکا است و آن را می داند.

BJP حاکم تمام تلاش خود را می کند تا قدرت را در ایالتی که کنگره اصلی اپوزیسیون برای سرنگونی آن رقابت می کند، حفظ کند، حتی در حالی که JD (S) یک بازیگر مهم باقی مانده است و تنها چند هفته مانده به رأی گیری باقی مانده است.

کارناتاکا در 10 می رای گیری خواهد شد و نتایج در 13 می اعلام می شود.

(با ورودی های نمایندگی ها)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام