خرید اکانت pluralsight

Pluralsight یک پلت فرم یادگیری و توسعه نیروی کار آنلاین است که به مشاغل و افراد کمک می کند تا با تغییر تکنولوژی سازگار شوند. با استفاده از رویکرد داده محور ، این پلتفرم بر آموزش حرفه های مبتنی بر فناوری ، مانند عملیات فناوری اطلاعات خرید اکانت pluralsight، توسعه امنیت و نرم افزار و همچنین رهبری ، از جمله مدیران و رهبران محصول ، تمرکز دارد.

زن با استفاده از دوره آنلاین آموزش کد نویسی در خانه را می آموزد.
(گتی ایماژ)

برای بهبود بهره وری کارگران ، Pluralsight منابعی را برای ارزیابی سطوح مختلف مهارت ها و تجسم گردش کار فراهم می کند و کاربران را از طریق دوره های ویدئویی و آماده سازی آزمون گواهینامه آموزش می دهد. این پلتفرم رویکرد خود را به دو مسیر تقسیم پلورال سایت می کند که هر کدام اهداف خاص خود را دارند: مهارت ها و جریان.

مسیر مهارت ها کاربران را تربیت می کند تا مهارت های خود را تقویت کرده یا ارتقا دهند و با ابزارهای جدید و در حال توسعه سازگار شوند. Pluralsight چهار گروه اصلی را مورد هدف قرار می دهد: افراد ، توسعه نرم افزار ، گزینه های فناوری اطلاعات و تیم های امنیتی. افراد می توانند با سرعت دلخواه خود از هزاران دوره ویدیویی درخواستی ، که شامل محاسبات ابری و توسعه وب تا معماری و فیلمبرداری می شود ، یاد بگیرند. این کاربران همچنین می توانند برنامه های آموزشی را تدوین کنند ، در پروژه های تعاملی شرکت کنند و در آزمون های صدور گواهینامه عملی شرکت کنند. با توسعه نرم افزار ، گزینه های فناوری اطلاعات و گزینه های تیم امنیتی ، مدیران می توانند از تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری مواردی که اعضای تیم آنها نیاز به پیشرفت دارند استفاده کنند و اعضا می توانند مهارت های خود را از طریق دوره ها و پروژه ها تقویت کنند.

مسیر Flow ، از طرف دیگر ، گردش کار مهندسی را ساده می کند. تیم ها می توانند کد جدید را با کد قبلی مقایسه کنند ، مشکلات را در پروژه ها شناسایی و رفع کنند و درخواست های کشش را تجسم کنند. مدیران می توانند از داده ها برای سنجش بهتر مشارکت و موفقیت اعضای تیم ، به ویژه در مورد تولید کد استفاده کنند. به همین ترتیب ، رهبران محصول و مدیران اجرایی می توانند تجزیه و تحلیل را برای درک پویایی تیم ، حمایت از همکاری و اشتراک گذاری ، و تقویت فرهنگ برای ایجاد نیروی کار کارآمدتر ، مورد بررسی قرار دهند. علاوه بر این ، مهندسان فردی می توانند بر اساس داده های ارائه شده توسط مسیر Flow ، الگوها و مشارکت خود را بهبود بخشند.

دفتر مرکزی Pluralsight در دراپر ، یوتا و دفترهای آن در بوستون ، دوبلین و سیدنی وجود دارد.

هزینه و قیمت Pluralsight
کاربران جداگانه می توانند یک برنامه شخصی مهارتها را به صورت ماهانه یا سالانه اکانت pluralsight خریداری کنند. هزینه برنامه ماهانه 29 دلار است و شامل دسترسی به کتابخانه دوره کامل است ، در حالی که هزینه برنامه سالانه 299 دلار در سال است و شامل مسیرهای یادگیری ، کانال ها ، راهنماها ، توضیحات دوره و موارد دیگر است. برای دوره های تعاملی ، امتحانات و پروژه ها ، Pluralsight برنامه شخصی برتر را ارائه می دهد که هزینه آن 449 دلار در سال است.

Pluralsight همچنین برنامه های مهارت را برای تیم ها ارائه می دهد. هزینه این طرح حرفه ای که گزارشات اولیه و تجزیه و تحلیل کاربران را ارائه می دهد ، 579 دلار برای هر کاربر در سال است. برنامه سازمانی که تجزیه و تحلیل پیشرفته و دسترسی به آزمایشگاه ابری را ارائه می دهد ، هزینه 779 دلار برای هر کاربر در سال دارد.

کاربران مهارت ها می توانند یک دوره آزمایشی رایگان را انتخاب کنند ، که هر روز اول به مدت 10 روز یا 200 دقیقه مشاهده می شود. با استفاده از دوره آزمایشی رایگان فردی پلورال سایت، می توانید به دوره های ویدیویی دسترسی پیدا کنید ، کانال ایجاد کنید ، یادداشت برداری کنید و گواهینامه های تکمیل را کسب کنید. یک دوره آزمایشی رایگان ممتاز به کاربران امکان دسترسی بیشتر به دوره ها و پروژه های تعاملی و همچنین امتحانات صدور گواهینامه را می دهد.

ممکن است بتوانید برای اشتراک مهارت ها تخفیف فصلی پیدا کنید. به عنوان مثال ، برای جمعه سیاه ، برنامه سالانه مهارتها برای افراد با 179 دلار در سال به فروش می رسید. اشتراک حق بیمه 269 دلار برای هر کاربر در سال بود. هر دو برنامه با گزینه ای برای شروع آزمایشی رایگان همراه بودند.

طرح های جریان در سه گزینه استاندارد ، بعلاوه و سازمانی موجود است. برنامه استاندارد از 499 دلار برای هر مشارکت کننده فعال مستر نیوز در سال شروع می شود و شامل بینش عملیاتی ، اصول اولیه کد ، پشتیبانی تلفن و ایمیل و موارد دیگر است.

برنامه plus با یک گزارش مهارت و بینش ها و گزارش های اضافی همراه است. هزینه آن 599 دلار برای هر مشارکت کننده فعال در سال است. برنامه سازمانی ، با 699 دلار برای هر مشارکت کننده فعال در سال ، دارای پشتیبانی پیشرفته ، اطلاعات ارائه شده و گزینه میزبانی خود یا میزبانی ابری ، و سایر ویژگی ها است.

برنامه های استاندارد و بعلاوه یک گزینه آزمایشی رایگان 30 روزه دارند و می توانید نمایشی از طرح سازمانی را درخواست کنید. قیمت برنامه براساس تعداد مشارکت کنندگان فعال و گزینه های سفارشی در دسترس است.
مدیرعامل PluralSight همه فیلمهای آموزشی رایگان را تا پایان آوریل در PluralSight.com منتشر کرد.
Pluralsight (http://pluralsight.com) که در سال 2004 تأسیس شد ، یکی از محبوب ترین و محبوب ترین سایت های آموزش الکترونیکی پلورال سایت است که روزانه بیش از 6000 آموزش تصویری آنلاین و تعدادی آموزش جدید اضافه می شود.

فیلم های آموزشی در این سایت در زمینه های مختلف مانند توسعه نرم افزار ، توسعه وب ، توسعه تلفن همراه ، جاوا ، جاوا اسکریپت ، پایتون ، C ++ ، C #، Node.js ، Ruby on Rails ، React ، IT ، صدور گواهینامه IT ، امنیت ، پایگاه داده مدیریت داده ها ، مجازی سازی ، شبکه ، سرور ، ویندوز سرور ، مایکروسافت آفیس ، مایکروسافت ویندوز ، پردازش ابری ، لینوکس ، داکر ، طراحی حرفه ای و خلاقانه ، طراحی گرافیک ، طراحی وب ، طراحی بازی ، طراحی بازی ، طراحی سه بعدی ، برنامه نویسی بازی ، هنر بازی ، فتوشاپ ، VFX… Е.

چگونه دوره ها را بارگیری کنیم؟
هر دوره را وارد کرده و آن را در نرم افزار دسکتاپ اکانت pluralsight خود بارگیری کنید. وقتی خرید اکانت pluralsight دوره به طور کامل کنار گذاشته شود.

می توانید از نرم افزار رمزگشایی دوره زیر استفاده کنید:

https://github.com/zahidsheikh10/pluralsight-documents/tree/master/Decrypt٪20PluralSight٪20 ویدئوها

وارد پوشه شوید ، cmd را باز کرده و دستور زیر را ضربه بزنید

DecryptPluralSightVideos / F “C: \ Users \ hamed_hossani \ AppData \ Local \ Pluralsight \ course” / DB “C: \ Users \ hamed_hossani \ AppData \ Local \ Pluralsight \ pluralsight.db” / TRANS / RM / OUT “C: \ PluralsightCourses ”

مسیرها را با توجه به آدرس پوشه تغییر دهید.
این است.

توجه:
با هر بار اجرای دستور بالا ، بارگیری ها در پایگاه داده نرم افزار دسکتاپ حذف می شوند. و به مسیر مقصدی که خرید اکانت pluralsight مشخص کرده اید ارسال می شود.