خواننده مایلی سایرس در کنار آمدن با آسیب روحی ، طلاق با لیام همسورث | اخبار فیلم انگلیسی

مایلی سایرس ، خواننده گفت که او وقت زیادی را برای گریه برای طلاق از لیام همسورث بازیگر صرف نکرده است.

“من در چند سال گذشته بسیاری از آسیب ها و خسارات را پشت سر گذاشته ام. من در مالیبو دچار آتش سوزی شدم ، جایی که خانه ام را از دست دادم و اخیراً طلاق گرفتم ، مادربزرگم که با او بسیار نزدیک بودم ، من گم شد. ”

“به نوعی ، من وقت زیادی را برای گریه بر روی آن صرف نکردم ، و این به دلیل سرد بودن من نبود یا سعی کردم از احساس چیزی جلوگیری کنم ، اما این فقط به این دلیل بود که قصد تغییر آن را نداشت. وی افزود: “فقط در آنچه می توانم كنترل كنم فعال باش. در غیر این صورت احساس می كنی كه گرفتار شده ای.”

این خواننده به اشتراک گذاشت که با گریه نکردن ، توانسته است به جلو حرکت کند. وی در حین صحبت در برنامه گفتگو گفت: “من می گویم که یک لکه سردی برای زنی وجود دارد که واقعاً حرکت می کند.”

طلاق مایلی از لیام در دسامبر 2019 نهایی شد و خواننده گفت که او سعی دارد با این تفکر که هر در بسته می شود دری دیگر باز می شود ، پیش برود.

وی گفت: “من از طریق مسافرت و ملاقات با افراد جدید بهبود می یابم. همانطور که یک نفر را از دست می دهید ، شخص دیگری وارد زندگی شما می شود.” وی افزود که هرگونه تعهد “برای همیشه” منجر به “ناامیدی” خواهد شد.

لیام و کوروش در آگوست 2019 رسما از هم جدا شدند ، کمتر از یک سال که گره زدند.

نماینده وی هنگام انتشار خبر گفت: “آنها تصمیم گرفته اند که این بهترین کار است در حالی که هر دو کار خود و کار خود را متمرکز می کنند. آنها همچنان پدر و مادر فداکار برای تمام حیوانات خود هستند که با هم دوست دارند و این عشق را از هم جدا می کنند.”

پس از جدایی ، کوروش قبل از جدایی با کیتلین کارتر و سپس کودی سیمپسون قرار ملاقات گذاشت. وی در زمان جدایی با سیمپسون گفت: “دو نیمه نمی تواند یک کل را ایجاد کند.”