دادگاه نپال به پلیس دستور داد تا پزشکی را معرفی کند که آزمایش قربانی را انجام دهد که گفته می شود توسط بازیکن کریکت ساندیپ مورد تجاوز قرار گرفته است.

دادگاه نپال به پلیس دستور داد تا پزشکی را معرفی کند که آزمایش قربانی را انجام دهد که گفته می شود توسط بازیکن کریکت ساندیپ مورد تجاوز قرار گرفته است.

دهلی نو: دادگاه منطقه کاتماندو روز یکشنبه به پلیس دستور داد تا دکتری را معرفی کند که آزمایش قربانی را انجام داد که گفته می شد توسط بازیکن کریکت Sandeep Lamichhane مورد تجاوز قرار گرفته بود.

بر اساس گزارشی در پست کاتماندویکی از شعبه‌های قاضی شانکار راج بارال پس از اینکه متوجه شد بیانیه‌ای که قبلاً در دادگاه ارائه شد، از طرف کسی نبود که قربانی را مورد بازرسی قرار داده بود، این حکم را صادر کرد.

در همین حال، در اوایل فوریه انجمن کریکت نپال تعلیق کاپیتان سابق تیم ملی را که متهم به تجاوز جنسی بود، ساندیپ لامیچان را لغو کرد.

جلسه انجمن کریکت نپال (CAN) که در پوخارا برگزار شد، تصمیم به لغو تعلیق گرفت. جزئیات امروز منتشر خواهد شد، “بیرندرا بهادر چاندا، مسئول CAN.

اصلا قضیه چیه؟

در 6 سپتامبر 2022، یک دختر 17 ساله از کاپیتان وقت تیم ملی کریکت نپال، ساندیپ لامیچان، شکایت کرد و او را به تجاوز جنسی متهم کرد. دو روز پس از شکایت رسمی، پلیس کاتماندو حکم بازداشت او را دریافت کرد.

در همان روز، انجمن کریکت نپال (CAN) لامیچهان را از تیم محروم کرد.

روز بعد، ستاره کریکت نپال اعلام کرد که تیم CPL خود را ترک می کند و به زودی به خانه بازخواهد گشت.

در 11 سپتامبر 2022، وزارت مهاجرت این بازیکن کریکت متهم به تجاوز را در لیست سیاه قرار داد تا پلیس بتواند به محض ورود به کشور او را دستگیر کند. پس از نزدیک به دو هفته سکوت در 25 سپتامبر 2022، کاپیتان تیم گفت که برای مقابله با استرس در انزوا است اما برای دفاع از پرونده خود بازخواهد گشت.

روز بعد، پلیس نپال اعلامیه ای را در میان تمام اعضای اینترپل منتشر کرد و برای دستگیری او کمک خواست. در 6 اکتبر 2022، Lamichhane برای دستگیری وارد نپال شد.

در 10 اکتبر 2022، لمی‌خانه به مدت هفت روز بازداشت شد تا پلیس به تحقیقات خود ادامه دهد. در 13 اکتبر 2022، دادگاه مجدداً مدت بازداشت را پنج روز تمدید کرد.

این حکم مجدداً چهار روز در 19 اکتبر 2022 تمدید شد. بازپرداخت مجدد در 23 اکتبر سال گذشته به مدت دو روز تمدید شد.

در 31 اکتبر 2022، دادستانی دولت شکایتی را تنظیم کرد و خواستار مجازات 10 تا 12 سال حبس علیه لامی‌خانه شد. 13 آبان ماه سال گذشته این بازیکن کریکت تا صدور حکم نهایی به مراجع قضایی معرفی شد.

دادگاه عالی پاتان در 12 ژانویه سال جاری حکم به آزادی لامیخانه با قرار وثیقه با شرایطی صادر کرد.

لمی‌خانه پس از تودیع وثیقه 2 میلیون ریالی آزاد شد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام