دادگاه گجرات احضاریه جدیدی علیه آرویند کجریوال، سانجی سینگ صادر کرد

دادگاه گجرات احضاریه جدیدی علیه آرویند کجریوال، سانجی سینگ صادر کرد

دادگاهی در گجرات روز سه شنبه احضاریه جدیدی از آرویند کجریوال، وزیر ارشد دهلی و سانجی سینگ، عضو راجیا سبها از AAP صادر کرد تا در 7 ژوئن در یک پرونده جنایی افترا که توسط دانشگاه گجرات به دلیل مدرک تحصیلی نخست وزیر نارندرا مودی ارائه شده است، در دادگاه حاضر شوند.

دادگاه قاضی کلان شهری اضافی SJ Panchal کجریوال و سینگ را پس از اطلاع به دادگاه احضار کرد که به نظر نمی رسد احضاریه ای که قبلاً صادر شده بود و به این دو نفر دستور داده بود در 23 مه حضور یابند، زیرا هیچ یک از آنها در دادگاه حضور نداشتند.

پیش از این، دادگاه جایش چواتیا، قاضی ارشد دیگر کلانشهر، احضاریه ای برای رهبران AAP در یک شکایت جنایی افترا به دلیل اظهارات “طعنه آمیز” و “تحقیرآمیز” آنها علیه دانشگاه گجرات به دلیل مدرک تحصیلی نخست وزیر نارندرا مودی صادر کرده بود.

مقالات مرتبط

نخست وزیر مودی برای راه اندازی پروژه های توسعه ای مختلف به ارزش بیش از 5500 کرور از راجستان بازدید می کند.

دادگاه گجرات احضاریه جدیدی علیه آرویند کجریوال، سانجی سینگ صادر کرد

نخست‌وزیر مودی در طول 7 روز مبارزات انتخاباتی در کارناتاکا با نزدیک به 3000 نفر ملاقات کرد.

پراناو تاکار، رئیس سلول حقوقی AAP در گجرات، روز دوشنبه گفت که کجریوال و سینگ هنوز احضاریه‌ای که دادگاه برای آنها صادر کرده است، دریافت نکرده‌اند.

روز سه‌شنبه، آمیت نیر، وکیل دانشگاه گجرات، قاضی جدید – SJ Panchal- را در مورد این پرونده ارزیابی کرد و گفت که سلف او در تاریخ 15 آوریل پرونده‌هایی را علیه متهمان صادر کرد تا در 23 مه حضور داشته باشند. مشخص نیست که احضاریه به آنها ابلاغ شده است یا خیر.

قاضی از کارکنان خواست تا بررسی کنند و سپس به آنها دستور داد تا برای کجریوال و سینگ احضاریه صادر کنند.

قاضی ارشد قبلی کلانشهر – جیش چواتیا – در 15 آوریل پس از اینکه دریافت که به نظر می رسد در ابتدا پرونده ای علیه کجریوال و سینگ بر اساس بخش 500 قانون مجازات هند (IPC) بر اساس شکایتی که توسط ثبت دانشگاه گجرات ارائه شده است، احضاریه ای صادر کرد. پیوش پاتل.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام