دانشجویان دکترا پس از اینکه تصویر ویروسی از دانشگاه کانادا نشان می دهد که پایان نامه در سطل زباله دور ریخته می شود شوکه شده اند.

دانشجویان دکترا پس از اینکه تصویر ویروسی از دانشگاه کانادا نشان می دهد که پایان نامه در سطل زباله دور ریخته می شود شوکه شده اند.

تصاویری که از دانشگاه آلبرتا در ادمونتون، کانادا منتشر شده است، خشم داوطلبان دکتری آنلاین را برانگیخته است. عکس فایل.

گذراندن دوره دکتری در رشته ای که فرد انتخاب می کند کار آسانی نیست. سال‌ها کار سخت می‌طلبد، گران است و ناگفته نماند که شغل دانش‌آموز نیز به تکمیل موفقیت‌آمیز، ارسال بعدی و درجه‌بندی آن بستگی دارد. بنابراین، اگر دانش‌آموزی با سطل زباله‌ای پر از نسخه‌های تحقیقاتی دور ریخته‌شده مواجه شود که خیلی قدیمی به نظر نمی‌رسند، نیازی به گفتن نیست که باعث خشم برادران دانشجویی می‌شود.

تصاویری که از دانشگاه آلبرتا در ادمونتون، کانادا منتشر شده است، خشم داوطلبان دکتری آنلاین را برانگیخته است. کاربری به نام «caffienated_pigeon» با استفاده از توییتر، تصاویری از پایان‌نامه‌های دکتری با سخت‌افزار پرتاب شده در سطل زباله را به اشتراک گذاشت.

«امشب که از سخنرانی‌ام به خانه می‌رفتم، متوجه یک زباله‌دان کامل پر از پایان‌نامه‌ها و پایان‌نامه‌هایی شدم که در پشت مرکز آموزش @UAlberta بودند. حتی بازیافت نمی شود، فقط به محل دفن زباله می رود. نمی توان احساس کرد که این به طرز عجیبی وضعیت یک آموزش مدرن را خلاصه می کند.

این توییت خیلی زود در فضای مجازی منتشر شد و خشم بسیاری از مردم را در فضای مجازی برانگیخت.

“وای. دردناک! به یاد داشته باشید که چاپ آنها چقدر گران است. استاد راهنمای من هفته ها پیش تماس گرفت، او نتوانست پایان نامه من را پیدا کند. برای ردیابی ادبیات به ضمیمه نیاز داشت. یکی از کاربران توییتر نوشت: من یک PDF را در لپ‌تاپ قدیمی لینوکس خود از سال 2016 ذخیره کرده‌ام. به نظر می‌رسد دانشگاه آن را گم کرده است.

یکی دیگر از کاربران اینترنت نوشت: «من یک کتابدار هستم و هیچ چیز به اندازه یک علف‌های هرز موفق مرا خوشحال نمی‌کند. از شکستن آن برای شما متنفرم، اما این خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید اتفاق می‌افتد… و دلیل خوبی هم دارد. اگر فکر می کنید یک دسته کتاب صحافی شده در یک زباله دانی تنها نسخه های باقیمانده موجود است.

دانشگاه‌ها اغلب نسخه دیجیتالی دکترای دانشجویی را حفظ می‌کنند، اما این امر توجیهی برای ریختن نسخه‌های صحافی شده واقعی در سطل زباله در نزدیکی محل دانشگاه نیست. این تصاویر تنها یک دانشگاه در کانادا است که دکترا را در سطل زباله انداخته است. در سرتاسر جهان، میلیون‌ها دانشجو پروژه‌های تحقیقاتی خود را پس از کار طاقت‌فرسا ارسال می‌کنند و کاربران اینترنتی به سرعت به این نکته اشاره کردند که این پایان‌نامه‌ها حداقل شایسته فضای قفسه در دانشگاه‌ها هستند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام