دانشمندان آمریكایی می گویند ، درمان استروئید باید برای بیمارترین بیماران COVID-19 باشد

طبق مطالعه ، بیشتر بزرگسالان مبتلا به COVID-19 متوسط ​​تا شدید دارای یک واکنش ایمنی سرکوب شده در برابر ویروس کرونا هستند نه بیش از حد التهاب تهدید کننده زندگی

واشنگتن: بیشتر بزرگسالان با متوسط ​​تا شدید کووید -19 یک پاسخ ایمنی سرکوب شده در برابر رمان داشته باشید ویروس کرونا بر اساس مطالعه ای که نشان می دهد استروئیدهایی مانند دگزامتازون باید برای بیماران بیمار اختصاص داده شود ، نه بیش از حد التهاب تهدید کننده زندگی.

دانشمندان ، از جمله آنها در بیمارستان تحقیقات کودکان سنت جود در ایالات متحده ، سطح سیتوکین های پروتئین سیستم ایمنی بدن و سایر نشانگرهای سلامتی را در 168 بزرگسال با کووید -19 ، 26 بزرگسال مبتلا به آنفولانزا و 16 داوطلب سالم.

آنها گفتند بیش از 90 درصد از کووید -19 بیماران در بیمارستان بستری شدند و تقریباً نیمی از آنها در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بستری شدند ، در حالی که بیش از نیمی از بیماران آنفولانزا برای درمان بستری شدند و 35 درصد آنها در ICU بودند.

طبق تحقیق منتشر شده در مجله Science Advances ، کمتر از 5 درصد از کووید -19 بیماران ، از جمله برخی از بیمارترین افراد ، دارای پاسخ ایمنی تهدید کننده زندگی ، ازدیاد التهاب بودند که به سندرم طوفان سیتوکین معروف است.

محققان توضیح دادند که طوفان سیتوکین زمانی ایجاد می شود که سطح اضافی یا تنظیم غیر طبیعی پروتئین های سیتوکین در بدن منجر به التهاب بیش از حد و آسیب به بافت شود.

در حالی که دگزامتازون و سایر استروئیدها برای درمان طوفانهای سیتوکین تجویز می شوند ، آنها گفتند این داروها می توانند در بیمارانی که پاسخ ایمنی آنها از قبل سرکوب شده است نتیجه معکوس دهند.

“ما زیرمجموعه ای را شناسایی کردیم کووید -19 بیماران با آرایه کاملاً تنظیم شده سیتوکین ها. اما ، به طور کلی ، یک فرد متوسط ​​با کووید -19 التهاب کمتری نسبت به یک فرد متوسط ​​مبتلا به آنفولانزا داشت. “

بر اساس یافته ها ، دانشمندان گفتند كه درمان مهاركننده التهاب فقط در اقلیتی از بیماران با نمای فوق التهاب مثر است.

آنها معتقدند که نیاز به ساعت یک آزمایش سریع ، قابل اعتماد و ارزان برای اندازه گیری سیتوکین ها و شناسایی بیمارانی است که به احتمال زیاد از درمان دگزامتازون بهره مند می شوند.

“هدایت درمانهای سرکوب کننده سیستم ایمنی به زیرمجموعه کوچک کووید -19 بیمارانی که دارای پاسخ ایمنی بیش از حد فعال هستند تنها راهی است که می تواند بفهمد این روشها در نهایت مفید هستند یا خیر. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.