دبیرکل حزب تارون چوغ می گوید ، BJP آماده سازی را در زمینه جنگ برای نظرسنجی های مجلس پنجاب آغاز کرده است

رهبران حزب 160 طرح رفاه عمومی را که توسط دولت نارندرا مودی در پنجاب راه اندازی شده رایج می کنند و مردم را از پیشرفت آگاه می کنند

دبیرکل حزب تارون چوغ می گوید ، BJP آماده سازی را در زمینه جنگ برای نظرسنجی های مجلس پنجاب آغاز کرده است

تصویر نمایندگی خبرگزاری فرانسه

چندیگر: تارون چوغ ، دبیرکل BJP روز دوشنبه گفت که حزب او برای رقابت در 117 کرسی انتخابات مجمع پنجاب در سال 2022 ، آماده سازی خود را در یک ردیف جنگ آغاز کرده است.

چوگ گفت که ساختار سازمانی 23000 غرفه رای دهی در این ایالت با بسیج کارگران BJP در سطح پایه تقویت می شود.

چوگ گفت: “رئیس BJP JP Nadda عملاً 10 دفتر منطقه ای حزب را در 19 نوامبر افتتاح می کند و پس از آن یک تور سه روزه به ایالت انجام می دهد تا اقدامات لازم را انجام دهد و کارگران حزب را برای نبرد نظرسنجی پیش رو جمع کند.” بیانیه.

وی گفت که رهبران حزب به رهبری اشوانی شارما ، رئیس واحد ایالتی ، 160 طرح رفاه عمومی را که توسط دولت نارندرا مودی در پنجاب راه اندازی شده است ، رواج می دهند و مردم را از پیشرفت های انجام شده در این ایالت مطلع می کنند.

وی گفت این حزب مقدمات جنگ را برای رقابت در 117 صندلی Vidhan Sabha در پنجاب آغاز کرده است.

نزدیک به دو ماه پیش ، شیرومانی آکالی دال ، متحد قدیمی BJP ، به دلیل قبض های مزرعه مرکز ، NDA را ترک کرد.

طبق فرمول تقسیم کرسی ها بین هر دو حزب ، BJP قبلاً نامزدهای خود را در سه کرسی از 13 کرسی پارلمان و 23 کرسی از 117 حوزه انتخابیه مجلس در پنجاب انتخاب می کرد. بقیه برای SAD نگهداری شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.