در ابتدا، 12000 نفر در یک راهپیمایی سیاسی که در لابی بازی ویدیویی Minecraft سازماندهی شده بود شرکت کردند.

در ابتدا، 12000 نفر در یک راهپیمایی سیاسی که در لابی بازی ویدیویی Minecraft سازماندهی شده بود شرکت کردند.

در ابتدا، یک حزب سیاسی تجمعی را در لابی بازی های ویدیویی ترتیب داد. حزب لیبرال دموکرات روسیه یا LPDR یک راهپیمایی اول ماه مه را در لابی Minecraft ترتیب داد که با حضور 12000 نفر برگزار شد.

حزب لیبرال دموکرات روسیه (LDPR) یک گردهمایی سیاسی در سرور Minecraft برای بزرگداشت روز کارگر روسیه برگزار کرد. این رویداد در اول ماه مه در سروری با مضمون LDPR برگزار شد که شامل مجسمه‌ای عظیم از ولادیمیر ژیرینوفسکی فقید بود.

تجمع دیجیتالی LDPR به بزرگترین تظاهرات امروز در کشور تبدیل شده است. بیش از 12000 حامی از سراسر جهان برای شرکت در این رویداد درخواست دادند! این حزب در بیانیه ای ادعا کرد.

با این حال، اعتراف کرد که این رالی به دلیل خرابی سرور ناشی از هجوم غیرمعمول زیادی از کاربران کوتاه شد.

Pentagon Leaks: چگونه یک چت روم بازی ویدیویی در قلب افشای گسترده اطلاعاتی ایالات متحده قرار دارد

Minecraft اکنون در مرورگر وب شما در جشن 10 سالگرد آن قابل پخش است

هنوز مشخص نیست که چند کاربر همزمان در این رویداد شرکت کرده اند.

بر اساس ترجمه ای از Meduza، سخنگوی LDPR، Alexander Dyupin در پیامی تلگرامی گفت که سرور به سرعت از کار افتاده و نمی تواند بازیکنان بیشتری را در خود جای دهد.

ویدئویی که توسط NEXTA در توییتر منتشر شده است، یکی از منظره‌های این تجمع را نشان می‌دهد.

تصاویری از این تظاهرات در فضای مجازی پخش می‌شود و بازیکنان Minecraft را نشان می‌دهد که در نزدیکی مجسمه 200 متری بنیانگذار LDPR رژه می‌روند و همچنین آتش بازی می‌کنند. ژیرینوفسکی، کهنه سرباز عرصه سیاسی روسیه که به دلیل زبان تحریک آمیز و رفتار عجیب و غریب خود مشهور بود، در آوریل 2022 بر اثر عوارض مرتبط با کووید-19 درگذشت.

ژیرینوفسکی که سال گذشته درگذشت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و سیاستمدار و روزنامه نگار افراطی ملی گرای مرتبط با کرملین بود.

به گزارش بی بی سی نیوز، او بیشتر دوران حرفه ای خود را با این ادعا گذراند که ارتش روسیه قلمروهای خود را به کشورها و مناطق دیگر گسترش خواهد داد. او به دلیل ادعای پیش‌بینی حمله روسیه به اوکراین تا روز 22 فوریه، توجه زیادی را به خود جلب کرد.

علیرغم مشکلات فنی، حزب از این تجمع به عنوان یک موفقیت بزرگ استقبال کرد و قول داد در آینده رویدادهای آنلاین بیشتری برگزار کند و فعالیت های سیاسی خود را به سایر پلتفرم های بازی نیز گسترش دهد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام