در بزرگترین اعزام 7 دهه اخیر، 6000 کارمند ارتش بریتانیا در تاجگذاری شاه چارلز سوم شرکت کردند.

در بزرگترین اعزام 7 دهه اخیر، 6000 کارمند ارتش بریتانیا در تاجگذاری شاه چارلز سوم شرکت کردند.

پادشاه چارلز سوم، که با مرگ مادرش در ماه سپتامبر به سلطنت رسید، پس از سفر با یک کالسکه با اسب‌های طلاکاری شده از کاخ باکینگهام، به طور رسمی در کنار کامیلا در صومعه 1000 ساله تاجگذاری خواهد کرد. خبرگزاری فرانسه

دولت بریتانیا اعلام کرد که در مجموع 6000 پرسنل نظامی بریتانیایی در مراسم تاجگذاری پادشاه چارلز سوم، بزرگترین استقرار تشریفاتی نیروهای بریتانیا در هفت دهه گذشته، شرکت خواهند کرد.

وزارت دفاع بریتانیا اعلام کرد هزاران سرباز، ملوان و هوانورد پادشاه و کامیلا، همسر ملکه را در مسیر رفت و آمدشان به مراسم 6 می بین کاخ باکینگهام و کلیسای وست مینستر اسکورت خواهند کرد.

از کشتی‌های جنگی و پایگاه‌های ارتش بریتانیا در سرتاسر کشور ادای احترام تفنگ به صدا در می‌آید، و بعداً هواپیماهای نظامی – از اسپیت‌فایرهای جنگ جهانی دوم تا جت‌های جنگنده مدرن – بر فراز کاخ پرواز خواهند کرد.

بریتانیا تخلیه گسترده اتباع انگلیسی از سودان را آغاز کرد

قلعه‌های وسیع، ماشین‌های قدیمی، و موارد دیگر… پادشاه چارلز چقدر ثروتمند است؟

بن والاس، وزیر دفاع، گفت که این یک “ادای احترام دیدنی و مناسب” به پادشاه، که همچنین فرمانده کل نیروهای مسلح بریتانیا است، خواهد بود.

دریاسالار تونی راداکین، رئیس ستاد دفاع، گفت: جنبه نظامی مراسم تاج گذاری “منعکس کننده قرن ها سنت است، اما نشان دهنده نقش اساسی نیروهای مسلح در بریتانیای مدرن و روش های فوق العاده ای است که ما از این کشور حمایت می کنیم، خواه بازدارنده تجاوز و تجاوز باشد. حفظ ثبات در سراسر جهان یا تقویت انعطاف‌پذیری و رفاه داخلی ما.»

صدها سرباز از 35 کشور مشترک المنافع نیز در مراسم اولین تاجگذاری بریتانیا از زمان ملکه الیزابت دوم در سال 1953 نقش خواهند داشت.

چارلز که با مرگ مادرش در ماه سپتامبر به پادشاهی رسید، پس از سفر با یک مربی اسب‌کشی از کاخ باکینگهام، به‌طور رسمی در کنار کامیلا در صومعه 1000 ساله تاجگذاری خواهد کرد.

افراد سلطنتی و مقامات بلندپایه از سراسر جهان در کنار اعضای ارشد سلطنتی بریتانیا از جمله وارث تاج و تخت شاهزاده ویلیام و خانواده اش به مراسم تاجگذاری دعوت شده اند. پسر کوچکتر چارلز، شاهزاده هری، که در سال 2020 وظایف سلطنتی را ترک کرد، برای شرکت در این مراسم از کالیفرنیا سفر خواهد کرد – اما همسرش، مگان، و دو فرزند خردسالشان در مراسم تاجگذاری شرکت نخواهند کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام