در جلسه استماع کمیته قضایی ، سناتورها هدف فیس بوک و توییتر – اخبار فناوری ، Firstpost را نشان می دهند

سناتورها روز سه شنبه مدیران ارشد فیس بوک و توییتر را به چگونگی رسیدگی به خدمات غلط اطلاعاتی پیرامون انتخابات و نشان دادن حمایت دو حزب برای تغییر قانونی که از شرکت ها در برابر پرونده های قضایی محافظت می کند ، راهنمایی کردند.

در جلسه دادرسی کمیته قضایی سنا که بیش از چهار ساعت به طول انجامید ، نمایندگان مارک زاکربرگ از فیس بوک و جک دورسی از توئیتر را مجبور به دفاع از تلاش شرکت های خود برای محدود کردن انتشار اطلاعات نادرست در مورد رای گیری و نتایج انتخابات کردند. جمهوری خواهان شرکت ها را به سانسور صداهای محافظه کارانه متهم کردند در حالی که دموکرات ها از افزایش مداوم نفرت و اطلاعات نادرست آنلاین شکایت داشتند.

این در طی سه هفته دومین بار بود که زاکربرگ و دورسی پیش از کنگره شهادت می دادند. اما برخلاف جلسه استماع قبلی ، قانونگذاران در روز سه شنبه عمیقاً به روشهای شرکتها برای تعدیل محتوا پرداختند و برنامه قانونی را که می تواند سیستم عاملها را مهار کند ، ترسیم کردند.

سناتور تام تلیس ، کارولینای شمالی ، گفت: “من کاملاً انتظار دارم که کنگره در کنگره بعدی اقدام کند که ما نتیجه خواهیم داد.”

از نکات جالب توجه در جلسه دادرسی:

قانون گذاران در مورد نحوه تعدیل محتوای فیس بوک و توییتر در حال بررسی هستند

بیشترین بحث در جلسه دادرسی بر روی جزئیات نحوه انجام فیس بوک و توییتر برای تعدیل میلیاردها محتوای منظم ارسال شده در شبکه های آنها بود.

بر اساس نتایج اعلام شده ، هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان در این مسئله صفر کردند مجله نیویورک تایمز. از 127 سوال کل ، بیش از نیمی – یا 67 سوال – در مورد تعدیل محتوا بود. دموکرات ها 12 س askedال را مطرح کردند که هدف از آن این است که فیس بوک و توییتر چگونه می توانند تلاش های میانه روی خود را در مورد موضوعاتی مانند سخنان نفرت افزایی افزایش دهند ، در حالی که جمهوری خواهان 37 س aboutال را در مورد چرایی سانسور برخی از دیدگاه ها به صورت آنلاین و چگونگی کاهش تعدیل محتوا در برخی مناطق با توجه به نتایج . (باقی سالات در مورد تعدیل محتوا نشان دهنده تمایل واضح به تعدیل کم و بیش نبود).

دموکرات ها خواستار تنظیم بیشتر صنعت فناوری هستند

علیرغم تلاش بیشتر شرکتها برای اقدام به اطلاعات غلط در انتخابات اخیر ، دموکراتها در جلسه دادرسی هیچ نشانه ای از پذیرفتن انتقادات از فیس بوک و توییتر نشان ندادند.

در عوض ، چندین قانونگذار دموکرات زوکربرگ و دورسی را به دلیل افزایش سخنان نفرت انگیز و اطلاعات غلط در انتخابات پس از انتخابات سرزنش کردند. آنها به اظهار نظرهای استیو بانون ، مشاور ارشد رئیس جمهور دونالد ترامپ ، كه خواستار سربریدن دکتر آنتونی فاوسی بود ، در فیس بوك و پست هایی در گروه های فیس بوك و منتشركننده نظریه های توطئه دروغین درباره تقلب در رای دهندگان اشاره كردند.

سناتور پاتریک لیهی ، دی ورمونت گفت: “من فکر می کنم شما می توانید و باید بهتر عمل کنید.”

چند تن از دموکرات ها خواستار انبوهی از قوانین مربوط به بخش فناوری شدند. به عنوان مثال ، سناتور ریچارد بلومنتال از ایالت کانکتیکات ، خواستار ایجاد قوانین سختگیرانه درباره حریم خصوصی اطلاعات ، تغییر در قانونی شد که به شرکت ها از محتوای ارسال شده توسط کاربران ، معروف به بند 230 قانون نزاکت ارتباطات ، و اقدامات ضد انحصارى بیشتر محافظت کند.

بلومنتال گفت: “شما ابزارهای ترسناک ترغیب و دستکاری – با قدرت بیش از بارونهای دزد آخرین عصر طلاکاری شده” ساخته اید. “شما با از بین بردن داده های استخراج در مورد زندگی خصوصی ما و ترویج گفتار نفرت و سرکوب رای دهندگان ، مقدار زیادی پول بدست آورده اید.”

چندین عضو دموکرات پس از انتخابات به فراخوان برای خشونت و اعتراض در سیستم عامل این شرکت ها اشاره کردند. برخی از گروه های طرفدار ترامپ برای جلوگیری از شمارش آرا voting در برخی از ایالت ها ، برای مثال قبل از حذف گروه ها ، در فیس بوک سازماندهی کردند.

زاکربرگ قول داد هوشیار باشد.

زاکربرگ گفت: “من بسیار نگران این مسئله هستم ، خصوصاً هرگونه اطلاعات غلطی که می تواند در چنین دوره بی ثباتی خشونت را تحریک کند.”

جمهوری خواهان با شکایت تعصب در خانه حضور دارند

اعضای جمهوری خواه این کمیته با حمله به نیروهایی که شرکت های رسانه های اجتماعی باید محتوای آنها را در سیستم عامل خود تعدیل کنند ، آنها را متهم به برقراری تماس های سیاسی کردند در حالی که در پشت یک سپر مسئولیت ده ساله پنهان شده بودند.

“رئیس مجلس ، سناتور لیندزی گراهام ، کارولینای جنوبی ، رئیس هیئت گفت:” من نمی خواهم دولت وظیفه این را به عهده بگیرد تا به آمریکا بگوید چه توییت هایی قانونی است و چه مجاز نیست ، “اما وقتی شرکت هایی دارید که قدرت دارند دولت ، قدرت بسیار بیشتری نسبت به رسانه های سنتی دارند ، باید چیزی بدهد. “

ترامپ و متحدانش سالها برای حمله به سیستم های سیلیکون ولی به دلیل سوگیری علیه محافظه کاران حمله کردند و به سیاستهای لیبرال کارمندان این شرکتها و موارد اعتدال اشاره کردند که جمهوری خواهان یا رسانه های محافظه کار را تحت تأثیر قرار داد. شواهد آنها در مورد این ادعاها همیشه حکایت بوده است و بسیاری از شخصیت های راست گرایان پیروان آنلاین زیادی ایجاد کرده اند.

جمهوری خواهان بیشتر وقت خود را با تمرکز بر تصمیمات منفرد شرکت ها صرف می کردند. گراهام از روشی که توییتر و فیس بوک در ابتدا دسترسی به یک محدود کرده بودند مستثنی شد نیویورک پست مقاله ای درباره هانتر بایدن ، پسر رئیس جمهور منتخب جو بایدن. این مقاله کمیته را بر آن داشت تا خواستار شهادت مدیران ارشد دو شرکت شود.

زاکربرگ و دورسی گفتند در حالی که شرکت های آنها گاهی اشتباهاتی مرتکب شده بودند ، اما سیاست های آنها منصفانه بود و از بهترین منافع کاربران پشتیبانی می کرد.

  در جلسه استماع کمیته قضایی ، سناتورها هدف فیس بوک و توییتر را تیزتر نشان می دهند

رئیس کمیته قضایی سنا ، لیندزی گراهام ریاست دادرسی روز سه شنبه در واشنگتن را بر عهده دارد. توسط بیل کلارک / استخر از طریق نیویورک تایمز © 2020 نیویورک تایمز

چگونه توییتر و فیس بوک قصد دارند هنگام ترک ترامپ از حساب های خود حساب های خود را مدیریت کنند

بسیاری از رهبران جهان عموماً در توییتر و فیس بوک عرض گسترده تری دارند زیرا نظرات و پست های آنها به عنوان سخنرانی سیاسی در نظر گرفته می شود که مورد توجه عموم است. اما حساب های ترامپ در هنگام ترک دفتر ، در سیستم عامل های شبکه های اجتماعی چه اتفاقی می افتد؟

دورسی گفت که این شرکت پس از ترامپ در ژانویه ، دیگر از نظر سیاستی استثنا نخواهد کرد. در زمان ترامپ به عنوان رهبر جهان ، توییتر به او اجازه داد محتوایی را نقض کند که قوانین آن را نقض کند ، اگرچه از ماه مه شروع به افزودن برچسب به برخی از توییت ها کرد تا نشان دهد که این پست ها مورد اختلاف و یا خشونت است.

دورسی گفت: “اگر یک حساب به طور ناگهانی دیگر رهبر جهانی نباشد ، این سیاست خاص از بین می رود.”

در مقابل ، زاکربرگ در جلسه دادرسی گفت که فیس بوک نحوه تعدیل ترامپ هنگام ترک دفتر را تغییر نخواهد داد. از روز انتخابات ، فیس بوک تعدادی از پست های ترامپ را برچسب گذاری کرده و کاربران را به اطلاعات دقیق درباره نتایج انتخابات نشان داده است ، اما به طور کلی رویکرد عملی دارد.

سپر حقوقی Tech بررسی اساسی دارد

قانونی که از نظر قانونی سیستم عامل های آنلاین را از مسئولیت آنچه کاربران آنها ارسال می کنند ، محافظت کرده است ، مدت ها است که توسط قانون گذاران به عنوان یک هدف بالقوه برای اصلاحات ذکر شده است.

با این حال ، وقتی بحث به آن رسید ، بحث در مورد بخش 230 منجر به حداقل بحثهای مشخص شده است. سه شنبه نیست

قانون گذاران به خارج از دروازه به طرز متفاوتی به بند 230 رسیدند. آنها با یک فراخوان دو حزبی برای تغییر سپر قانونی “غاز طلایی” ، با تمرکز اساسی بر قانونگذاری که احتمالاً در کنگره بعدی قرار دارد ، شروع کردند.

گراهام جلسه را با هدف گرفتن مستقیم از سپر قانونی آغاز کرد.

گراهام گفت: “ما باید راهی پیدا کنیم که توییتر و فیس بوک در مورد اینکه چه چیزی قابل اعتماد است و چه چیزی نیست ، چه چیزی را باید نگه داشت و چه چیزی را پایین نگه داشت ، تصمیم بگیرند که در سیستم شفافیت وجود داشته باشد.” “بخش 230 باید تغییر کند زیرا ما نمی توانیم بدون تغییر از اینجا به آنجا برویم.”

دموکرات ها توافق کرده اند که این قانون نیاز به اصلاح دارد ، اما آنها موضع مخالف را در مورد چرایی آن اتخاذ کرده اند. دموکرات ها گفته اند که بخش 230 باعث ایجاد اطلاعات نادرست و نفرت در سایت های رسانه های اجتماعی شده است.

“تغییر در حال آمدن است. بدون سوال و من قصد دارم اصلاحات تهاجمی را به 230 برسانم. ”بلومنتال در سخنان افتتاحیه خود گفت. بلومنتال طرفدار اولین اصلاح در بخش 230 ، در سال 2018 بود ، که باعث شد این سیستم عامل ها مسئول میزبانی آگاهانه محتوای قاچاق جنس باشند.

دادرسی ، توسط اعداد.

جمهوری خواهان 72 س ofال از مدیران ارشد اجرایی داشتند که 53 س whichال مربوط به نحوه تعدیل مطالب در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود بود. سناتورهای جمهوری خواه به ویژه در مورد چگونگی استفاده توئیتر و فیس بوک از میانه روی کمتر متمرکز بودند ، با 37 سوال در مورد سانسور صداهای محافظه کار و آرایش ایدئولوژیک نیروهای کار آنها.

دموکرات ها 14 س aboutال در مورد تعدیل محتوا پرسیدند ، اما بیشتر آنها بر این مسئله متمرکز بودند که آیا تعدیل بیشتر می تواند به جلوگیری از گسترش سخنان نفرت و خشونت کمک کند.

زاکربرگ بیشترین س withال را با 71 مورد انجام داد و از دورسی 56 س askedال پرسیده شد.

سسیلیا کانگ ، دیوید مک کیب ، مایک آیزاک و کیت کنگر c.2020 شرکت نیویورک تایمز