در ماه آوریل، کره شمالی حجم بی سابقه ای موی تقلبی به چین صادر کرد

در ماه آوریل، کره شمالی حجم بی سابقه ای موی تقلبی به چین صادر کرد

تصویر نمایشی ویکی‌مدیا کامانز

اداره کل گمرک چین فاش کرد که واردات کلاه گیس، ریش مصنوعی و مژه از کره شمالی 121 متریک تن به ارزش 22.6 میلیون دلار در ماه آوریل بوده است. این واردات بیش از 71 درصد از کل صادرات چین از شریک تجاری اصلی خود را تشکیل می داد. NK Pro.

بر اساس داده های تجاری اخیر منتشر شده، کره شمالی در ماه آوریل افزایش قابل توجهی در صادرات کلاه گیس تجربه کرد و در عرض یک ماه از رکوردهای سه ماهه قبلی پیشی گرفت.

کارشناسان معتقدند که کره شمالی قبلاً از نیروی کار زندان برای تبدیل موهای وارداتی انسان به کلاه گیس، ریش مصنوعی و مژه استفاده کرده است.

مقالات مرتبط

شمال

کره شمالی آمریکا و کره جنوبی را به باج خواهی هسته ای متهم کرد

شمال

حالا کیم جونگ اون چشمش به آسمان است

بر اساس داده های منتشر شده توسط اداره کل گمرک چین، محموله های خروجی چین به کره شمالی در ماه آوریل با 69 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 166 میلیون دلار رسید.

برترین اقلام صادراتی از نظر ارزش، مو و پشم فرآوری شده در کلاه گیس به ارزش حدود 11.6 میلیون دلار و دی آمونیوم هیدروژن فسفات، یک کود پرمصرف به ارزش 8.84 میلیون دلار گزارش شده است. رویترز

کره شمالی به دلیل فعالیت های اقتصادی منحصر به فرد و اغلب بحث برانگیز خود شناخته شده است.

اقتصاد پیونگ یانگ به شدت به صادرات، به ویژه منابع طبیعی مانند زغال سنگ، مواد معدنی و منسوجات متکی است.

از لحاظ تاریخی، صادرات آنها تحت سلطه صنایعی مانند معدن، تولید و محصولات کشاورزی بوده است. با این وجود، صحت و اصالت برخی از کالاهای صادراتی کره شمالی موضوعی است که در جامعه بین المللی مورد بررسی قرار گرفته است.

چین یکی از نزدیک ترین متحدان و بزرگترین شرکای تجاری کره شمالی است. روابط اقتصادی آنها طیف وسیعی از بخش ها از جمله انرژی، مواد معدنی و محصولات کشاورزی را در بر می گیرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام