در ویدیوی ویروسی، شیفته خزندگان، شاه مار کبری 12 فوتی را می بوسد. اینترنت گیج شده

در ویدیوی ویروسی، شیفته خزندگان، شاه مار کبری 12 فوتی را می بوسد.  اینترنت گیج شده

این فیلم نشان می دهد که علاقه مندان به حیوانات اینستاگرام، مار را با دست چپ خود می گیرد. مار سپس برمی گردد و سعی می کند به فیلمبردار حمله کند، اما خوشبختانه او به اندازه کافی از او دور شده که آسیبی نبیند. توییتر.

بدون شک مارها یکی از مخوف ترین و مخوف ترین حیوانات جهان هستند. فرقی نمی کند سمی یا غیرسمی باشند، مردم معمولاً دوست دارند فاصله ایمن را از این خزندگان حفظ کنند. با این حال، همه از مارها نمی‌ترسند، درست مانند این خزنده‌باز که اخیراً ویدیویی از خود در حال بوسیدن یک شاه کبری بزرگ به اشتراک گذاشته است. این ویدئوی تکان دهنده توسط کاربری به نام نیک به اشتراک گذاشته شده است که ادعا می کند خود یک فرد است معتاد حیوانات و خزندگان در اینستاگرام، کاربران شبکه های اجتماعی را شگفت زده و در عین حال شوکه کرد.

این ویدئو که در 9 می ارسال شد، شامل شرحی است که می‌گوید: “آیا یک KING COBRA 12 فوتی را می‌بوسید؟”

تماشا کردن:

همانطور که ویدیو پخش می شود، نیک را می توان دید که در وسط یک آب نشسته است، در حالی که مار بزرگ جلوی او باقی مانده است. مرد سپس با دست چپ خود مار را از پشت می گیرد و در عین حال تلاش های لازم را انجام می دهد تا مورد حمله مار قرار نگیرد.

سپس تکیه می دهد و به طرز تکان دهنده ای مار را می بوسد. در تمام این مدت، نیک به صحبت در مورد کبری باشکوه و اندازه و طول آن ادامه داد.

در حالی که این ویدیو یک هفته پیش به اشتراک گذاشته شده بود، تاکنون میلیون ها بازدید و بیش از 1.88 هزار لایک داشته است. کاربران متحیر نیز به این کامنت پرداختند و واکنش های خود را به اشتراک گذاشتند. کاربری نوشت: «ذهنت با پادشاه هماهنگ می‌شود، تمرکزت را از دست نده، براو!»، در حالی که کاربر دیگری نوشت: «چنین موجودات زیبایی، برای مشاهده. شما مرد شجاع تری هستید. هنگام برخورد با آنها محتاط باشید. نیازی نیست که شخص دیگری انگشتش را از دست بدهد.»

یکی از کاربران نظر داد، “من دوست دارم که چگونه بدنش را در دست شما می چرخاند تا به سمت دوربین خش خش کند، احتمالاً این دوربینی بود که روی آن خش خش می کرد نه شخصی که پشت دوربین بود.”

لازم به ذکر است که نیک ویدیوهای زیادی از حیوانات به همراه چندین ویدیو از مارها در پروفایل اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. مار اخیر او مربوط به یک مار سر مسی کوچک است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام