دونالد ترامپ برایان کمپ گوگل جورجیا را صدا می کند تا وی را تحت فشار قرار دهد تا پیروزی جو بایدن را لغو کند

ترامپ همچنین از فرماندار خواست تا ممیزی از امضاها را در برگه های رای گیری خواستار شود ، کاری که قبلاً کمپ اظهار داشت که او توانایی انجام آن را ندارد. به گفته مقامات كمپ ، ادعای رئیس جمهور را رد كرد

دونالد ترامپ برایان کمپ گوگل جورجیا را صدا می کند تا وی را تحت فشار قرار دهد تا پیروزی جو بایدن را لغو کند

تصویر پرونده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا. AP

آتلانتا: رئیس جمهور دونالد ترامپ روز شنبه بی نتیجه فرماندار جورجیا را تحت فشار قرار داد تا جلسه ویژه قانونگذاری را با هدف براندازی نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت فراخواند زیرا تثبیت ترامپ با شکست خود مبارزات حزب خود را برای نجات اکثریت خود در سنا تحت الشعاع قرار داد.

ترامپ و برایان كمپ ، فرماندار جورجیا ساعاتی قبل از حضور ترامپ در راهپیمایی در والدوستا ، جورجیا تلفنی صحبت كردند ، جایی كه جمهوری خواهان امیدوار بودند كه رئیس جمهور انرژی خود را صرف التماس طرفداران خود برای رای دادن در دو انتخابات دور دوم 5 ژانویه كند.

اما این یک سوال آشکار باقی مانده بود که آیا اولین تجمع سیاسی پس از انتخاب وی مأموریتی برای کمک به حزبش یا خودش خواهد بود.

ساعاتی قبل از این رویداد ، ترامپ در تماس تلفنی از كمپ خواست تا جلسه قانونگذاری را ترتیب دهد. به گفته یك مقام ارشد دولت در جورجیا ، فرماندار با اطلاع از تماس كه مجاز به گفتگو در مورد گفتگوی خصوصی نبود ، امتناع كرد و به شرط ناشناس ماندن صحبت كرد. شخصی نزدیک به کاخ سفید که در این باره اطلاعاتی در اختیار او قرار گرفت ، این تماس را تأیید کرد.

بر اساس توئیتی از طرف استاندار ، ترامپ همچنین از او خواسته است تا دستور امضا بر روی پاکت نامه های رای غایب در ایالت خود را صادر کند ، اقدامی که کمپ برای انجام آن صلاحیت ندارد زیرا وی از طرف ترامپ هیچ اختیاری برای دخالت در روند انتخابات ندارد.

ترامپ پس از این تماس ناامیدی خود را در توییتر تخلیه کرد.

او شکایت کرد انگار با کمپ صحبت می کند: “مردم شما از انجام آنچه شما می خواهید خودداری می کنند.” “آنها چه چیزی را پنهان می کنند؟ حداقل فوراً جلسه ویژه قانونگذار را بخواهید. که شما به راحتی و بلافاصله می توانید آن را انجام دهید. “

تماس شخصی ترامپ با استاندار نشان داد که وی قصد دارد نظریه های توطئه آمیز و برکنار شده از تقلب در انتخابات را تقویت کند حتی در حالی که جمهوری خواهان جورجیا می خواهند او تمرکز خود را به انتخابات دور دوم 5 ژانویه معطوف کند و طرفداران آنها را به بیرون آمدن و رای دادن تشویق کند.

آنها نگرانند كه ترامپ آنقدر در مورد انتخابات جورجیا سو susp ظن ایجاد كند كه رای دهندگان تصور می كنند كه این سیستم تقلب شده و تصمیم می گیرند در دو مسابقه حضور یابند ، جایی كه سناتورهای دیوید پردو و كلی لوفلر سعی دارند به ترتیب جان اوسوف و رافائل وارنك در برابر دموكرات ها را تحمل كنند. ، و سنا را تحت کنترل جمهوریخواهان نگه دارید.

كمپ در توئیت خود گفت: “همانطور كه ​​امروز صبح به رئیس جمهور گفتم ، من سه بار علناً خواستار ممیزی امضا شده ام (20/11/24 ، 24/11/3 ، 3/12) برای بازگرداندن اطمینان به روند انتخابات ما و اطمینان از که فقط آرا legal قانونی در گرجستان شمارش می شود. “

در حالی که استاندار صلاحیت سفارش ممیزی امضا را ندارد ، ممیزی توسط وزیر امور خارجه براد رافنسپرگر آغاز شد و بازشماری کامل را آغاز کرد که پیروزی رئیس جمهور منتخب جو بایدن در جورجیا را تأیید کرد.

این مسابقه برای بایدن تأیید شده و توسط مقامات جمهوریخواه ایالت به عنوان یک رأی منصفانه انجام شده و شمارش شده تأیید شده است ، و هیچ یک از خطاهای سیستمی که ترامپ ادعا می کند وجود ندارد.

دستیاران رئیس جمهور این ایده را که ممکن است ترامپ در شب گردهمایی والدوستا غیر از تشویق جمهوری خواهان به حمایت از پردو و لوفلر انجام دهد ، به تمسخر گرفتند.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در آستانه سفر ترامپ گفت: “من معتقدم این آغاز عبور این دو سناتور از خط پایان است.” مک انانی بزرگترین راننده مشارکت در حزب خود را به ترامپ نسبت داد و خاطرنشان کرد جمهوری خواهان اکثریت دموکرات های مجلس را در حالی که چندین سناتور آسیب پذیر جمهوری خواه با حواشی راحت از چالش ها جان سالم به در بردند.

اما پس از آنکه هفته گذشته دو وکیل طرفدار ترامپ از این سوال پرسیدند که آیا رای دادن دوباره ارزش آن را دارد – در واکنش به اتهامات بی اساس رئیس جمهور به کلاهبرداری گسترده در رأی دهندگان – حتی مایک پنس معاون رئیس جمهور نیز به این نگرانی خیانت کرد که ائتلاف جمهوری خواهان می تواند تحت فشار گلایه های ترامپ شکسته شود .

پنس روز جمعه هنگام مبارزات انتخاباتی با پردو در ساوانا گفت: “من می دانم که همه ما در مورد انتخابات گذشته شک کرده ایم و برخی از شما می شنوم که می گفتند:” فقط رأی ندهید. “

“اگر شما رأی ندهید ، آنها پیروز می شوند.” جمهوری خواهان برای اکثریت سنا به یک کرسی دیگر احتیاج دارند. دموکرات ها برای جبران مجلس سنا 50-50 و جایگزینی کمال هریس معاون رئیس جمهور منتخب به عنوان رای اکثریت شکستنی ، به جورجیا نیاز دارند.

تعداد کمی از جمهوری خواهان در واشنگتن یا جورجیا معتقدند که تعداد گسترده ای از رأی دهندگان در این میدان نبرد تازه به دلیل ادعاهای دروغین ترامپ یا تحقیر وی از فرماندار و وزیر امور خارجه جورجیا برای تصدیق پیروزی بایدن در این ایالت ، رای گیری را رد می کنند.

خطر GOP این است که در صورت نزدیک شدن دور دوم به دور رقابت های ریاست جمهوری ، افت زیادی به وجود نخواهد آورد: بایدن با کسب 12500 رأی از 5 میلیون شرکت کننده در جورجیا برنده شد. پس از آنکه دو وفادار به ترامپ ایده وثیقه حامیان رئیس جمهور برای وثیقه پردو و لوفلر را مطرح کردند ، سر و صدای کافی برای توضیح این که چرا پنس احساس نیاز به مقابله با این موضوع را داشت ، وجود دارد.

سیدنی پاول ، وکیل دادگستری ، هفته گذشته در تظاهرات “توقف سرقت” در آتلانتا گفت: “من همه گرجی ها را تشویق می كنم تا اعلام كنند كه تا زمانی كه رأی شما تأمین نشود ، كاملاً رای نخواهید آورد – و منظور من این است كه صرف نظر از حزب”.

وین مشهور آتلانتا ، لین وود ، كه تاكنون در دادگاه چالش های ناموفق پیروزی بایدن را مطرح كرده است ، به طرفداران ترامپ اصرار داشت كه انتخابات این ایالت “تقلبی” است.

تیم ترامپ اخیراً سعی کرده است که خود را از این جفت جدا کند اما تنها پس از آنکه در تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری یک تریبون برجسته به آنها داده شد. علاوه بر این ، وودی شخصی ترامپ ، رودی جولیانی ، روز پنجشنبه برای برگزاری جلسه ماراتن به کاپیتول جورجیا بازگشت که باز هم ادعاهای رد شده پخش شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.