دونالد ترامپ به نیوهمپشایر بازگشت، اولین کمپین نظرسنجی پس از نامزدی مجدد بایدن برای انتخاب شدن

دونالد ترامپ به نیوهمپشایر بازگشت، اولین کمپین نظرسنجی پس از نامزدی مجدد بایدن برای انتخاب شدن

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، یکی از نامزدهای پیشتاز نامزدی حزب جمهوری‌خواه در نظر گرفته می‌شود. رویترز

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، روز پنجشنبه برای اولین کمپین انتخاباتی خود پس از آغاز رقابت مجدد جو بایدن، به نیوهمپشایر بازگشت و برای رقابت مجدد احتمالی در سال 2024 در رقابت برای کاخ سفید پیش رفت.

حضور در هتلی در مرکز شهر منچستر، که انتظار می‌رود رویدادی کوچک‌تر از راهپیمایی‌های بزرگ معمولی ترامپ باشد، همچنین نشان‌دهنده اولین بازگشت او به یک ایالت زودهنگام از زمان افزایش مشکلات حقوقی‌اش است. اوایل این ماه، او در نیویورک به اتهام جنایت 34 موردی که او را به طرحی برای دفن اتهامات مربوط به روابط خارج از ازدواج که در اولین مبارزات انتخاباتی اش در کاخ سفید مطرح شده بود، بی گناه دانست.

حضور ترامپ در نیوهمپشایر دو روز پس از آن صورت می‌گیرد که بایدن تلاش خود را برای انتخاب مجدد آغاز کرد و خود را مانند سال 2020 به عنوان پشتوانه‌ای در برابر ترامپ و نامزدی سیاسی او «آمریکا را دوباره بزرگ» معرفی کرد. ویدئوی راه اندازی کمپین انتخاباتی بایدن شامل عکس های فوری از ترامپ بود و نسبت به “تندروهای MAGA” که برای از بین بردن آزادی ها از جمله حق رای و حق سقط جنین تلاش می کنند، هشدار داد.

مسابقه مجدد جو بایدن و دونالد ترامپ در سال 2024: چرا اکثر آمریکایی ها قبلاً خاموش شده اند

پرزیدنت بایدن “به زودی” نامزد مجدد انتخابات را اعلام می کند

انتظار می‌رود ترامپ از این رویداد برای ارائه تأییدیه‌های جدید برای کمپین خود استفاده کند و در میان موضوعات دیگر درباره اقتصاد و اپیدمی مواد افیونی صحبت کند.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده یکی از نامزدهای پیشتاز برای نامزدی حزب جمهوریخواه در نظر گرفته می شود، اگرچه انتظار می رود جمهوری خواهان بیشتری از جمله ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا به زودی وارد رقابت شوند. کمپین ترامپ این هفته پخش اولین تبلیغ تلویزیونی خود را آغاز کرد که به دیسانتیس حمله کرد. در این آگهی، ترامپ به خاطر ظهور سیاسی دسانتیس اعتبار می‌گیرد و فرماندار را نشان می‌دهد که خودش را با رئیس‌جمهور سابق یوغ می‌کند، از جمله کلیپ‌هایی از تبلیغات انتخاباتی فرمانداری در سال 2018 که در آن از برخی از عبارات جذاب ترامپ مانند «دیوار بساز» و «تو هستی» استفاده می‌کند. اخراج شد».

دو هفته پیش، ترامپ به همراه چند نامزد دیگر اعلام شده و احتمالی ریاست جمهوری در همایش انجمن ملی تفنگ در ایندیاناپولیس حاضر شد. آخر هفته گذشته، او از طریق ویدئو در یک گردهمایی انجیلی ها در آیووا صحبت کرد که شروع غیررسمی کمپین گروهی این ایالت در سال 2024 بود. اما حتی با نزدیک شدن به فصل مبارزات انتخاباتی، نگرانی های حقوقی ترامپ کاهش نمی یابد.

یک پرونده تجاوز مدنی علیه او این هفته در منهتن محاکمه شد. یک ستون نویس سابق مجله روز چهارشنبه شهادت داد که در سال 1996 توسط ترامپ در رختکن یک فروشگاه لوکس مورد تجاوز قرار گرفت. ترامپ این ادعا را ساختگی خواند و هنوز در دادگاه شرکت نکرده است، اگرچه وکلایش می گویند که او می تواند تصمیم بگیرد شهادت بدهد.

ترامپ همچنین با تحقیقات مداوم وزارت دادگستری ایالات متحده در مورد اسناد فوق محرمانه ای که در املاک وی در فلوریدا یافت شده و تلاش های وی برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 مواجه است.

ترامپ تمام اتهامات مربوط به تخلف را رد کرده و تاکید کرده است که تحقیقات با انگیزه سیاسی انجام می شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام